GÃ¥ til innhold

Vil lilla sjampo hjelpe?😨


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos frisør igår og skulle ha lyse striper, altså hvite. Lengdene mine er helt lyse/hvite, og etterveksten min er gul/gyllen 😱

Man kanvas skillen veldig godt og jeg liker det ikke. Brukte lilla sjampo igår når jeg vasket håret, satt med den 10 min og skyllte ut. Men det er fortsatt litt gult. 

Vil det hjelpe å bruke den lilla sjampo fortsatt når jeg vasker håret, vil den hjelpe å få de hvite?

Skjønner ikke hvorfor jeg får gule striper og ikke lyse 😫viste til og med bilde hvordan jeg ville ha dem.

Anonymkode: e9d9b...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det må blekes igjen? Jeg har nettopp vært to runder hos frisør for å få det lyst/kaldt nok i fargen etter å ha vært mørk. Ble mye mindre gult etter andre runde med bleking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LillePunk skrev:

Mulig det må blekes igjen? Jeg har nettopp vært to runder hos frisør for å få det lyst/kaldt nok i fargen etter å ha vært mørk. Ble mye mindre gult etter andre runde med bleking. 

Jeg har vært å bleket det to ganger allerede, og det er gult igjen. De klarer bare ikke å få det hvitt. Jeg har alltid vært blond og aldri slitet med å få lyse striper men de her klarer det ikke.

hi

Anonymkode: e9d9b...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen frisører får det ikke til, jeg har selv bleket noen ganger. Hun ene frisøren får håret mitt hvitt uten problemer og jeg slipper mange runder. 

Hva med å prøve en annen frisør for å få fargen i håret ditt kaldere? Det er vanskelig å få det hvitt med bare bruk av shampoo, prøvd sølvtoning? Jeg har selv brukt wella color fresh - silver 

Anonymkode: 7efcf...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen frisører får det ikke til, jeg har selv bleket noen ganger. Hun ene frisøren får håret mitt hvitt uten problemer og jeg slipper mange runder. 

Hva med å prøve en annen frisør for å få fargen i håret ditt kaldere? Det er vanskelig å få det hvitt med bare bruk av shampoo, prøvd sølvtoning? Jeg har selv brukt wella color fresh - silver 

Anonymkode: 7efcf...cb1

Dette er andre frisør jeg har prøvd, og andre gangen jeg har vært å klaget og trodde jeg skulle få hvite striper. Jeg viste henne bilde; sånn vil jeg ha dem. Første gangen ble de gule og hun tok noe som heter "glossing" i håret, men da ble stripene borte, hele håret så farget ut. Så andre gangen tok hun ikke folie men la de i med en sånn plate under, hun pakket de ikke inn. Og de ble gule igjen. 

Jeg skjønner det bare ikke. 😪 Hadde jeg visst at jeg ikke kan bli hvitt, så hadde jeg skjønt det. Men jeg vet at det går Ann, derfor jeg blir så frustrert. 

Bruker Joico sin lilla shampo og håper på at det bli hvitere.

Hi

Anonymkode: e9d9b...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går på frisør, hi, ikke på håret ditt, siden du har fått hvite striper tidligere. Ring alle frisørsalongene i området ditt og spør om de har frisører som også er colourister. Jeg har en kjempeflink frisør som alltid får til kalde, tynne, hvite striper, men jeg har også måttet gå til andre (når hun er på ferie o.l.) som ikke får det til.

For å fikse gulskjæret i mellomtiden anbefaler jeg deg å ta lillasjampo i tørt hår og la det sitte lenge. Det krever en god del lillasjampo (mye mer enn når du har det i vått hår), men det funker.

Anonymkode: 960be...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stor forskjell på lillashampoer - jeg synes den fra Fudge er bra. Men sitter den i for lenge kan de bli litt lilla skjær i håret en vask eller to.

Anonymkode: e61a5...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette går på frisør, hi, ikke på håret ditt, siden du har fått hvite striper tidligere. Ring alle frisørsalongene i området ditt og spør om de har frisører som også er colourister. Jeg har en kjempeflink frisør som alltid får til kalde, tynne, hvite striper, men jeg har også måttet gå til andre (når hun er på ferie o.l.) som ikke får det til.

For å fikse gulskjæret i mellomtiden anbefaler jeg deg å ta lillasjampo i tørt hår og la det sitte lenge. Det krever en god del lillasjampo (mye mer enn når du har det i vått hår), men det funker.

Anonymkode: 960be...5bf

Det tør jeg ikke, satse på å stripe håret igjen😳Har allerede stripet det to ganger på ei uke. Vet ikke hvor bra det er om jeg gjør det igjen?

Jeg skjønner det virkelig ikke?! Hvorfor får jeg gule striper når jeg hele tiden sier hvitt og viser flere bilder på hvordan jeg vil ha dem.? De tar striper, jeg sitter, vasker håret kommer tilbake til plassen og ser håret er gult. Får lyst å grine 😫😪

Jeg har ringt igår til salongen og jeg får tilbake pengene, sjefen sier at de ikke klarer å få de hvitt og at jeg burde gå tilbake til min gamle frisør. Men hun har jo sluttet. Tør ikke ringe til andre frisører, jeg har små røde sår i hodebunnen som klør og er vonde, og det er nok av den blekingen😫

Får satse at det blir lysere om jeg bruker den lilla shampo 🤗

Anonymkode: e9d9b...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...