GĂ„ til innhold

Menssmerter med klumpete blod😱


Mamma*For*FĂžrste*Gang:)

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er gravid i uke 4. Jeg har bare hatt symptomer som metallsmak i munn, lett hodepine og veldig sulten om morgenen. For 4 dager siden kom spotting. Litt lyst brunt. SÄ fikk jeg menssmerter som gikk over til noe som kjentes ut som kraftig hold. Jeg mÄtte puste litt forsiktig for at det ikke skulle vÊre for vondt..  I gÄr kom det friskt blod med menssmerter. Jeg har jo aldri menssmerter generelt og jeg blÞr jo lite nÄr jeg har tante rÞd, men dette var ganske mye. I dag kom det klumper i blodet. Veldig smÄ og litt kornete. Har fortsatt litt smerter, men nÄ er det mere litt sÄnn murring. Er det noen andre som kan huske Ä ha opplevd noe av det samme? Eller hatt slike klumper? NÄr gikk dere til legen? 

Klarer ikke tenke pĂ„ annet😕🙁 blir veldig glad for svar😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Det er dessverre vanskelig for oss Ä vite. Kanskje ta en test om noen dager/gÄ til legen? 

SkjĂžnner stresset og at du ikke klarer Ă„ tenke pĂ„ annet. Her er en klem fra meg 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

ForstĂ„r godt du ikke klarer Ă„ tenke pĂ„ noe annet 😕 Jeg rĂ„der deg til Ă„ ringe legevakten eller doktoren sĂ„ fort du kan og komme deg inn for en sjekk! Var sĂ„ vidt jeg blĂždde og sĂ„ i uke 13+3 pĂ„ ultralyd nĂ„r jeg var pĂ„ ferie av alle ting at jeg hadde hatt en MA 😱 SĂ„ ikke gĂ„ Ă„ bekymre deg, bedre Ă„ vite! Ønsker deg masse lykke til ❀ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Tusen takk for svar dere😊

Det var trist Ă„ hĂžre❀ Dere prĂžver pĂ„ nytt?

Er det ikke litt for tidlig i svangerskapet til at man kan sjekke det for min del? Hvis det blir en SA sĂ„ rydder vel kroppen opp selv? Tror jeg i sĂ„ fall vil dra pĂ„ Volvat, dyrt, men da blir jeg tatt pĂ„ alvor👍

Jeg tror den er dÞd nÄ desverre, men da var det sikkert ikke meningen at det skulle bli noe, siden det var sÄ tidlig.. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Takk for det ❀ Ja prĂžver pĂ„ nytt, eneste jeg vil og tenker pĂ„ nĂ„ er Ă„ bli gravid igjen! Hadde aldri trodd det skulle ta sĂ„ knekken pĂ„ meg nĂ„r jeg var sĂ„ kort pĂ„ vei 😱 

Det er jeg litt usikker pĂ„ om di kan, ser nok noe hvis det er noe der fremdeles. Jeg hadde uansett sjekket det for Ă„ fĂ„ ro i sjelen, er ikke bra Ă„ ha det sĂ„nn som du har det nĂ„ 😔 Og kan bli lenge for deg Ă„ gĂ„ Ă„ lure og vente pĂ„ om mensen kommer 😕 Kroppen ordner opp selv ja og bra er det!  SĂ„ fĂ„r du bare prĂžve igjen og krysse fingrene for at den sitter ❀ 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det er ikke rart at det blir en knekk etter 13 uker. Jeg er jo bare 4. SkjĂžnner ikke hvorfor jeg er sĂ„ lei meg. Dette er fĂžrste gang vi prĂžvde sĂ„ mĂ„ vel bare smĂžre meg med tolmodighet. Vi har jo begge god tid. Jeg er ett Ă„r yngre enn deg😊

HĂ„per du ikke tenker mer pĂ„ den nĂ„. Ønsker deg masse lykke til❀❀❀ Kos dere i sengehalmen😀 PrĂžv Ă„ ikke tenke sĂ„ mye pĂ„ det. 

Mange klemmer fra meg💐

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Nei er kansje ikke det, ikke lyst til Ă„ se eller snakke med noen.. HĂ„per jeg fĂžler meg bedre snart 🙏 Er lov Ă„ bli lei seg, samme hvor langt man er kommet, har jo begynt Ă„ glede seg nĂ„r en er 4 uker pĂ„ vei og! Ja er det vi mĂ„, en dag sitter den for oss begge 2 đŸ€žâ€ïž Hadde vĂŠrt mitt fĂžrste ogsĂ„, men hei.. Vi er unge og spreke enda 😉 Tusen takk for gode ord ❀ Ønsker deg ogsĂ„ masse lykke til og fortsett med den positive innstillingen og kos deg masse med mannen din â€ïžđŸ˜˜ Masse gode klemmer đŸŒș 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...