Gå til innhold

Åpnet for AB på Ris og Ros


Forumassistent

Anbefalte innlegg

Hei

Etter at jeg ble gjort oppmerksom på at endringen av muligheten til å poste som Anonym på Ris og Ros ble gjort da ting var annerledes i Egmont enn det er nå, og da forumansvarlig ikke hadde anledning til å svare på henvendelser eller ha kontakt med teknisk, tok jeg opp muligheten for å åpne denne funksjonen igjen.

Det er nå gjort, så da er det bare å poste anonymt her også, og komme med spørsmål jeg enten skal prøve å svare på, eller viderebringe til teknisk og forhåpentligvis klare å komme med svar etter hvert.

Dermed vil spørsmålstråder bli flyttet hit om de postes andre steder. 

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Etter at jeg ble gjort oppmerksom på at endringen av muligheten til å poste som Anonym på Ris og Ros ble gjort da ting var annerledes i Egmont enn det er nå, og da forumansvarlig ikke hadde anledning til å svare på henvendelser eller ha kontakt med teknisk, tok jeg opp muligheten for å åpne denne funksjonen igjen.

Det er nå gjort, så da er det bare å poste anonymt her også, og komme med spørsmål jeg enten skal prøve å svare på, eller viderebringe til teknisk og forhåpentligvis klare å komme med svar etter hvert.

Dermed vil spørsmålstråder bli flyttet hit om de postes andre steder. 

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Utrolig bra og på tide :)

Anonymkode: d8cf1...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ikke slette alle svar i "vil du slette brukeren din" tråden og? Den regelen har og en historie. 

Anonymkode: 78583...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det mulig å ikke slette alle svar i "vil du slette brukeren din" tråden og? Den regelen har og en historie. 

Anonymkode: 78583...5a3

Vi sletter innlegg i den tråden med jevne mellomrom, så nå at ett innlegg hadde ligget der i en mnd så det ble slettet nå.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Vi sletter innlegg i den tråden med jevne mellomrom, så nå at ett innlegg hadde ligget der i en mnd så det ble slettet nå.

Ann Christin, admin

Hvorfor har dere det behovet egentlig? Jeg har aldri skjønt det og skjønner det fremdeles ikke.

Anonymkode: 78583...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har dere det behovet egentlig? Jeg har aldri skjønt det og skjønner det fremdeles ikke.

Anonymkode: 78583...5a3

Hvilket behov tenker du på?

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Ann Christin skrev:

Hvilket behov tenker du på?

Ann Christin, admin

Behovet for å slette innlegg i tråden "vil du slette brukeren din".

Anonymkode: 78583...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Behovet for å slette innlegg i tråden "vil du slette brukeren din".

Anonymkode: 78583...5a3

Rett og slett for å holde tråden ryddig så den ikke blir flere sider lang med innlegg av "gjest" som vil slette seg.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...