Gå til innhold

Valg 2017!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

AP.

Ved forrige valg stemte jeg FrP. Man kan trygt si at jeg har lært av mine feil. 

Anonymkode: 6144c...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri skjønt folk som stemmer på enkeltsaker. Enkeltsaker er kortsiktig. Ideologi er langsiktig. Jeg ser på ideologi når jeg velger parti. 

Anonymkode: 6482f...56f

Jeg stemmer jo ikke på enkeltsaker. Som jeg skrev helte jeg hele tiden mot AP. For meg er bedring av forholdene for de eldste/syke eldre en hjertesak, og en garanti for å få bo sammen er et godt skritt i riktig retning. 

Anonymkode: edac6...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er den nye mobbeformen. Den kollektive mobbingen av Trump er i ferd med å legitimere at feks folk som stemmer FrP kan latterliggjøres. 

Din observasjon er helt riktig: det gjelder kun FrP, ikke de andre partiene. 

Anonymkode: 6482f...56f

Har du noen gang lest debattene i nettavisene?

Anonymkode: edac6...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP, håper også sterkt på regjeringsskifte. Er redd Støre ikke har samme apell som Jens men håper allikevel de klare å gjennomføre en god valgkamp. 

Anonymkode: 59659...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle aller helst gitt en anti-KrF stemme. Det irriterer meg grønn at alt og alle vil samarbeide med de. Tror det får bli SV, de står i alle fall litt imot KrF. 

Anonymkode: 0e7b2...36b

Hva har du imot KrF?

Anonymkode: 199cc...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Anonymkode: f4710...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemme går selvfølgelig til Høyre. De har fått gjort mye i denne tiden i regjering i motsetning til AP, og ønsker å fortsette å se fremgangen deres og hva de kan få til er samarbeid fra de andre borgerlige.

Anonymkode: 716c1...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min stemme går selvfølgelig til Høyre. De har fått gjort mye i denne tiden i regjering i motsetning til AP, og ønsker å fortsette å se fremgangen deres og hva de kan få til er samarbeid fra de andre borgerlige.

Anonymkode: 716c1...a87

Jeg er veldig enig med deg! Høyre får min stemme, og jeg krysser alt som krysses kan for at vi har en borgelig regjering etter valget.

Anonymkode: d7ada...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MDG eller SV - heldagsskole-max antall elever Pr. Lærer - 6 timers arbeidsdag. 

Anonymkode: aef0f...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sv 

På et forum med mange småbarnsforeldre (?) er det ufattelig at ikke alle stemmer sv eller rødt, til nød ap. Kan lure på om folk følger med i timen

Anonymkode: d1089...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke stemmerett ved stortingsvalg, men hvis jeg kunne stemme i høst, ville min stemme ha gått til frp. 

Anonymkode: eb165...d50

Haha, det samme her. Utlending uten stemmerett som ville valgt FrP.

Anonymkode: 905ac...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym bruker said:

Hva har du imot KrF?

Anonymkode: 199cc...24a

K-en i KRLE. Stadige angrep på abortloven, ref. reservasjonsretten. Med KrF vil vi aldri få tidlig ultralyd offentlig. Med KrF vil NIPT/Harmony forbli for de med råd til å reise utenlands for å ta den. Altfor mye skattepenger går til religioner/menigheter. Masse korttenkt politikk som f. eks den første utgaven av kontantstøtten. Homofobien i grasrota (eller har de innsett at vi lever i 2017 nå?).

Jeg ønsker et sekulært samfunn. Religion bør være en privatsak.

KrF selger sjela si for å skrive deres versjon av kristendom inn i lovgivningen, jeg gir stemmen min for et sekulært samfunn. Høyre eller venstre-dimensjonen betyr mindre for meg.

Anonymkode: 0e7b2...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Anonymkode: f4710...9d9

Hva er det som er så truende med "alle disse muslimene"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Anonymkode: f4710...9d9

Nå har jeg ingenting imot muslimer, men det spiller da liten rolle hvem som bir hvor i verden når den er ødelagt av forurensning? Stem på et miljømessig bærekraftig parti først, så kan i fremme segregering senere. 

Anonymkode: edac6...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg ingenting imot muslimer, men det spiller da liten rolle hvem som bir hvor i verden når den er ødelagt av forurensning? Stem på et miljømessig bærekraftig parti først, så kan i fremme segregering senere. 

Anonymkode: edac6...6de

Tidlig på morgenen😅 Bir=bor, i=du

Anonymkode: edac6...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser aldri slike kommentarer når folk gir sin stemme til andre partier, f. eks. AP

Anonymkode: eb165...d50

Selektivt synstap er veldig kjekt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Selektivt synstap er veldig kjekt😊

På lik linje med personangrep.

Anonymkode: eb165...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På lik linje med personangrep.

Anonymkode: eb165...d50

Du må ha levd ganske beskyttet, hvis du opplevde den spøkefulle kommentaren der, som personangrep..

Anonymkode: 002cc...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er d såååå vanskelig. Mitt personlige valg er SV eller Rødt. D er også d jeg får på div valgomater. 

 

I år er likevel hovedpri at regjeringen må byttes ut så jeg vurderer Ap eller Sp, rett og slett strategisk velging. Jeg orker ikke fire år til med de som er nå. 

Anonymkode: 562ca...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...