Gå til innhold

Kommet hjem fra date nå og vet helt ærlig ikke hva jeg skal si, tenke, gjøre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sånn kjæreste en gang, det vil si, vi datet masse i flere måneder, tror jeg, uten at det skjedde annet enn såvidt en nuss. Jeg ble helt gal av det jeg syntes var ekstremt langsom progresjon, men til slutt løsna det, og da ble vi kjærester - og var det i flere år etterpå. Det viste seg at han kom rett ut av et annet forhold (hun hadde flytta ut uka før han møtte meg), og han hadde overhodet ikke tenkt å møte noen så raskt. Derfor brukte han så lang tid, for å være sikker på at jeg ikke bare var en rebound. Det var jo egentlig veldig omsorgsfullt, så ble glad for at jeg ikke maste mer om det. Han var en fin fyr altså, selv om han var litt langsom, og litt lite meddelssom i starten :)

Anonymkode: 7e9d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mmm, skeptisk.. tipper han er homofil, med ønske om familie. Han prøvedater deg for å se om han kan skvise fram nok tenning til å ha et heteroforhold.

Anonymkode: 7144f...d0d

Håper ikke det.. men typisk det, når det dukker opp en bra fyr

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en sånn kjæreste en gang, det vil si, vi datet masse i flere måneder, tror jeg, uten at det skjedde annet enn såvidt en nuss. Jeg ble helt gal av det jeg syntes var ekstremt langsom progresjon, men til slutt løsna det, og da ble vi kjærester - og var det i flere år etterpå. Det viste seg at han kom rett ut av et annet forhold (hun hadde flytta ut uka før han møtte meg), og han hadde overhodet ikke tenkt å møte noen så raskt. Derfor brukte han så lang tid, for å være sikker på at jeg ikke bare var en rebound. Det var jo egentlig veldig omsorgsfullt, så ble glad for at jeg ikke maste mer om det. Han var en fin fyr altså, selv om han var litt langsom, og litt lite meddelssom i starten :)

Anonymkode: 7e9d8...a23

Vi får håpe for HI sin skyld at han er av den typen, selv om jeg ikke forstår hva som er så farlig med å være på besøk hos hverandre. Hadde jeg kun møtt min date ute hver eneste date 12 ganger, ville jeg ha stusset på hva som er så rart hjemme hos ham som han ikke vil vise til meg. Enten har han partner, eller så bor han sammen med foreldrene sine, eller så er han så forferdelig gris at han ikke kan invitere folk dit. Derfor vil han sannsynligvis heller ikke dra hjem til HI, slik at hun ikke får ønske om å dra hjem til ham neste gang.

Jeg har vært borti et eksempel (studievenninne), der hun har datet en fyr i over 6 måneder (!) uten noe kroppskontakt. De har jo vært hjemme hos hverandre og sett på film, men HAN ønsket å vente med sex lengst mulig for å ikke gå for fort frem, selv om han sa at han hadde lyst. De hadde endelig sex etter 6 måneder, det var helt greit ifølge henne, og så hørte hun ikke noe mer fra ham før nesten 2 uker etterpå. Da hadde hun allerede gått videre, angrende på at hun mistet 6 måneder av sitt liv på ingenting.

Anonymkode: fb468...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med en mann for mange år siden som var unnvikende på det intime plan. Det viste seg at han hadde skjev penis som i tillegg var godt over gjennomsnittet i størrelse som han hadde store komplekser for. Men når han først åpna seg og fortalte hva som holdt han tilbake fikk vi prata om det og jeg var forberedt på hva som venta meg. Og vi var sammen i mange år.  

Anonymkode: 59649...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært borti et eksempel (studievenninne), der hun har datet en fyr i over 6 måneder (!) uten noe kroppskontakt. De har jo vært hjemme hos hverandre og sett på film, men HAN ønsket å vente med sex lengst mulig for å ikke gå for fort frem, selv om han sa at han hadde lyst. De hadde endelig sex etter 6 måneder, det var helt greit ifølge henne, og så hørte hun ikke noe mer fra ham før nesten 2 uker etterpå. Da hadde hun allerede gått videre, angrende på at hun mistet 6 måneder av sitt liv på ingenting.

De var sammen i 6 måneder, og når de endelig hadde sex så gikk hun videre fordi hun ikke hørte fra han på nesten 2 uker :eeeh: sjarmerende

Anonymkode: 521a4...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypotetisk sett, Hi, kunne du ha sex med han om han hadde hiv, herpes eller andre kroniske sos? Kunne du ha sex med han om han hadde en mikropenis? Kunne du ha sex med han om han var impotent? (Uten penetreringsbiten? :P) Er du heldig leser han svaret her inne og blir med deg hjem hvis han skjønner at du ikke er kritisk :) 

Anonymkode: 0dc13...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har vi snakket litt. Vage svar, men han sier han mener vi er i et forhold. Inviterte han hjem på "Netflix og chill" på onsdag. Han spurte (som vanlig) om vi ikke kunne spise ute og så dra til han og se en film om vi orket det.. skjønner jo hvor han mener den daten skal ende, men jeg skal gi det et forsøk. Skjer det ikke noe på onsdag, så kommer jeg til å si fra

Anonymkode: 5ad31...8cc

Dere snakkker, regner med at han har fått med seg at du synes dette er rart og ikke noe du egentlig liker. Han mener dere er i et FORHOLD, og blir unnvikende når du inviterer hjem? Jeg hadde sagt "jeg er aldri i et forhold med noe  som ikke vil komme på besøk eller egentlig vil ha meg på besøk!".

