Gå til innhold

Undertøy når man ikke skal ha strømpebukse under kjole ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det samme som jeg ville hatt hvis jeg hadde strømpebukse på. Hvorfor skulle jeg hatt noe annet?

Anonymkode: 77e16...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig undertøy. Ellers har jeg en haug med hold in strømpebukser som jeg har klippet bena av som jeg tar på hvis kjolen krever det ;) 

Anonymkode: 9fc82...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.lindex.com/m/no/7591601/?back

Fantastisk behagelig på, det gjør ingenting om noen får et glimt under kjolen pga en dårlig sittestilling eller vinden og du blir ikke svett mellom låra. 

Du får dem i svart, hvit og nude farge. Kjempestrechy og myke 

Anonymkode: 14e56...48b

Takk for tips!! Akkurat noe slikt jeg er ute etter før vi skal til varmere strøk på ferie :) Men sikkert et dumt spørsmål: brukes dette istedenfor truse, eller har man truse under?

Anonymkode: 50da9...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips!! Akkurat noe slikt jeg er ute etter før vi skal til varmere strøk på ferie :) Men sikkert et dumt spørsmål: brukes dette istedenfor truse, eller har man truse under?

Anonymkode: 50da9...677

Det er en reise med lange ben, jeg har ingenting under. Tror den er med på 3 fot 2 kolleksjonen med truser på lindex ☺️

Anonymkode: 14e56...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er en reise med lange ben, jeg har ingenting under. Tror den er med på 3 fot 2 kolleksjonen med truser på lindex ☺️

Anonymkode: 14e56...48b

Reise = truse (autokorrekt) 

Anonymkode: 14e56...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg oppdaget den sprayen er det som om jeg har fått ett annet liv endelig kan jeg gå uten shorts og faktisk nyte sommeren! I ordentlige sommerklær 

Anonymkode: 3a29a...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Etter at jeg oppdaget den sprayen er det som om jeg har fått ett annet liv endelig kan jeg gå uten shorts og faktisk nyte sommeren! I ordentlige sommerklær 

Anonymkode: 3a29a...1e3

Link til den sprayen? 

Anonymkode: 50da9...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...