Gå til innhold

Rosa utflod og MA..?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter samleie i går kveld, kom det litt rosa på papiret. Har andre opplevd dette? Er fortsatt litt rosa i utfloden i trusa og på papiret i dag.

Prøvde å lese litt på nett, og det skulle virke harmløst. Men da kom det også opp tegn på MA, ift utflod. Og jeg har hatt en del utflod den siste uka. Usikker på om graviditetssymptomene, da jeg ikke føler jeg har hatt så mange av de enda. Kvalme i en ukes tid, men det har avtatt. Har heller ikke så mye murringer. Men er jo en del trøtt, litt svimmel og blir fort andpusten.

Noen som kjenner til noe av dette?

Anonymkode: 94cc0...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke noen blødninger etter samleie, men har tidvis hatt masse utflod hele svangerskapet og her er det liv i magen, sist sjekket på tirsdag, og hørte fine hjerteslag. Floraen i underlivet endrer seg når du er gravid og det er helt normalt å ha mye utflod. Veit også at det er helt normalt å ha litt blødning etter samleie, da slimhinnene er mye mer blodfylte og skjøre enn vanlig. 

Jeg er foresten 13+6 i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt normalt å blø litt etter sameie for slimhinnene er så tynne og skjøre då ☺️ Men fortsetter du å blø og ikke kjenner så mange symptomer hadde jeg kontaktet doktoren for å få det sjekket! Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Håpefull25 skrev:

Jeg hadde ikke noen blødninger etter samleie, men har tidvis hatt masse utflod hele svangerskapet og her er det liv i magen, sist sjekket på tirsdag, og hørte fine hjerteslag. Floraen i underlivet endrer seg når du er gravid og det er helt normalt å ha mye utflod. Veit også at det er helt normalt å ha litt blødning etter samleie, da slimhinnene er mye mer blodfylte og skjøre enn vanlig. 

Jeg er foresten 13+6 i dag :) 

Virker som det ikke kommer noe med "rosa utflod" nå :P men skal være påpasselig å følge med. Takk for svar :) 

Anonymkode: 94cc0...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bedi82 skrev:

Er helt normalt å blø litt etter sameie for slimhinnene er så tynne og skjøre då ☺️ Men fortsetter du å blø og ikke kjenner så mange symptomer hadde jeg kontaktet doktoren for å få det sjekket! Lykke til 😊

Virker som det har gitt seg nå, takk og lov :) Men får følge ekstra med i helgen, og evt kontakte lege på mandag om det ikke gir seg. Håper symptomene fortsetter, og gjerne dukker opp flere da, så blir jeg litt roligere. Hehe :) Takk for svar.

Anonymkode: 94cc0...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 12.8.2017 den 14.11, Anonym bruker skrev:

Virker som det har gitt seg nå, takk og lov :) Men får følge ekstra med i helgen, og evt kontakte lege på mandag om det ikke gir seg. Håper symptomene fortsetter, og gjerne dukker opp flere da, så blir jeg litt roligere. Hehe :) Takk for svar.

Anonymkode: 94cc0...910

Hvordan gikk det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt rosafarge på dopapiret daglig fra 6+0 til 7+0, ganske mye blod etter samleie. Ga seg helt, ikke hatt det en gang etter det. UL på 8+0 med hjerteslag og alt så bra ut. 9+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...