Gå til innhold

Kommet hjem fra date nå og vet helt ærlig ikke hva jeg skal si, tenke, gjøre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært på date i dag. Ikke den første, ikke den andre, men den tolvte! Det skjer ikke noe! Vi dater (ca en gang i uken) han betaler, han inviterer og vi har en knall kjemi. Men.... det er et STORT men...

jeg har invitert han på middag hjemme hos meg flere ganger, men han avviser det og vil heller møtes ute et sted. Han vet at jeg har et barn fra tidligere forhold, men hun er hos far to overnattinger per uke og annenhver helg, så hun er ikke hjemme de gangene jeg inviterer han hjem. Likevel vil han vare møtes ute. På offentlig sted og jeg jeg liker han veldig godt og kunne tenkt meg å ha en "sofakveld" men han. Jeg har snakket med han om dette, men han sier at i bli-kjent-fasen vil han treffes ute. Blir for personlig å være hjemme hos en av oss. 

Hva er galt her?! Jeg har kun fått klemmer og kyss på kinnet og sust gang fikk jeg raskt kyss på munnen og da tenkte jeg at NÅ, nåe er jeg på vei et sted. Men Neida.. ville møtes på restaurant og ta noe vin og mat sammen i dag.. 

hva vil han??

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så frustrerende! 😆 Ingenting slår en filmkveld med joggedress, klining, litt klåing og sommerfugler i magen!

Anonymkode: d865d...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres pussig ut for meg. Spør ham? Jeg er for å bruke litt tid, men det virker jo ikke som om dere kommer noen vei i det hele tatt.

Jeg ville spurt ham - hvilke tanker han har om hva dere gjør fremover, skal dere fortsatt bare møtes for å spise middag sammen ute? En del av det å bli kjent er jo å gjøre noe sammen, være mer private sammen osv. Det trenger ikke involvere sex på en stund, men man må ta noen steg i en retning, nå virker det som om dere står på stedet hvil.

Er du sikker på at han er singel?

Anonymkode: f223a...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres redd ut. Sjenert.   Redd for situasjoner som kan oppstå.     Kanskje problemer med å ha sex?  Føttene hans stinker og hjemme hos noen må han ta av seg skoene.  Det kan jo være hva som helst!   Bare spør han hva grunnen er.

Anonymkode: b5d62...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han tar full regi på hvordan denne datingen skal foregå...kanskje han har en god grunn, kanskje han er kontrollerende. Kanskje han sliter med ereksjon eller størrelsen. Kanskje han egentlig er homofil. Som du skjønner er det umulig for meg å vite, men jeg hadde sagt at det er for treg fremgang, du forstår ikke hva han vil og dersom det ikke blir noen oppklaring slitter datingen (kanskje si dette i en litt mindre hard tone og ordforråd enn jeg bruker her da...)

Anonymkode: 98954...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som slo meg er at han er gift i ett dårlig forhold men ikke vet om han vil skilles enda og derfor tar det saaakte.

Anonymkode: 12c81...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Første som slo meg er at han er gift i ett dårlig forhold men ikke vet om han vil skilles enda og derfor tar det saaakte.

Anonymkode: 12c81...0bc

Men da hadde han vel ikke ville møtes på offentlig plass? Da hadde han vel heller kommet hjem til hi

Anonymkode: 521a4...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en sånn mann, som ville ta det så sakte. Han var impotent, og ville ikke prate om det, eller gjøre noe med det.

Tenker jo, at det er noe han mest sannsynlig skjuler. De fleste menn vil ha sex, etter så mange dater. Eller hvertfall litt klining.

Anonymkode: 43374...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da hadde han vel ikke ville møtes på offentlig plass? Da hadde han vel heller kommet hjem til hi

Anonymkode: 521a4...802

Kan være han vil møtes der han vet omgangskretsen garantert ikke ferdes. Uansett er det noe han skjuler,ingen som går på 12 dates og nekter å bli med daten hjem 😲

Anonymkode: 12c81...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her 

jan er singel. Vi er venner på Facebook og er singel der. Jeg har snakket med han. Jeg hopper jo ikke inn her sånn uten å ha snakket med han først, men jeg får ikke noen skikkelige svar. Vi bor ikke så langt fra hverandre og vi snakker på tlf hver kveld. Og på adressen er det bare han som står. Jeg har vurdert det at han ikke er singel. Men han er på Facebook med fullt navn og med bilde og det er en helt vanlig profil som har eksistert siden 2007. Så singel er han, men han vil ta det roligere enn en snegle i saktefilm 

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han er redd. Og at han er redd for å involvere seg siden du har barn fra før. Nøyaktig det samme skjedde meg, og nå er vi samboere;-) han visste ikke om han ville involvere seg. Jeg kutta han ut og han kom løpende .

