Gå til innhold

Fortsette bleieslutt eller ta på bleie igjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten vår på 3 år og 2 mnd har gått uten bleie i ca. 3 veker. Han har mindre uhell nå enn i starten, men det er fortsatt 1-3 uhell daglig. Vi tar han på do med jevne mellomrom og han tisser stort sett alltid. Han går av og til på do av seg selv også uten at vi gir beskjed på forhånd, han har og tissa ein del ute. Så der har vi en jobb å gjøre å lære han at det er lurest å tisse på do når det er så nærme. Men så tenker jeg at det er bedre at han gjør det ute enn at det kommer i buksa. Vi bruker pottetreningskalender, klistremerker er stas. Så ikke alltid det kommer mange dråper på do, men klarer å presse frem litt slik at han får klistermerke. Litt mye med 1-3 uhell daglig eller er det vanlig? Virker han klar? Tips og råd?. Han bruker bleie på natt.

Anonymkode: 99175...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vel egentlig si at med så masse uhell så er han ikke helt klar. Men når dere har gjort det i 3 uker allerede! Så må dere nesten fortsette ja. ☺  Det blir mindre og mindre uhell vet du.  Og ikke stress, alle slutter med bleie til slutt😉   Hilsen en med 4 barn, jeg ventet til de var klare til å slutte med bleie, og ingen av mine har hatt uhell.  Alle barn er forskjellige. 

Anonymkode: 7143d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går bedre og bedre 👍ett uhell i dag og det kom rett før leggetid. Har i tillegg gått på do selv uten å få beskjed. HI

Anonymkode: 99175...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...