Gå til innhold

Baby (11 mnd) som ruller øyne bakover


Kristinemars

Anbefalte innlegg

Datteren min på 11 mnd har de siste månedene rullet øynene bakover som om hun forsvinner et par sekunder. Det skjer sporadisk (alt fra 4 ganger per uke til annenhver uke). Klarer ikke se noe bestemt som utløser det, men har registrert at det har skjedd når hun har hatt "sauestirr" eller vært sol ute, men det kan jo være tilfeldig. Noen som har vært borti slikt før? Og hva kan det skyldes? Har ikke vært til lege enda, da det ikke har slått meg at det faktisk kan være noe galt. Bare tenkt at det var noe ufarlig hun gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ta henne til lege, sånn i tilfelle. Det kan feks være små epilepsianfall. Om du får til å filme det en gang, så gjør det og ta det med til legen.

Anonymkode: 33bd9...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som den over 👆 

Ta henne med til lege, det kan være epilepsi. Trenger selvfølgelig ikke være det, men absolutt noe du burde ta opp med lege! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hun bare faller ut liksom? Kan være epilepsi ja. Min fikk små anfall ved traumer eller ved sterk gråt, affektanfall. Men da skjedde jo noe først, så kom ikke bare ut av det blå. Legen bør se på det. 

Anonymkode: df36a...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...