Gå til innhold

Kommet hjem fra date nå og vet helt ærlig ikke hva jeg skal si, tenke, gjøre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke kysset eller hatt seg, sitter i armkroken eller lignende nærhet på TOLVTE date? Det her blir for barnslig for meg. Det er sånn tolvåringer driver på, jeg er en voksen dame med normal sexlyst og behov for kos og nærhet. Hadde gitt beskjed at det gikk for tregt, og kommet meg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp, du har fått deg en venn! Sånn som mormor hadde som hun inne gå på teater med og reise med. De var sammen hver dag, men sov ikke på samme hotellrom på ferier en gang :-D 

Snakk med ham du. Han har nok noe issues. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Joggesko skrev:

Hjelp, du har fått deg en venn! Sånn som mormor hadde som hun inne gå på teater med og reise med. De var sammen hver dag, men sov ikke på samme hotellrom på ferier en gang :-D 

Snakk med ham du. Han har nok noe issues. Lykke til! 

Kanskje han ser på meg som en venn... jeg skal snakke med han og spørre hva vi er i kveld..

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje han ser på meg som en venn... jeg skal snakke med han og spørre hva vi er i kveld..

Anonymkode: 5ad31...8cc

Ja, det kan du gjøre. Så kan du håpe at du får et klarere svar enn du har fått før.

Personlig hadde jeg nok sagt takk for laget hvis jeg hadde vært i din situasjon og han også denne gangen nektet å gi en forklaring på hvorfor i all verden han ikke ønsker noen framdrift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jeg som vurderte å dumpe en fyr pga vi hadde vært på tre dater uten at han hadde prøvd å kysse meg. 12 dater uten hadde jeg ikke giddet for da hadde jeg ikke følt at han egentlig likte meg.

Anonymkode: 6b622...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi snakket litt. Vage svar, men han sier han mener vi er i et forhold. Inviterte han hjem på "Netflix og chill" på onsdag. Han spurte (som vanlig) om vi ikke kunne spise ute og så dra til han og se en film om vi orket det.. skjønner jo hvor han mener den daten skal ende, men jeg skal gi det et forsøk. Skjer det ikke noe på onsdag, så kommer jeg til å si fra

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har vi snakket litt. Vage svar, men han sier han mener vi er i et forhold. Inviterte han hjem på "Netflix og chill" på onsdag. Han spurte (som vanlig) om vi ikke kunne spise ute og så dra til han og se en film om vi orket det.. skjønner jo hvor han mener den daten skal ende, men jeg skal gi det et forsøk. Skjer det ikke noe på onsdag, så kommer jeg til å si fra

Anonymkode: 5ad31...8cc

Det hørtes veldig merkelig ut, synes jeg. Du inviterer ham hjem, han vil ikke. Igjen vil han heller ut for å spise, og så dra hjem til han for å se en film "om vi orker det". Vil tro at han etter middagen blir sliten, er trøtt, må tidlig opp eller annet.

Til tross for at du er ute etter at noe skal skje så ville jeg ha unngått sex med ham foreløpig. Heller se om han mener alvor med å bli med på ting du foreslår, bli med deg hjem osv.

Han har dessuten en merkelig definisjon av hva han mener et forhold innebærer. Eneste dere har gjort er jo å spise TOLV middager sammen uten noe som helst annet, bortsett fra at han unngår deg og ditt hjem og intim kontakt mellom dere. Jeg hadde vært veldig skeptisk videre, han måtte virkelig ha bevist at han mener alvor og at ikke alt skal gå kun på hans premisser.

 

Anonymkode: f223a...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han spurte (som vanlig) om vi ikke kunne spise ute og så dra til han og se en film om vi orket det.

Han kommer nok til å finne på en unnskyldning til å slippe å dra hjem til han tror jeg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

skjønner jo hvor han mener den daten skal ende,

Hvordan tenker du han mener den skal ende?

Anonymkode: 521a4...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han vil vinne hjertet ditt før han tar opp noe som er vanskelig å ta opp? Kjønnssykdom? 

Anonymkode: 0dc13...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han kommer nok til å finne på en unnskyldning til å slippe å dra hjem til han tror jeg

Hvordan tenker du han mener den skal ende?

Anonymkode: 521a4...802

Tenker at den ender med at han finner på et eller annet som gjør at han ikke lan se den filmen. Sliten, orker ikke, drøyer det så det blir for sent eller noe sånt. Det blir nok kyss på kinnet og rød rose når vi møtes og kyss på kinnet og "glad i deg" når vi skilles som vanlig

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at den ender med at han finner på et eller annet som gjør at han ikke lan se den filmen. Sliten, orker ikke, drøyer det så det blir for sent eller noe sånt. Det blir nok kyss på kinnet og rød rose når vi møtes og kyss på kinnet og "glad i deg" når vi skilles som vanlig

Anonymkode: 5ad31...8cc

Da tenker vi det samme. Snodig hele situasjonen

Anonymkode: 521a4...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at den ender med at han finner på et eller annet som gjør at han ikke lan se den filmen. Sliten, orker ikke, drøyer det så det blir for sent eller noe sånt. Det blir nok kyss på kinnet og rød rose når vi møtes og kyss på kinnet og "glad i deg" når vi skilles som vanlig

Anonymkode: 5ad31...8cc

At du gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har HIV?

Liten tiss. 

Impotent. 

Homofil.

Det er garantert noe rundt den seksuelle biten siden han unngår å bli alene. 

Spørsmålet er hva. 

Anonymkode: bdc10...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I et forhold men kysser deg ikke????

Anonymkode: 86115...9fe

Det er fryktelig frustrerende, så dette blir siste sjanse

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan det være at han er litt engstelig for å være med deg hjem pga barn?

Anonymkode: 24e27...b35

Barnet er ikke der de gangene han har vært invitert og jeg er jo heller ikke invitert hos han.

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du leve med han om det viser seg at han f.eks har en micropenis? Om ikke, så er det jo litt kjipt om dere har sex og så dropper du han... Greit å ha tenkt gjennom før dere ender i senga😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pappi skrev:

Kan du leve med han om det viser seg at han f.eks har en micropenis? Om ikke, så er det jo litt kjipt om dere har sex og så dropper du han... Greit å ha tenkt gjennom før dere ender i senga😉

Det vet jeg ikke før jeg ser det, men er jo ikke sikkert det er grunnen. Man kan kline selv om man har mikropenis

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, skeptisk.. tipper han er homofil, med ønske om familie. Han prøvedater deg for å se om han kan skvise fram nok tenning til å ha et heteroforhold.

Anonymkode: 7144f...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...