Gå til innhold

IKM uke 34


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

13 dpo, er deg bare øynene mine som ser ønskestreker, eller er det noe der?

IMG_1909.JPG

IMG_1925.JPG

Anonymkode: ce43d...ca2

Ser ikke noe dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her 9pp. 2. Mnd på clomifen (hormontabeletter) så håper virkelig jeg slpper en Mnd til med de. Har hatt en tiiidlig SA i 5pp. Så vant til negative tester nå at jeg har nesten mistet alt håp. Ikm tirsdag uke 34. 9dpo i dag

Noen som har vært gravide før og kanskje kan svare meg på dette.... 7dpo kjente jeg noen "bobler" i livmoren. Som om en såpeboble sprakk. Aldri kjent det før. Og i går (8dpo) kjente jeg 3-4 stikk i livmoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan melde meg inn i "negativ-test-klubben"! Tok en i natt da jeg våkna av "mensensmerter", hatt det i så mange dager nå, og ingen tr å se. Men den testen var altså kritthvit, ikke noe å lure på. Hadde et håp siden jeg hadde de samme smertene da jeg var gravid med datteren min. Nedtur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fortsatt bare opp en svak strek, i mine øyne like svak som sist(kanskje litt mer synlig, men ikke mye)..

Har ikm i helga, og har tatt rfsu tester.. tok en digital i dag tidlig også, den viste ikke gravid.. 

Gyn så på slimhinnen at jeg burde være gravid.. blir gal av dette 😢

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten rosa blødning nå, kan dette være festeblødning? Det er i så fall rart? Trodde egget måtte feste seg før graviditetstest var positiv? 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

13 dpo, er deg bare øynene mine som ser ønskestreker, eller er det noe der?

IMG_1909.JPG

IMG_1925.JPG

Anonymkode: ce43d...ca2

Syns jeg såvidt kan aaaane noe... Prøv på nytt i morgen, eller overimorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får fortsatt bare opp en svak strek, i mine øyne like svak som sist(kanskje litt mer synlig, men ikke mye)..

Har ikm i helga, og har tatt rfsu tester.. tok en digital i dag tidlig også, den viste ikke gravid.. 

Gyn så på slimhinnen at jeg burde være gravid.. blir gal av dette 😢

Anonymkode: 9a1e7...74c

Hvor lenge siden er det du sist tok test? Forrige gang jeg var gravid fikk jeg kjempesvak strek i 3 dager, før den såvidt begynte å bli sterkere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fikk en liten rosa blødning nå, kan dette være festeblødning? Det er i så fall rart? Trodde egget måtte feste seg før graviditetstest var positiv? 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Det står ikke noe her om hvem du er , og hvor du er i syklusen, så det blir veldig vanskelig å svare på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 8-10 dpo ,og fikk blank test i dag og.. Tror jeg må bestille nye tester, har bare en igjen.. Kommer ikke til å klare å holde meg i morgen og vet jeg. 

Har følt meg utrolig hormonell de siste dagene, men gidder ikke legge så mye i det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LusiLyn skrev:

Hvor lenge siden er det du sist tok test? Forrige gang jeg var gravid fikk jeg kjempesvak strek i 3 dager, før den såvidt begynte å bli sterkere.. 

 

8 minutter siden, LusiLyn skrev:

Det står ikke noe her om hvem du er , og hvor du er i syklusen, så det blir veldig vanskelig å svare på ;)

Her svarer du meg begge gangene 😉 er hun som mistet i uke 19, og har vært med her hele vegen 😊 er nok ca 11 dpo i dag.. 

UA

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

 

Her svarer du meg begge gangene 😉 er hun som mistet i uke 19, og har vært med her hele vegen 😊 er nok ca 11 dpo i dag.. 

UA

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Aha! Er jo veldig vanlig å blø litt når man skulle hatt mensen... Når testet du sist? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tok forrige test mandag forresten 😉

Anonymkode: 9a1e7...74c

Da vil nok ny test evt være tydeligere i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LusiLyn skrev:

Da vil nok ny test evt være tydeligere i morgen! 

Krysser fingrene!! 

Håper tr ikke dukker opp for noen av oss 😁

UA 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Krysser fingrene!! 

Håper tr ikke dukker opp for noen av oss 😁

UA 

Anonymkode: 9a1e7...74c

^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9-11 dpo i dag, og jeg syns jeg kan ane en ekstremt svak strek på testen. Men altfor svak til å tro noe ut i fra den... 

I går kveld var jeg veldig kvalm, men det var sikkert bare pga sårbar mage. :P

Hvordan er det med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LusiLyn skrev:

9-11 dpo i dag, og jeg syns jeg kan ane en ekstremt svak strek på testen. Men altfor svak til å tro noe ut i fra den... 

I går kveld var jeg veldig kvalm, men det var sikkert bare pga sårbar mage. :P

Hvordan er det med dere? 

Så stas!! Den blir nok bare sterkere å sterkere denne vil jeg tro!! 😉

2 timer siden, Smacky87 skrev:

Fikk jo svaksvak strek når jeg tok test på mandag. Idag, ingenting :sur:. Blæh!

IMG_20170817_054630.jpg

Jeg fikk svak i går og mandag.. i dag: ingenting!! 😠

 

UA

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Iskula skrev:

Håper vi bare har testa for tidlig alle sammen, alle med ikm uke 34 er gravide 😜

Håper det 🙌🏻 Bobler nederst i magen i dag. Aldri hørt om d før (hvis d skulle ha vært noe tegn) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her. Jeg hadde el 14.08 og har ikm Torsdag 24.08 Håper jeg klarer å vente til hvertfall Onsdag med å ta en test. Håper alle som ikke har fått mensen sitter med babystrekk neste uke☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...