Gå til innhold

Ikke planlagt graviditet


Adelheid10

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 8 nå og skulle ønske jeg hadde klart føle lykke med det.., men dette skjedde med en jeg har hatt et kort forhold til, vi holder fortsatt på, har blitt glad i hverandre osv.., problemet er bare at det finnes ikke sjanse i havet for at han vil beholde ungen, han nekter høre på meg og mine ønsker.. Det er kun abort som gjelder for han.. 

Jeg har lyst på dette barnet, er 36 år og redd jeg ikke har så mange sjanser etter dette, har kun en eggleder/eggstokk.. vet jeg klarer det alene, men han mener jeg ødelegger hele livet hans om jeg beholder. Han er noen år yngre og veldig umoden, men liker han for det.

Har ikke tenkt kreve han for noe økonomisk (han er livredd for pengene sine) heller ikke tvinge på han samvær han ikke ønsker.. 

Han påstår jeg har planlagt dette og lurt han, men voldtok han ikke, så han var med på alt selv.

Noen som har erfaring med dette, han kommer til å hate meg..

Endret av Adelheid10
Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Han høres jo ut som en umoden idiot!   Ikke en man vil få barn med.  Så da blir du alenemor. Greit nok det☺   Samme hva han føler om det, ikke bare din feil at du ble gravid.   Sånt skjer.   Hvis du vet du ikke kan leve med en abort så får du barnet og blir alenemor☺  Hvis du ikke bryr deg så mye om en abort så hadde jeg tatt abort og dumpet idioten også.    Funnet meg en ordentlig mann og få barn med.     Jeg har også bare en eggstokk og har fått 4 barn. Så det går 😊  Masse lykke til!

Anonymkode: 560a5...eec

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
På 9.8.2017 den 0.00, Adelheid10 skrev:

Jeg er gravid i uke 8 nå og skulle ønske jeg hadde klart føle lykke med det.., men dette skjedde med en jeg har hatt et kort forhold til, vi holder fortsatt på, har blitt glad i hverandre osv.., problemet er bare at det finnes ikke sjanse i havet for at han vil beholde ungen, han nekter høre på meg og mine ønsker.. Det er kun abort som gjelder for han.. 

Jeg har lyst på dette barnet, er 36 år og redd jeg ikke har så mange sjanser etter dette, har kun en eggleder/eggstokk.. vet jeg klarer det alene, men han mener jeg ødelegger hele livet hans om jeg beholder. Han er noen år yngre og veldig umoden, men liker han for det.

Har ikke tenkt kreve han for noe økonomisk (han er livredd for pengene sine) heller ikke tvinge på han samvær han ikke ønsker.. 

Han påstår jeg har planlagt dette og lurt han, men voldtok han ikke, så han var med på alt selv.

Noen som har erfaring med dette, han kommer til å hate meg..

Han var nok ik forberedt på dette, og er nok stresset og redd ... velger jeg å anta... 😊 Han har en god stund på å venne seg til dette, så d kan også fort gå bra 😊 Og fortsetter han m denne atferden, så er ikke det mannen du ønsker deg vil jeg tro?

Anonymkode: 58efe...67c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...