Gå til innhold

IKM uke 34


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Etter 9 pp blir man nesten desperat. Samtidig som man mistet alt håp. Klarte jo så klart ikke å dy meg i dag heller. Negstiv test 11 dpo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var tom for tester, så jeg kjøpte nye på apoteket. Tok en nå, og der kom det en tydelig og klar strek, med en gang! :o:D:o:D oioioi!  Så spørs det, om det ender i abort denne gangen også.. 3 av de 4 siste graviditetene har blitt abort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, LusiLyn! Satser på at det holder hele veien denne gangen, skal krysse fingrene for deg. Har du hatt noen utredning, og/eller prøver du ut noe forebyggende denne gangen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Gratulerer så mye, LusiLyn! Satser på at det holder hele veien denne gangen, skal krysse fingrene for deg. Har du hatt noen utredning, og/eller prøver du ut noe forebyggende denne gangen? 

Takk! 

Har ikke hatt noe utredning, da vi egentlig ikke har prøvd så veldig aktivt.. Vi har tenkt mer at hvis det skjer, så er det veldig velkomment. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, LusiLyn skrev:

Jeg var tom for tester, så jeg kjøpte nye på apoteket. Tok en nå, og der kom det en tydelig og klar strek, med en gang! :o:D:o:D oioioi!  Så spørs det, om det ender i abort denne gangen også.. 3 av de 4 siste graviditetene har blitt abort..

Gratulerer, krysser alt for deg!!

Skjønner fortsatt ikke at tr kom så tidlig. Det har aldri skjedd meg før!

UA 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer, krysser alt for deg!!

Skjønner fortsatt ikke at tr kom så tidlig. Det har aldri skjedd meg før!

UA 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Det er jo ganske vanlig å blø litt rundt menstider selv om man er gravid. Har du testet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, LusiLyn said:

Jeg var tom for tester, så jeg kjøpte nye på apoteket. Tok en nå, og der kom det en tydelig og klar strek, med en gang! :o:D:o:D oioioi!  Så spørs det, om det ender i abort denne gangen også.. 3 av de 4 siste graviditetene har blitt abort..

Woohooo, gratulerer!! :) Håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve galskapen. Teste i dag(12 dpo) syntes å skimte noe på clear blue early. Så brukte de to resterende testene mine fra ebay. Blendahvite. 🙈🙉🙊 noen som er kjent med clear blue early? Vanlig å skimte noe på de? Skygge.. regner den som positiv ettersom jeg bare kan se st d kan være noe der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mispire skrev:

Lenge leve galskapen. Teste i dag(12 dpo) syntes å skimte noe på clear blue early. Så brukte de to resterende testene mine fra ebay. Blendahvite. 🙈🙉🙊 noen som er kjent med clear blue early? Vanlig å skimte noe på de? Skygge.. regner den som positiv ettersom jeg bare kan se st d kan være noe der

Bilde? :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, LusiLyn skrev:

Bilde? :D  

Er nok ikke behov for noe bildetolking. Tok en RFSU strips test i dag. Negativ. Så løpet er nok kjørt for oss denne Mnd 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Smacky87 skrev:

Hva tror dere? Trenger hjelp til å tyde..

IMG_20170825_134051.jpg

Sånn vsr min strwk for 2 dsger siden og fikk gravid 1-2 på digital i går og i dsg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LusiLyn skrev:

Den ser positiv ut! 

Håper den er det! Er på jentetur denne helgen med ti jenter. Aner ikke hvordan jeg skal forklare at jeg ikke drikker (jeg har IKKE noe bra pokerfjes). Og ikke har jeg noen flere tester liggende heller..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...