Gå til innhold

Skjønner ingenting


Vivilblifler

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Clearblue early, kjøpte med meg feil test fra apoteket. Er 11 dpo.

Tok testen, men skjønner ikke noe av resultatet. Er denne negativ? Svak positiv?

Hjelp🌹

IMG_1820.JPG

IMG_1823.JPG

IMG_1826.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser streken. Her skal det vel kun være en strek og ikke kryss slik som med andre clearblue tester. 

Den er svak, men synlig så ville ventet et par dager og tatt en ny så kan du nok være sikker 😊 

vent til 14 dop 😊

Anonymkode: 50dd8...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere, føler meg en smule teit når jeg egentlig ikke vet hva jeg ser på hehe. 

Så det er kanskje noe på gang da😁 Men, er dette for svakt til å snart være menstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vivilblifler skrev:

Tusen takk for svar dere, føler meg en smule teit når jeg egentlig ikke vet hva jeg ser på hehe. 

Så det er kanskje noe på gang da😁 Men, er dette for svakt til å snart være menstid?

Nei, mange vil heller ikke slå ut på en test før dagen en venter mens. Noen produserer hcg sent (testen reagerer på hormonet hcg som er et graviditetshormon).

Du ser etter en strek for å se om du er gravid eller ei. Streken slår ut dersom det er hcg i urinen. Selv om alle kvinner alltid vil ha bittelitt hcg i urinen så slår ikke dette normalt ut på en graviditetstest. For sikkerhets skyld er det alltid lurt å vente til dagen en venter mens så slipper en bruke alt for mye penger når man vet man kan vente til ikm dagen (14 dpo). 

Anonymkode: 50dd8...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😊😊 

glemte å ønske deg lykke til og kommer med et veldig forsiktig gratulerer 😊

Anonymkode: 50dd8...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, mange vil heller ikke slå ut på en test før dagen en venter mens. Noen produserer hcg sent (testen reagerer på hormonet hcg som er et graviditetshormon).

Du ser etter en strek for å se om du er gravid eller ei. Streken slår ut dersom det er hcg i urinen. Selv om alle kvinner alltid vil ha bittelitt hcg i urinen så slår ikke dette normalt ut på en graviditetstest. For sikkerhets skyld er det alltid lurt å vente til dagen en venter mens så slipper en bruke alt for mye penger når man vet man kan vente til ikm dagen (14 dpo). 

Anonymkode: 50dd8...350

Tusen takk for fyldig og godt forklarende svar🌹

Klarte å kjøpe en to pk, så får se om jeg klarer på vente noen dager til før jeg tar den siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

😊😊 

glemte å ønske deg lykke til og kommer med et veldig forsiktig gratulerer 😊

Anonymkode: 50dd8...350

Tusen mange takk🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...