Gå til innhold

Ikm uke 35 ✳


AkkMa

Anbefalte innlegg

17 timer siden, minera2011 skrev:

Ser noe på de 2 nederste.. min første clearblue var lik din her.. og er 4+5 i dag..

 

14 timer siden, Mandys skrev:

Ser strek på alle tre, jeg ☺️ gratulerer!

Tusen takk dere😁 Tok tester i dag og. Blir å kjøpe flere tester på apoteket, for jeg har veldig vanskelig for å tro dette.

IMG_2520.JPG

IMG_2524.JPG

IMG_2522.JPG

IMG_2523.JPG

Endret av Vivilblifler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1 September 2017 at 8:43 AM, AkkMa said:

Sorry, jeg oppretta gruppa og dro på ferie 😴 Har så ustabilt nett at jeg ikke har klart å følge med. Men har med noen tester, og tror jeg kan slå fast at det ikke funka denne måneden heller. 😥 Ikm i morgen eller søndag, men kritthvite tester og det kjennes veldig som om tr er på vei. Er bare 10 dpo i dag, men hvis sykluslengden er 30 dager stemmer det at ikm er imorra. Og da er lutealfasen litt kort også. 😐 Kjenner jeg blir helt sprø av dette. Går rett i kjelleren hver gang det ikke funker, så burde kanskje ta en pause neste mnd. 

Kjære AkkMa! Jeg håper SÅNN at det ordner seg for dere veldig snart. Det er noe dritt å få negative tester, hver eneste gang det skjer :( Jeg tenker jo litt at dere burde få utredning med en gang, og ikke trenge å vente til jul, dere har jo prøvd i 12 mnd allerede? Det skulle egentlig ikke være noe poeng i å måtte vente.. Jeg pushet min fastlege rimelig langt, og han har jo ingenting å tape på å gi henvisning sånn egentlig.. Dere har helt sikkert en fin plan allerede, og det er ikke meninga å komme med tips uten å ha blitt spurt! Jeg føler i hvert fall veldig med dere, og har faktisk tenkt på deg flere ganger denne måneden. Jeg er sikker på at det ordner seg til slutt! Noen ganger trenger man et lite, men riktig og velplassert, dytt for at det skal skje. Det finnes sååå mange flinke spesialister der ute! Hvis du bor i Oslo kan jeg varmt anbefale dr Andvig hos spesialistene i Pilestredet Park. Hun er ikke verdens varmeste person, men hun skjønte med en gang hvordan kroppen min fungerte (eller ikke fungerte) og fikk meg gravid på første hormonkur. Det skal sies at jeg har brukt flere måneder i forkant på å forberede kroppen min med riktig kosthold (for meg) og kostilskudd, passet på å ha stabilt blodsukker osv. Så jeg deler faktisk æren med henne 50/50, sånn oss i mellom ;) Dere kan jo fortsette å ha sex hele måneden, og så likevel kalle det en pausemnd neste gang ved å ikke teste så mye osv? Uansett - jeg heier på deg. Sender deg de varmeste tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...