Gå til innhold

Babyshower når man venter nr 2,3 osv...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om det?

Personlig så synes jeg det var stas da venninnene mine arrangerte  babyshower da vi ventet vårt første barn, men nå som vi venter nr 2 så føler jeg ikke det er nødvendig. Er jo selvfølgelig kjempe hyggelig men jeg har sagt at det trengs ikke...

Anonymkode: beeab...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Babyshower er dødsflaut.  Uansett.

Anonymkode: f547c...8aa

Nå er jeg en dame på 30+ også, så jeg er forsåvidt enig 🙈

Hi

Anonymkode: beeab...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangene jeg skulle hatt barn hadde det vært kleint med shower. Jeg var ny i gamet og forvirret og ville ikke ha så mye oppmerksomhet. Men nå med nr. 3 synes jeg det er gøy å feire. Nå vet jeg jo hvordan jeg vil ha ting ☺️

Anonymkode: 811bc...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med første, og det var veldig hyggelig. Da jeg ventet andre ble jeg spurt om jeg ville ha igjen, men takket pent nei. Jeg hadde nok med førstemann og graviditeten. Ønsker heller ikke med tredjemann. 

Anonymkode: 76db1...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter nr. 3 og skulle gjerne ønsket meg en babyshower. Har ikke hatt med de 2 første. Vi hadde for venninna mi for kort tid siden, hun ventet også nr 3, og hadde ikke hatt det tidligere.

Er jo litt hyggelig å bli satt pris på, men kanskje ikke 3 ganger.

Anonymkode: 41193...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer jenta mot strømmen, synes babyshower kan være riktig så koselig. Var veldig imot det før jeg ble overrasket med en da jeg var gravid sist. Det var utrolig hyggelig å komme hjem til en leilighet fylt med venner, ballonger og kaker. Leker osv synes jeg er kleint og det hadde de heldigvis ikke planlagt, men resten var helt topp. Jeg og baby var i tillegg så dårlig etter fødsel at det gikk flere mnd uten besøk så det var hyggelig å bli gjort litt stas på før det smalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en hos min venninne som ventet sin nr 2. Hadde ikke feiring for hennes første. Både hun og resten av gjengen (alder 35-45år) synes det var koselig å treffes for å feire den nye på vei med kaker og gaver. Pyntet pent i stand, men gjorde ikke noe mer ut av det.

Anonymkode: 0efd9...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk da jeg gikk med nr 3. Var ikke vanlig da vi fikk nr 1 og nr 2. En venninne av meg fikk til nr 2, da det ikke var vanlig enda da hun fikk nr 1. 

En annen venninne av meg fikk til begge sine. Utrolig koselig og håper det kommer til å fortsette. Artig å samle vennene og kose oss sammen med kliss-klass-babysnakk.

Anonymkode: 2c395...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk da jeg gikk med nr 3. Var ikke vanlig da vi fikk nr 1 og nr 2. En venninne av meg fikk til nr 2, da det ikke var vanlig enda da hun fikk nr 1. 

En annen venninne av meg fikk til begge sine. Utrolig koselig og håper det kommer til å fortsette. Artig å samle vennene og kose oss sammen med kliss-klass-babysnakk.

Anonymkode: 2c395...bf0

Det er ikke vanlig nå heller. Dette er (enda) en amerikansk greie som forsøker å få fotfeste. 

Anonymkode: 04fd1...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke vanlig nå heller. Dette er (enda) en amerikansk greie som forsøker å få fotfeste. 

Anonymkode: 04fd1...c58

Hm, trodde det var ganske så vanlig etterhvert jeg 🤔

Anonymkode: beeab...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes babyshower er skrekkelig kjedelig og veldig jentete.    Jeg synes festligheter er mye mer.. festlige hvis også mennene er der. 

Jeg elsker barn, men synes det er utrolig kjedelig å se folk pakke opp sukkersøte bodyer og sparkebukser. 

Barselbesøk er mye viktigere, tenker jeg. Det å ta med noe god mat til familien, blomster til mor og klær til bebiss, det liker jeg. Høre fødselshistorien, og være den nybakte morens vindu ut mot resten av verden. Det er skikken sin det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...