Gå til innhold

Ville du valgt en mørk brun eller sort bil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle kjøpe deg en SUV. 

Hvis verken kjøp av SUV eller oppgitte farger er aktuelle, så er det fint om du kunne sett for deg at det var aktuelt... 

Anonymkode: 841b0...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sort. Jeg synes sorte biler er klassiske og pene. Jeg synes brune biler blir hytte-aktige. Og de ser billige ut, selv om de ikke er det.

Anonymkode: d72c7...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt meg en mørk brun Volvo XC 60 og fargen er knallfin. Min forrige bil som var en Subaru Forrester var svart og det er også fint.

Anonymkode: 29c98...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort. Brune biler er veldig vanskelige å selge etterpå. Sort eller grå slår aldri feil

Anonymkode: b0562...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to svarte biler og hadde nok valgt en annen farge neste gang. Svart er veldig fint når bilen er ren og polert, men det varer ikke lenge. Ville gått for brun evt mørk grå. 

Anonymkode: ccc2b...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle kjøpe meg bil, ville jeg sett på helt andre ting enn fargen først. Merke, teknisk stand, kjørelengde, rust også videre.

Hvis det så til slutt koker ned til farge, ville jeg gått for svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Superdolly skrev:

Hvis jeg skulle kjøpe meg bil, ville jeg sett på helt andre ting enn fargen først. Merke, teknisk stand, kjørelengde, rust også videre.

Hvis det så til slutt koker ned til farge, ville jeg gått for svart.

Herlighet, du snakker som om hi er idiot. Jeg regner da virkelig med at alle de tingene du nevner er på plass og at det antagelig er en ny bil hi skal bestille seg. 

Jeg hadde valgt brun, som en sier over her, svarte biler er det nok av. 

Anonymkode: 13ad8...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort er tidløs og noe "de fleste" liker. Letter å få solgt i ettertid. Kjøpte nettopp nybil. Hadde sikkert tenkt på brun om det var ett av valgene, men sto mellom to typer grå og svart. Endte med svart og har ikke angret ett sekund. 

Anonymkode: 3a2a0...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt svart. Svart er klassisk. Brun er en motegreie,  tenker jeg, og vil sikkert snart ha samme status som burgunder har nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amandine skrev:

Jeg hadde valgt svart. Svart er klassisk. Brun er en motegreie,  tenker jeg, og vil sikkert snart ha samme status som burgunder har nå...

Er burgunder bil status?

Anonymkode: 6cf04...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt en lys lakk. Da ser du ikke bruskskade så godt, små riper blir umulige og få øye på ✌🏼 

På Svart lakk viser alle riper og skader på! 

Anonymkode: 00754...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er burgunder bil status?

Anonymkode: 6cf04...e7d

Nei. Det er hele poenget.  Snart vil brune biler ha samme (lave) status som burgunder bil har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du skulle kjøpe deg en SUV. 

Hvis verken kjøp av SUV eller oppgitte farger er aktuelle, så er det fint om du kunne sett for deg at det var aktuelt... 

Anonymkode: 841b0...843

Svart! Liker ikke brune biler:p

Anonymkode: cf55e...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...