Anonymkode: 62af1...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du begynner å spille kostbar. Si det ikke passer neste gang,vær litt passiv og se hva han gjør da. Litt risky siden du liker han,men du kan jo ikke bruke livet ditt på denne snegla om det ikke fører noen vei uansett :)

Anonymkode: 12c81...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da foreslår jeg at du begynner å spille kostbar. Si det ikke passer neste gang,vær litt passiv og se hva han gjør da. Litt risky siden du liker han,men du kan jo ikke bruke livet ditt på denne snegla om det ikke fører noen vei uansett :)

Anonymkode: 12c81...0bc

Det er litt risky ja, men noe må jeg gjøre snart. 

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok bare sagt at dette blir for lite utvikling fremover for meg. "Jeg skjønner at det er viktig for deg å gå sakte frem, men med så lite utvikling i forholdet mister jeg troen på at dette kan bli noe, og jeg trenger raskere utvikling enn dette. Beklager altså, men dette kommer ikke til å fungere hvis vi ikke snart gjør noe annet enn middag på restaurant og kyss på kinnet." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har garantert liten penis og unngår å sette seg selv i en situasjon der dere går med den gata og du oppdager det. Han vil nok være dypere involvert i forholdet før det blir avslørt.

Anonymkode: 05956...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har garantert liten penis og unngår å sette seg selv i en situasjon der dere går med den gata og du oppdager det. Han vil nok være dypere involvert i forholdet før det blir avslørt.

Anonymkode: 05956...fb9

Men det blir jo ikke dypere om det ikke skjer noe snart 

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre. Han har et kompleks. Mikropenis, utlagt tarm, dårlig potens, anything....

Du får bare si at enten må han være ærlig (det er han ikke nå, og det burde være en dealbreaker), eller så avslutter du. 

Anonymkode: ff703...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer her, og det er stor sannsynlighet for at det er noe seksuelt. Dessverre. Siden du virkelig liker han ville jeg enten forsøkt å spille kostbar, eller forsiktig konfrontert han og sagt et eller annet om at du ikke helt skjønner hvor dette er på vei.

Anonymkode: f7b1b...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakke med han har jeg allerede gjort altså. Jeg bare får ikke noe klart svar. Men jeg skal invitere på film og pizza hos meg til uka. Og finne en unnskydning for at jeg ikke kan gå ut.. men hjelp meg å finne den da damer. 

Anonymkode: 5ad31...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sannsynligvis komplekser for noe. De fleste menn ville kommet hjem til deg på date any time, for sånn er de fleste menn😉 Men HVA han sliter med - ja, si det... Det kommer nok for en dag før eller siden. Da er det selvfølgelig bra for han at dere er veldig godt kjent og veldig glad i hverandre, men for deg er kanskje ikke det en fordel... Hvem vet.. 

Veldig spesielt er det i alle fall. Menn flest er jo overivrige😂

Anonymkode: 142c7...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Snakke med han har jeg allerede gjort altså. Jeg bare får ikke noe klart svar. Men jeg skal invitere på film og pizza hos meg til uka. Og finne en unnskydning for at jeg ikke kan gå ut.. men hjelp meg å finne den da damer. 

Anonymkode: 5ad31...8cc

Møt ham slik han vil neste gang og så spør du ham rett ut da. Ikke begynn med å finne unnskyldninger for å ikke kunne gå ut osv., det er fjortisopplegg.

Ev. ber du ham på pizza hjem til deg og hvis han heller ikke nå vil komme hjem til deg så snakker du med ham på telefonen der og da og spør hva som er den egentlige årsaken. Si det som det er, han virker ikke særlig interessert når dere har hatt så mange dater og han fremdeles ikke er interessert i å en gang komme på besøk hjemme eller noe annet.

Anonymkode: f223a...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Møt ham slik han vil neste gang og så spør du ham rett ut da. Ikke begynn med å finne unnskyldninger for å ikke kunne gå ut osv., det er fjortisopplegg.

Ev. ber du ham på pizza hjem til deg og hvis han heller ikke nå vil komme hjem til deg så snakker du med ham på telefonen der og da og spør hva som er den egentlige årsaken. Si det som det er, han virker ikke særlig interessert når dere har hatt så mange dater og han fremdeles ikke er interessert i å en gang komme på besøk hjemme eller noe annet.

Anonymkode: f223a...86b

Dette. Sånn oppfører voksne folk seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jeg er den eneste som digger saktefilm når det gjelder dating og evt utvikling av forhold....

Anonymkode: eb831...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...