Gå til innhold

Sliten kropp


hellie

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å være helt utslitt i uke 33? (Andre svangerskap, har en treåring fra før). Kroppen verker nesten i det jeg står opp, det er tungt å gå, stå, sitte (får vondt i ryggen). Har gått opp like mye som med nr. 1, men føler alt er tyngre denne gangen. Flere som har det sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og jeg er straks i uke 32 med nr2. Første er 4,5år. Da jeg var gravid med han var jeg også plaget mye med bekken og rygg, men da kunne jeg jo hvile mye om ettermiddagene f eks og sove lenger. Det begrenser seg jo nå. Jeg legger meg en time etter gutten og han vekker meg kl 6. Gjesp! Og i tillegg har jeg mye kynnere nå, det hadde jeg ikke sist. Jeg synes nesten alle sier at det er tyngre med nr 2 (eller 3 eller 4), nettopp fordi man har en fra før som også krever sitt. Selv om pappan her er flink og både tar ungen mye, lager middag og tar det meste husarbeidet, så vil man jo være mamma også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det veldig likt som "tyr -82" , og tenker det samme. De hvilestundene og "egentiden" med nr 1 går ikke nå med en på 5år som selvfølgelig skal ha fokus :-) I dag feks var jeg helt klar for å sove en lur på sofaen etter en hektisk dag, men da er det bare å ta seg sammen for å hente i bhg, lage middag, han vil fortelle mammaen sin om dagen osv osv. 

Nå har jeg litt sofatid, nå som mannen min kommer hjem :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja helt normalt og være sliten ja 😊  jeg er i uke 33 med nr 4.  Det er noe heeelt annet enn å være gravid med nr 1!    Jeg må jo opp med de andre 3 ganger pr natt ca.  Og sinnsyke mengder husarbeid og masse matlaging osv...  får aldri slappet av.  Eller sovet. Og mye mer vondt i kroppen ved fjerde graviditeten.  Men klager ikke altså 😅  Gleder meg bare masse til en ny baby❤

Anonymkode: 3b389...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...