Gå til innhold

Hjelp! Trenger deo mot sterk svettelukt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg begynt å få en svært sterk svettelukt når jeg er stresset. Nå står et fin, intimt arrangement på trappene i et lite lokalet der jeg vet jeg kommer til å bli stresset. Hva kan jeg bruke for å ikke stinke ut hele lokalet?   

Anonymkode: 569a9...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk en Cosmica i skapet, men har ikke prøvd den. Husker ikke hvor den er kjøpt.

Anonymkode: 569a9...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har faktisk en Cosmica i skapet, men har ikke prøvd den. Husker ikke hvor den er kjøpt.

Anonymkode: 569a9...777

Da tester du den. Uten den renner det som bare det og stinker deretter.

Anonymkode: 00236...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da får jeg satse på den. Har ikke mulighet til å teste ut så håper den virker. Takk for råd :) 

Anonymkode: 569a9...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med sterk svettelukt er at man ikke er skikkelig ren før man påfører deodorant. 

Jeg vasker armhulen med lano. Med vanlig dusjsåpe så synes jeg det henger igjen en svak lukt. 

Anonymkode: 3f35d...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biotherm er den aboslutt beste synes jeg.

Jeg har kommet i overgangsalderen og får noen svettetokter uten sidestykke, har prøvd mange forskjellige etter anbefalinger på apotek og parfymeri, men da jeg var på danskebåten i sommer hadde de en kampanje på denne så jeg prøvde den.

Veldig fornøyd, holder meg tørr og lukter ikke. Men det er nok riktig som forrige taler her sier også, du må være skikkelig ren så det ikke sitter noen bakterier igjen på huden, tørke deg godt, ha på deo og la den tørke før du har på klær

https://kicks.no/biotherm/deo-pure-roll-on-p7149?gclid=EAIaIQobChMI8arXppTS1QIVV2QZCh1-HgLWEAYYAiABEgILZ_D_BwE#product-info-read-more

Anonymkode: da7ba...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper Stop 24 og Aluminiumklorid på apoteket. Den sistnevnte er vanvittig sterk og skal bare brukes innimellom, jeg bruker den en gang i uka, på natta. 

Disse to har reddet mitt sosiale liv. 

Anonymkode: 07848...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter skikkelig, og lukter sterkt, enkelte dager i syklusen. Det eneste som hjelper for meg er å barbere meg (eller skure med vaskevott) samtidig som jeg bruker en skikkelig såpe (bruker en Tea Tree såpe fra Body Shop), og skikkelig med deo. Bruker en grønn deodorant fra vanlig butikk. Det viktigste er vasken... (Og ikke tette klær!)

Anonymkode: e2f7f...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det nok ikke vasken som er viktigst for vanlig svette har jeg ingen problemer med. Det er svette ved stress so, stinker. Foreløpig gjorde Cosmica jobben for meg, men må teste den et par ganger til før det blir den endelige løsningen. Takk for svar alle sammen :)

Anonymkode: 569a9...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...