Gå til innhold

3 dager etter IKM, negativ test


Snartentil?

Anbefalte innlegg

TR var forventet nå på torsdag, 10 august. Ingen antydning til spotting, har hatt noe murring. Ved tidligere graviditeter har jeg hatt mensmurring de 3-4 første månedene rundt tiden jeg egentlig skulle ha TR.

Har tatt flere tester, både strimmel og den fra RFSU. Har ikke prøvd CB, har kjøpt så mange det siste halve året at det er flaut å gå inn på apoteket :nigo: Testet både morgen, ettermiddag å kveld. Men alle er negative :grine:

Har "strekkinger" nederst i magen innomellom, i går hadde jeg skikkelig vondt nedenom korsryggen, noen som har vært borti det?

Hadde sex dagen før EL, EL testen hadde en svak positiv strek, men positiv er positiv. Har det siste halvåret hatt kort syklus, 23-24 dager, kan det hende den bare strekker seg?

I gårkveld i dusjen fant jeg ut at jeg skulle sjekke brystene, å jammen kom det råmelk! :klo: Er det bare jeg som innbiller meg at jeg er gravid, tross negative tester, slik at kroppen produserer melk??

Tenker å ringe legen iløpet av uka, blor gaaal!! 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare påpeke at en svak strek på EL test er ikke det samme som en positiv EL test. Jeg for min del får to streker gjennom hele syklusen. For at en EL test skal være positiv må teststreken være sterkere enn kontrollstreken. 

 

Råmelk var mitt første symptom 😊 Lykke til! 

Anonymkode: 50ced...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊

Alle de andre gangene jeg har tatt EL test har kun kontrollstreken kommet frem, er første perioden jeg har prøvd slike tester. 

Kan ikke huske å ha fått råmelk så tidlig event me de andre, men det er jo så forskjellig.

Skal uansett til legen i dag, så da får man høre hva han sier 😀 Blir jo nesten redd for at det kan være noe annet som kanskje ikke er like positivt som en graviditet 😕

Endret av Snartentil?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...