Gå til innhold

IKM uke 34


LusiLyn

Anbefalte innlegg

Etter en abort er jeg nå 1 dpo. Har sagt til meg selv at jeg ikke skal være så opphengt i det, da vi egentlig ikke prøver veldig, men tar det som det kommer. ;) Lettere sagt enn gjort. :P  Flere som har ikm uke 34? 

 

Har flere aborter bak meg, så vil ikke bli veldig følelsemessig involvert før jeg evt er langt på vei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Hadde også abort uke 19 tidlig juni. Vi prøver heller ikke for fult, men tar det som det kommer. Ikm 21.08, så vi får bare krysse fingrene 😁

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg joiner dere, vi har dessverre mye til felles. Jeg regner med å høre til i uke 34, men det er ikke sikkert. Får bare se. Jeg har også flere aborter bak meg, og denne gangen var det sent. Så jeg kommer ikke til å tørre å senke skuldrene før jeg eventuelt sitter med en baby i armene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok inn her. Pp16, IKM 25 august. Krysser fingrene for oss alle! Nest siste perioden før IVF for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Heihei!

Hadde også abort uke 19 tidlig juni. Vi prøver heller ikke for fult, men tar det som det kommer. Ikm 21.08, så vi får bare krysse fingrene 😁

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Kjekt med noen i samme situasjon. (Selv om det ikke er kjekt at dere har opplevd det samme :/ ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg tror jeg joiner dere, vi har dessverre mye til felles. Jeg regner med å høre til i uke 34, men det er ikke sikkert. Får bare se. Jeg har også flere aborter bak meg, og denne gangen var det sent. Så jeg kommer ikke til å tørre å senke skuldrene før jeg eventuelt sitter med en baby i armene mine. 

Det blir en liten gjeng i samme situasjon her! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gøy å følge flere i samme boble. Har hatt halsbrann i dag, og det hadde jeg også bare få dager etter el forrige gang. Har aldri ellers halsbrann og visste ikke hva det var før jeg ble gravid i januar. Krysser alt som krysses kan for positive tester 🤞

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir gøy å følge flere i samme boble. Har hatt halsbrann i dag, og det hadde jeg også bare få dager etter el forrige gang. Har aldri ellers halsbrann og visste ikke hva det var før jeg ble gravid i januar. Krysser alt som krysses kan for positive tester 🤞

Anonymkode: 9a1e7...74c

Hvor mange dpo er du? :) Jeg begynte å merke tydelige symptomer 4 dpo sist gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, LusiLyn skrev:

Hvor mange dpo er du? :) Jeg begynte å merke tydelige symptomer 4 dpo sist gang..

Er 4-5 dpo, litt usikker på hvilken av dagene el var 😊 merket også halsbrann sist gang før jeg fikk positiv test, og fikk positiv test bare 7 dpo sist!! Dog veldig svak, men synlig 😊

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på når eggløsning var, kan egentlig ha vært søndag, mandag eller tirsdag. Dvs jeg er enten 5, 4 eller 3 dpo nå. Orker ikke henge meg opp i symptomer, selv om jeg sikkert har et par. :P Hvordan går det med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke helt å begynne testinga enda, selvom jeg er 6-7 dpo. Har time hos gyn på tirsdag, så får svar da forhåpentligvis 😁

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? 😊

Har hatt masse murring i magen og halsbrann hver morgen og kveld siste dagene. I tillegg har jeg akutt tett nese når jeg legger meg, akkurat som sist!!

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg hører hjemme her, vanskelig å si, jeg slutta på pilla i juli. Har lest at flere har blitt gravid rett etter p-pilleslutt, så er vel lov å håpe? Men har også lest at kroppen kan bruke lang tid på å bli klar igjen, så da må jeg jo bare vente i spenning da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere? 😊

Har hatt masse murring i magen og halsbrann hver morgen og kveld siste dagene. I tillegg har jeg akutt tett nese når jeg legger meg, akkurat som sist!!

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Oi, det virker jo lovende. ^_^ 

I dag var jeg urimelig sulten, og trøtt... :P

Endret av LusiLyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 7 dpo i dag. Tok en test, blendahvit. Venter to dager med å ta ny. Noen flere som har testet? ;) Ikke merket noe påfallende symptomer i dag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ca 7 dpo i dag. Tok en test, blendahvit. Venter to dager med å ta ny. Noen flere som har testet? ;) Ikke merket noe påfallende symptomer i dag... 

Har ikke kjøpt tester enda, ellers hadde jeg testet 🤔 vet ikke om jeg klarer å vente til gyn-time på tirsdag 😉

Testet du på morgenurin? 😊 

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke kjøpt tester enda, ellers hadde jeg testet 🤔 vet ikke om jeg klarer å vente til gyn-time på tirsdag 😉

Testet du på morgenurin? 😊 

 

Anonymkode: 9a1e7...74c

Hvor mange dpo er du nå? Ja, morgenurin :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LusiLyn skrev:

Hvor mange dpo er du nå? Ja, morgenurin :) 

 

Vent litt, kan hende det tar litt lenger tid.. Hva slags tester bruker du? 😊

Er 8-9 dpo i dag 😁

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vent litt, kan hende det tar litt lenger tid.. Hva slags tester bruker du? 😊

Er 8-9 dpo i dag 😁

Anonymkode: 9a1e7...74c

billigtester. :) Ventet mange timer, kom ingenting :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LusiLyn skrev:

billigtester. :) Ventet mange timer, kom ingenting :P 

 

Mente at du skulle vente noen dager til, er ikke alltid det blir påvist like tidlig 😉

Orker ikke å kjøpe billigtester, så blir bare rfsu og eller cb på meg  😊 har lyst til å teste i morgen, men finnes vel ikke tester på Statoil? 😂

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mente at du skulle vente noen dager til, er ikke alltid det blir påvist like tidlig 😉

Orker ikke å kjøpe billigtester, så blir bare rfsu og eller cb på meg  😊 har lyst til å teste i morgen, men finnes vel ikke tester på Statoil? 😂

Anonymkode: 9a1e7...74c

Mente selvfølgelig Cirkle K!! 😂😂

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mente at du skulle vente noen dager til, er ikke alltid det blir påvist like tidlig 😉

Orker ikke å kjøpe billigtester, så blir bare rfsu og eller cb på meg  😊 har lyst til å teste i morgen, men finnes vel ikke tester på Statoil? 😂

Anonymkode: 9a1e7...74c

Det finnes iallefall på en del søndagsåpne butikker, og vaktapotek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mente selvfølgelig Cirkle K!! 😂😂

Anonymkode: 9a1e7...74c

huff ja, det fæle navnet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LusiLyn skrev:

Det finnes iallefall på en del søndagsåpne butikker, og vaktapotek ;)

Vaktapotek, finnes det? 😂 Ikke i denne delen av landet tror jeg 😂

På Joker orker jeg ikke å kjøpe fordi jeg kjenner alle som jobber der 🤔

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...