Gå til innhold

Ser dere streken? Lov til å 'juble'?


LitenC

Anbefalte innlegg

20170812_085100.thumb.jpg.b4ec4b852f7f6be695b461bc4b78e76d.jpg
Hei! 

1pp nå, og ikm i dag.. Vær egentlig sikker på at vi ikke traff denne gangen pga lite symptomer, kun noe murring og tørt. Men tenkte jeg Skulle ta en test uansett.. og for meg ser denne positiv ut, samboeren ser også streken. 

 

Hva tenker dere? Det er en eBaytest om det har noe å si.

20170812_083214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var mine ebaytester også 😉 Den ble bare sterkere og sterkere, gratulerer. 🤗

Anonymkode: c316a...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 🙆‍♀️ tørr liksom ikke juble helt enda siden jeg faktisk ikke føler at jeg er gravid:p men fortsetter å teste fremover og tar det derfra :D men ææ spennende om det stemmer!! Og litt skummelt selvfølgelig.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en ganske så positiv linje der ja :D her er det bare å juble for den ER positiv :)    gratulerer så masse :D  her trengs ingen flere tester :)       veldig glad på dine vegne :D    - hilsen fra ei som nettopp har tatt ferdig kurs som Doula, og blir så glad når det endelig klaffer for dere prøvere  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20170813_093142.thumb.jpg.501cfcc95826f0b0778a7868d0f5908f.jpgTakk alle 😀 jeg måtte ta en til i dag og - klarer liksom ikke helt å stole på det enda..  fortsatt strek da! Tror jeg drar å kjøper en digital test i dag (apotek somer åpent her vi bor)- og tar den i morgen.

Rart hvordan jeg ikke stoler helt på det enda:p litt dårligere bilder i dag- ble tatt i annet rom og lys.. 

20170813_100019.jpg

Endret av LitenC
La til et bilde til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...