Det virker som du nå dekker HANS behov. Han har det fint, men du går rundt og lurer og er forvirra. Hvorfor orker du?

Anonymkode: 98954...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De var sammen i 6 måneder, og når de endelig hadde sex så gikk hun videre fordi hun ikke hørte fra han på nesten 2 uker :eeeh: sjarmerende

Anonymkode: 521a4...802

Jeg hadde gjort det samme hvis mannen jeg datet sluttet å ringe etter at vi har hatt sex. Da ble man jo brukt som ONS. Det hjelper ikke når mannen dukker opp 14 dager etterpå og sier at han ikke kunne ta kontakt fordi telefonen døde, han hadde problemer med data og masse annen svada. Da er han rett og slett ikke interessert.

Anonymkode: fb468...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere snakkker, regner med at han har fått med seg at du synes dette er rart og ikke noe du egentlig liker. Han mener dere er i et FORHOLD, og blir unnvikende når du inviterer hjem? Jeg hadde sagt "jeg er aldri i et forhold med noe  som ikke vil komme på besøk eller egentlig vil ha meg på besøk!".

Det virker som du nå dekker HANS behov. Han har det fint, men du går rundt og lurer og er forvirra. Hvorfor orker du?

Anonymkode: 98954...9ed

Enig i dette. Du sier du har prøvd å ta det opp med ham før. Dere har altså snakket om det minst to ganger, og han har ikke gitt deg noen klare svar eller noen som helst forklaring på hvorfor han går så sakte fram. 

Da tenker jeg som anonym over her: Du dekker de behovene han for øyeblikket har. Han er ikke interessert i å gi deg noe som helst, utover det som gagner ham selv. Ikke noe av det du ønsker deg. For eksempel progresjon i forholdet eller en forklaring på hvorfor han vil gå så sakte fram. Ikke vil han besøke deg og ikke skal du få lov å besøke ham. 

Jeg lurer fortsatt på hvorfor du gidder. 

(Kanskje sitter du der nå og er så forelsket at du orker ikke tanken på å gjøre slutt på noe som kanskje, muligens kunne ha blitt bra og fint og sånn. Husk på at når han gir deg så utrolig lite nå, i begynnelsen, da han egentlig skulle være nyforelsket og ivrig på å være sammen med deg, så blir det ikke bedre etter som tiden går. Og hjertesorgen blir bare verre, hvis du vikler deg lenger inn i forelskelsen og lar det trekke ut. Du kan ikke endre ham. Han vil ikke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi får håpe for HI sin skyld at han er av den typen, selv om jeg ikke forstår hva som er så farlig med å være på besøk hos hverandre. Hadde jeg kun møtt min date ute hver eneste date 12 ganger, ville jeg ha stusset på hva som er så rart hjemme hos ham som han ikke vil vise til meg. Enten har han partner, eller så bor han sammen med foreldrene sine, eller så er han så forferdelig gris at han ikke kan invitere folk dit. Derfor vil han sannsynligvis heller ikke dra hjem til HI, slik at hun ikke får ønske om å dra hjem til ham neste gang.

Anonymkode: fb468...9f6

Joda, enig med deg i det, og vi var hjemme hos hverandre i løpet av all denne datinga altså. Møtte noen av hverandres venner også, mener jeg å huske. Sånn sett er ikke min historie helt lik.

Anonymkode: 7e9d8...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gud hvor hysterisk mange er! Hvorfor stresse? Om han vil ta det rolig omså det første året,hvorfor ikke? 

Høres ut for meg at du sier. Nå er det på tide med sex,så flytte sammen,også på tide og gifte dere. Ta deg en bolle og slapp AV. Bli skikkelig kjent,så er man helt sikker det er dere som skal bli😊

Anonymkode: dcd88...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gode gud hvor hysterisk mange er! Hvorfor stresse? Om han vil ta det rolig omså det første året,hvorfor ikke? 

Høres ut for meg at du sier. Nå er det på tide med sex,så flytte sammen,også på tide og gifte dere. Ta deg en bolle og slapp AV. Bli skikkelig kjent,så er man helt sikker det er dere som skal bli😊

Anonymkode: dcd88...e2d

Skjønner ikke helt. Blir man ikke enda bedre kjent om man drar hjem til hverandre? Er et kyss etter 12 dater for mye for langt?

Anonymkode: d4b6e...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gode gud hvor hysterisk mange er! Hvorfor stresse? Om han vil ta det rolig omså det første året,hvorfor ikke? 

Høres ut for meg at du sier. Nå er det på tide med sex,så flytte sammen,også på tide og gifte dere. Ta deg en bolle og slapp AV. Bli skikkelig kjent,så er man helt sikker det er dere som skal bli😊

Anonymkode: dcd88...e2d

Date ett år uten kyss og sex? Er du medlem i en sekt? 

Anonymkode: fb468...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Date ett år uten kyss og sex? Er du medlem i en sekt? 

Anonymkode: fb468...9f6

Tenkte akkurat det samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gode gud hvor hysterisk mange er! Hvorfor stresse? Om han vil ta det rolig omså det første året,hvorfor ikke? 

Høres ut for meg at du sier. Nå er det på tide med sex,så flytte sammen,også på tide og gifte dere. Ta deg en bolle og slapp AV. Bli skikkelig kjent,så er man helt sikker det er dere som skal bli😊

Anonymkode: dcd88...e2d

Min siste kjæreste hadde jeg sex med, på tredje date. Men vi var sammen i 2 år, uten å bo sammen. Går an å ta det med ro, selv om man har sex. Og ikke kysse engang på 12 dater, så tålmodig er ikke jeg. 

Anonymkode: 43374...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...