Gå til innhold

Ser dere streken?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk negativ på morgen i dag, men så hormonell så tok en til nå på kvelden.

Ser dere streken?

IMG_0902.PNG

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en til nå, på totimers urin og fikk dette svaret:

Tok opp morgningens test fra søppelet og den var det også svak strek på😱 Kan dette være sant?

Vi avsluttet hormonbehandling i februar, skulle prøve litt forsiktig selv, og evt ivf ved juletider.

Kan det være sant?😱

IMG_0913.PNG

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser to strekes 👏 Skal vel godt gjøre at det er skygge på alle tre testene 🤔 Har du en digital? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på apoteket nå, men tror du en digital vil slå ut nå???

Ustabil syklus så aner ikke når EL var.

Kan fortsatt ikke tro på det.

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg 😊 Men om den ikke gjør det  må du ikke miste håpet. Kan være litt tidlig enda. 😊 Lykke til! Oppdater når du har tatt den 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cb digital viste: IKKE GRAVID! 😰

Jeg raidet dog apoteket og testene viste som følgende: ( de to øverste skal bare være loddrett strek, de to nederste kryss)!

Hva tenker dere?

IMG_0931.JPG

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Cb digital viste: IKKE GRAVID! 😰

Jeg raidet dog apoteket og testene viste som følgende: ( de to øverste skal bare være loddrett strek, de to nederste kryss)!

Hva tenker dere?

IMG_0931.JPG

Anonymkode: 1d768...89f

El testen er den positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får masse positive tester men el tester vil ikkje bli med. Det gjør at jeg ikkje bruker digitale tester. Når el testen bli sterker og sterkere er eit tegn for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en cb test. Føler det var en svak pluss .. Men det er når jeg vinkler den til alle kanter. Er det alltid en strek som synes svakt der pga det er der fargen skal komme  ?? Eller kan jeg være gravid  ?? Skulle hatt mensen på fredag.. og nå er det mandag. Var bare en liten antydning til blod på lørdag, å det var for jeg stappet en tampong inn å sjekket. (Ler) har og hatt mensen smerter, mye utflod , og stikninger i underlivet. Alltid hatt regelmessig menstruasjon. Men når man ønsker så hardt å bli gravid ser man jo nesten syner på disse testene 😂😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

El testen er den positiv.

Vet ikke om jeg skjønte hva du mente?

Jeg har ikke EL tester, kun graviditester😀

HI

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rose9 skrev:

Tok en cb test. Føler det var en svak pluss .. Men det er når jeg vinkler den til alle kanter. Er det alltid en strek som synes svakt der pga det er der fargen skal komme  ?? Eller kan jeg være gravid  ?? Skulle hatt mensen på fredag.. og nå er det mandag. Var bare en liten antydning til blod på lørdag, å det var for jeg stappet en tampong inn å sjekket. (Ler) har og hatt mensen smerter, mye utflod , og stikninger i underlivet. Alltid hatt regelmessig menstruasjon. Men når man ønsker så hardt å bli gravid ser man jo nesten syner på disse testene 😂😂

 

 

Jeg har tatt 7 tester nå 🤣, og alle har svak strek, trenger ikke vinkle på de, ser det med det blotte øyet.

Håper veldig du er gravid🙏🏼 Så lenge tanten holder seg unna er det håp❤️ Tvi tvi!

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. håper det jeg også. Men redd det bare er ønske tenkning 😂 men så lenge mensen ikke kommer er det håp. Har fått ett barn før. Så vet jeg kan få. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke symptomer har dere? Og hvor mange over dpo/ikm er dere? 

Masse lykke til, krysser fingrene for dere ☺️☺️

Anonymkode: 02963...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid regelmessig menstruasjon. Men nå er det faktisk en uke siden jeg skulle hatt den. Kun en liten antydning til blod på lørdag.. (har en app på tlf ladytimer) 

 

Symptomene mine er : ubehag rundt i underlivet, liten blødning på lørdag. Unormalt mye utflod  (ikke sopp) og uteblitt menstruasjon 😊 men vet jo ikke om jeg er gravid eller ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rose9 skrev:

Jeg har alltid regelmessig menstruasjon. Men nå er det faktisk en uke siden jeg skulle hatt den. Kun en liten antydning til blod på lørdag.. (har en app på tlf ladytimer) 

 

Symptomene mine er : ubehag rundt i underlivet, liten blødning på lørdag. Unormalt mye utflod  (ikke sopp) og uteblitt menstruasjon 😊 men vet jo ikke om jeg er gravid eller ikke. 

 

Krysser fingrene for at du er gravid ☺️ 

Anonymkode: 02963...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det den siste jeg tar i dag (tror jeg😑), alle testene foruten cb digital blir positiv.

Mine symptomer er: Ømme brystvorter, litt stikking i underlivet.

 

HI

IMG_0952.JPG

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rose9 skrev:

Og der kom mensen 😂 en uke for sein. Då er det bare å prøve videre 😞😂

Å, nei:( Så leit!!!!!!!! 

Men, da sitter den neste mnd krysser vi fingrene for🤞🏼🤞🏼❤️

HI

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skikkelig skuffa. 😐 takk ❤❤ off hater å prøve å bli gravid.. Sist ble jeg gravid med piller. Nå prøver jeg å bli gravid men da skjer det ikke så lett.. Hehe..  er heldigvis bare 3.månden dette da. Men kan jo ta tiiiiiid... ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det den siste jeg tar i dag (tror jeg😑), alle testene foruten cb digital blir positiv.

Mine symptomer er: Ømme brystvorter, litt stikking i underlivet.

 

HI

IMG_0952.JPG

Anonymkode: 1d768...89f

Er det gradivitet test ? Eller eggløsning test ?:) den ser jo positiv ut

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rose9 skrev:

Er det gradivitet test ? Eller eggløsning test ?:) den ser jo positiv ut

 

Det er graviditetstest. Det står HCG på de ihvertfall og jeg bestilte gravidtester, på billigtester.no.

Men det er veldig sensitive tester står det. Står på pakken at det er gravidtester og🙈

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rose9 skrev:

Ja skikkelig skuffa. 😐 takk ❤❤ off hater å prøve å bli gravid.. Sist ble jeg gravid med piller. Nå prøver jeg å bli gravid men da skjer det ikke så lett.. Hehe..  er heldigvis bare 3.månden dette da. Men kan jo ta tiiiiiid... ❤

Skjønner det, det er et nervepirrende game🙄

Men, det er heldigvis glemt når testen er positiv igjen:)

Tok litt lenger tid for meg også denne gangen (om det har klaffet)

God klem til deg😘

Anonymkode: 1d768...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...