Gå til innhold

Neiiii! Kan ikke falle for en mann nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har flørta med en i noen år. (bare flørta, ikke noe mer..før nå..) 

Han møtte meg ute på byen, kyssa meg og fortalte han hadde vært forelska i meg i flere år, og at jeg var den han ville være sammen med for resten av livet.... Jeg har nettopp blitt singel etter noen år i "fengsel" og skulle ikke ha noe ny mann på LEEENGE, men nå tenker jeg bare på ham😳

Møtte han igjen, og vi endte opp hjemme hos ham... HJELP!!! Jeg er ikke klar for noe nytt nå! 

(Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, kanskje bare lufte meg litt)

Anonymkode: 6b6f2...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så blir jeg SPRØ!!! Fordi han ikke tar kontakt mellom de gangene jeg treffer ham.. Bare noen snapper. Skal han liksom spille hard to get nå? Er alt bare bull shit? Prøver han å bremse litt etter å ha sagt så pass mye om hva han føler når han er full? Kanskje jeg er like treig og han sitter og tenker akkurat det samme....

Anonymkode: 6b6f2...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en mann sagt de tingene første gangen vi kysset ville jeg skygget banen med en gang. Og ikke kast bort tiden på å tenke på han når han ikke tar kontakt og du uansett har bestemt deg for å være alene.

Tar han kontakt og du vil treffe han. Ta det rolig og ikke end opp med en ny dust.

Hva med å være tro mot deg selv først og det du ville, ikke det en mann vil?

Anonymkode: 90bab...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en mann sagt de tingene første gangen vi kysset ville jeg skygget banen med en gang. Og ikke kast bort tiden på å tenke på han når han ikke tar kontakt og du uansett har bestemt deg for å være alene.

Tar han kontakt og du vil treffe han. Ta det rolig og ikke end opp med en ny dust.

Hva med å være tro mot deg selv først og det du ville, ikke det en mann vil?

Anonymkode: 90bab...0a7

Tja.. Sikkert sant det.. Du har rett. Er vel på tide at jeg gå inn for å glemme ham!

Anonymkode: 6b6f2...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo tillate seg å kjenne på litt kribling i magen, kose seg med litt klining og helgekos av og til uten å med en gang skulle tenke samboer og ekteskap da.

Man kan være litt på flørteren, ha en helgekjæreste og nyte livet litt uten å med en gang skulle være dødsseriøs.

Anonymkode: cc004...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er en mann du i utgangspunktet liker veldig godt, da blir det jo også litt dumt å ev. kaste bort muligheten for å finne kjærlighet bare fordi det ikke var slik du planla det skulle skje...

Det går an å si at du trenger å ta et skritt tilbake og ta det sakte og rolig fremover. Har han ventet i noen år på deg så vil han takle at dere ev. går litt rolig frem.

Anonymkode: 6cbac...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med deg da? Liker du han? Eller liker du bare at han liker deg? Det høres ikke ut som om du har prioritert deg selv ordentlig. Tenk over hva du selv faktisk vil. 

Anonymkode: cce23...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg liker ham sånn skikkelig eller om det bare er fordi han liker meg.. Vet ikke.. Kribler noe voldsomt i (blant annet🙄) magen når jeg er med ham, og tenker endel på ham, men kjenner han ikke så godt. Har tenkt litt på å heller prøve å bremse det hele ned litt, og se det an. Kan jo være han virkelig er den rette for meg.. 

Etter i går hadde jeg egentlig tenkt jeg skulle glemme hele han, så sendte han meg en skikkelig flørtete melding, og nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på ham igjen.. Men er litt redd han kanskje er litt mer alvorlig enn meg etter det han sa...? Kan godt møte ham en gang i blant, men jeg er IKKE klar for ny mann nå altså... Har ikke vært singel i hele mitt voksne liv!

Anonymkode: 6b6f2...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...