Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med å finne all fly/hotel m all inklusive til Kypros?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har aldri bestilt reise før så dette er ikke helt min greie. To voksne personer og 1 barn på 2 år.. helst billigst mulig.. eventuelt kan dere linke meg. Vi vil til Kypros, helst rundt Larnaka eller aya napia

Anonymkode: 5de85...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Elisun skrev:

Når da? 

 

Ja det burde jeg ha skrevet. Når som helst i løpet av september. Jeg har titter på apollo.no men syns det var litt dyrt. Fra 8000 kr per person. Er det vanlig?

Anonymkode: 5de85...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Ja det burde jeg ha skrevet. Når som helst i løpet av september. Jeg har titter på apollo.no men syns det var litt dyrt. Fra 8000 kr per person. Er det vanlig?

Anonymkode: 5de85...bcc

Ja, det syns jeg faktisk var billig! All inclusive er dyrt og bare det kan koste 5000 pr pers!  

Anonymkode: 222b0...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må si hvor du vil reise fra. Apollo er dyrt.  Men tidlig i september er det mulig å få veldig billige turer. Under 8000 PR pers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kypros er relativt dyrt sammenlignet med en del andre land i middelhavet. Men et flott reisemål i september da👍Dome Beach hadde vi med Apollo en gang. Ok sted, men få minutters gange til nydelig, øde, strand.

Anonymkode: c8d8c...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye billigere å bestille fly og hotell hver for seg.

Vi gjør alltid det og slepper unna med halve prisen og vel så det😊

Først finner du de billigste flybilletene du kan. Det kan du faktisk finne på Ving og Apollo veldig billig enkelte flytider. Deretter leter du til du finner hotel på  søkemotorer som Trivago, Momondo, Booking.com, hotels.com osv.

Lykke til😊

Anonymkode: 39656...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mye billigere å bestille fly og hotell hver for seg.

Vi gjør alltid det og slepper unna med halve prisen og vel så det😊

Først finner du de billigste flybilletene du kan. Det kan du faktisk finne på Ving og Apollo veldig billig enkelte flytider. Deretter leter du til du finner hotel på  søkemotorer som Trivago, Momondo, Booking.com, hotels.com osv.

Lykke til😊

Anonymkode: 39656...0fc

Når hun ikke klarer å bestille seg en All-inclusive tur på egenhånd, så tror jeg dette blir for vanskelig..

Anonymkode: 3fe38...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når hun ikke klarer å bestille seg en All-inclusive tur på egenhånd, så tror jeg dette blir for vanskelig..

Anonymkode: 3fe38...973

😂🤣🤣🤣

Anonymkode: 362fd...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...