Gå til innhold

Hvilke spa på østlandet har dere besøkt og kan anbefale?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger en venninneweekend på spa og trenger tips til spa som ligger maks to timer å kjøre fra Oslo. Tusen takk for alle tips!

Anonymkode: 67552...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Gullunger skrev:

Rømskog spa! Nydelig sted og atmosfære 😊

Tusen takk for tipset! Det har jeg ikke hørt om før. Skal sjekke det ut nå. De som står på listen allerede er Holmsbu, Farris og Son.

Anonymkode: 67552...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på de fleste spaene på østlandet. Mine to favoritter er farris bad og the well. The well er desidert det beste. 

Anonymkode: 0942c...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært på de fleste spaene på østlandet. Mine to favoritter er farris bad og the well. The well er desidert det beste. 

Anonymkode: 0942c...d51

Tusen takk for tilbakemeldingen! Har du vært på Holmsbu? Hva synes du?

Jeg synes The Well ser kjempebra ut, men er så skeptisk til å ikke få lov til å bruke eget badetøy, og at man må være naken i alle treatment rooms. Man får håndkle til å ha rundt seg? Men virker så stress å drive og ta badetøyet av og på hele dagen. :( 

Anonymkode: 67552...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri naken der, uansett kan du ha håndkle rundt deg i disse rommene. Det gjorde de fleste. Var veldig stressa for dette med nakenheten der jeg også, men det trengte jeg altså ikke å være. :) 

 

vært på Holmsbu mange ganger, fint der og, men lite spaanlegg. Men veldig koselig å dra med venninnene, spesielt hvis dere bor i sjøbodene eller villaene sammen :) 

Anonymkode: 0942c...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med siste - Holmsbu er et fint sted, og veldig koselig å ha en vennine kveld der i de sjøbodene 

Anonymkode: c9d2b...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er på Son spa flere ganger i året og skryter veldig av stedet (jeg har aldri vært der selv, er ikke sånn spa-dame, hehe).

Anonymkode: 4ec1f...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har ei venninne som er på Son spa flere ganger i året og skryter veldig av stedet (jeg har aldri vært der selv, er ikke sånn spa-dame, hehe).

Anonymkode: 4ec1f...f3c

Jeg er spa-dama over her (hehe), son spa likte jeg ikke så godt fordi de hadde en avdeling oppe man måtte betale ekstra for. Synes når man bor som gjest på et spa-hotell, burde man få benytte hele spaet i prisen.

Anonymkode: 0942c...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for tilbakemeldingen! Har du vært på Holmsbu? Hva synes du?

Jeg synes The Well ser kjempebra ut, men er så skeptisk til å ikke få lov til å bruke eget badetøy, og at man må være naken i alle treatment rooms. Man får håndkle til å ha rundt seg? Men virker så stress å drive og ta badetøyet av og på hele dagen. :( 

Anonymkode: 67552...0f4

Man må ikke ta badetøyet av og på hele dagen. Hvor har du det fra? 

Man får håndkle, og om man kjøper badedrakten får man også en peshmetal å ha rundt hoftene. 

Du kan selv velge om du vil bruke badetøy eller ikke, men du må altså kjøpe det de har der. Badedrakten deres er faktisk helt OK, og de har badetøy i absolutt alle størrelser, Om du kommer på en tirsdag er det påbudt med badetøy. Alle andre dager er det valgfritt. 

Anonymkode: b3232...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg slår et slag for Støtvig Hotel i Larkollen.  Rett og slett. 

Anonymkode: 3ccac...1e5

Signerer denne. 

Anonymkode: 3d266...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker The Well veldig godt, men det egner seg ikke så godt for en venninneweekend, det er jo foreløpig ikke noe hotell der. Son er fint, men kanskje litt sterilt på en måte. Det samme tenker jeg om Strømstad. Jeg ville valgt Holmsbu eller Støtvik. Hyggelige omgivelser i tillegg til fint hotell og bra behandlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysjerrig på the well. Finnes det noe par opplegg? Har så lyst på en spa tur ! Men har en baby på tre måneder er det greit å ta han med?

Anonymkode: 8f1f0...074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt nysjerrig på the well. Finnes det noe par opplegg? Har så lyst på en spa tur ! Men har en baby på tre måneder er det greit å ta han med?

Anonymkode: 8f1f0...074

De har duobehandlinger, men tror jammen ikke det vil funke å ha med seg en baby. Tror du at det ville gitt avslapning for deg/dere i det hele tatt? Da ville jeg enten ventet til han kan ha barnevakt eller dratt med en venninne og latt babyen være sammen med pappa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tips, dere!

Og angående The Well, så leste jeg en anmeldelse i en avis da stedet var ganske nytt, om at man inne i de forskjellige rommene ikke kunne ha på badetøy. Jeg tror anmelderen deltok på en omvisning eller liknende, de var i alle fall innom mange forskjellige rom. Og utenfor hvert rom måtte hun ta badetøyet av. Inne på rommene måtte man sitte på et håndkle og ha det andre rundt seg.

Anonymkode: 67552...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...