Gå til innhold

Sulten hele tiden, hva med dere?


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Synes jeg spiser og spiser, og er sulten hele tiden. Pleier å spise frokost i 8- tiden når jeg har dagvakt, opplevde å være utsultet kl 10.00. i går. Hadde ikke mulighet å spise lunsj før 12.00. Gikk jo greit da.

I dag spiste jeg frokost i 10 tiden og lunsj kl 12.00. Spiste middag når jeg kom hjem kl 15.00 (hadde heldigvis rester jeg kunne varme). Kl 17.00 lagde guttungen seg pizza, og jeg var så sulten igjen at jeg uten problem spiste 2 stykker.

I 19- tiden igjen måtte jeg ta meg en yoghurt, og 20- tiden spiste jeg 2 kokte egg.

Kjenner at jeg snart må ta meg kveldsmat.

Før spiste jeg 1 skive til frokost, og 1-2 til lunsj. Nå må jeg ha 2 skiver både til frokost og til lunsj. Før hendte det rett som det var at jeg ikke var sulten nok til å ta meg kvelds, eller at jeg bare tok en yoghurt eller en banan.

Er 7+3 nå. Enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser ikke sjeldnere enn hver 3. Time, helst annenhver time. Nå er jeg ikke så sulten da, men skikkelig uggen. Håper den biten snart går over. 12+5 i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også sulten hele tiden. Våkner sulten om natta, noe som er veldig uvanlig for meg. 

Noen som vet om man kan bli mer sulten hvis det er tvillinger der inne? Er 7+3 i dag og tenker bestille tidlig ul om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+1 og har nå merket at selvom jeg er kvalm og brekker meg så er jeg så utrolig sulten. Kan gå bare en time etter mat så går jeg et ubehagelig sug i magen. Om natta hender det jeg må legge meg på magen for å liksom fylle tomrommet... hvis kvalmen forsvinner helt snart så kommer jeg til å spise hele døgnet :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+3 og her har sulten inntatt for fullt. Til vanlig spiser jeg 1-2 grove skiver og er mett i 5-6 timer. Nå spiser jeg 2-3 grove skiver og er sulten etter en time eller to😩😬🙈 og det er ikke en slik småsulten følelse. Føles it som jeg har gått uten mat i 3 døgn 😱😅 brukes visst mye energi i kroppen min for å bygge baby 😂  livredd for å miste pga flere sa før men får jo bare mer og mer tegn på at dette forløper helt normalt 🙈 Skal på ul neste onsdag og gleder meg til å se hva som dukker opp der ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 13 og har vært svært sulten siste fem ukene. Spiser hver 1,5-2,5t. Gjerne en skive hver gang. En yoghurt er ingenting og jeg tror jeg sulter☺️ Men er svært kvalm også, så jeg merker at jeg holder kvalmen i sjakk ved å spise ofte. Blir jeg kvalm, spiser jeg. Har ikke lagt på meg noe enda.

Anonymkode: 1b3b2...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her var ulvehungeren en av tingene som satte meg på sporet ja. Som i tidligere svangerskap, er jeg så ulidelig sulten at jeg tror jeg skal svime av. Selv kort tid etter et måltid.  🙈

Anonymkode: 0f97c...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, merker det godt ja. Var IKKE sånn med første så ble litt paff når jeg rundet uke 6/7 og begynte å bli virkelig sulten etter 3 timer :) nå er erfaringa at spiser jeg ikke før det har gått 3 1/2 t siden sist blir jeg irritabel, grinete og ikke minst forferdelig uvel. Det er ikke alltid jeg har hatt tilgang på mat med det første, men nå har jeg faktisk med meg matpakke hvis vi skal ut av huset. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LusiLyn skrev:

Er dere fortsatt sultne hele tiden? 

JA :) 10+6 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Er i uke 13 straks. Jeg klarer ikke å spise mye om gangen på morgenen, så spiser ofte. Fra kl 7-12 spiser jeg 4 brødskiver (1 kl.7, 1 kl.830 og 2 ca kl. 1030). Spiser deretter lunsj ca kl12-13, en banan eller yoghurt ved 15-16 tiden (en time før middag). Så er det middag et sted mellom 16-1730, og kveldsmat 20-21. Iblant en yoghurt eller banan på senga ved 23tiden 😂

Mannen i huset legger til rette for at jeg alltid skal kunne spise, og blir mer og mer fornøyd for hver dag som går og magen synes litt mer (tviler på at det er så mye baby som synes ennå..).🐋

 

Anonymkode: e10c3...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...