Gå til innhold

Får ikke sove pga mannen sine løgner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dataen sto åpen når jeg la meg, der var det en e-post med regning på 3000kr for noe kaffegreier han lovet å ikke bli vervet i! Vi har absolutt ikke råd til sånt, vi holder på å rydde opp i økonomien med inkasso og alt! Nesten så jeg vil vekke han. 

Det var purring på en annen regning også på 4000kr som han sa var betalt kontant.

Han lyger jo rett som det er! Kan jo ikke stole på han lenger. 

Anonymkode: 2ecbf...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde vekket han hardt og brutalt. Og tatt full styring over økonomien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var gift med en sånn kar et par år, mistet mer og mer respekt for han for hver gang han løy. Til slutt syntes jeg han var en patetisk fjott som lot feigheten og løgnaktigheten ødelegge. Han mente kjærligheten skulle overvinne alt. Det gjorde den ikke.

Anonymkode: bee58...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mumua skrev:

Har ei født i oktober og får gutt nå i november, kan si at Lillelam-dress blir mye brukt :) 50 % på de nå, så da er prisen overkommelig og. Et godt ullteppe er helt topp og de har et mor/barn smykke på Bjørklund som er helt nydelig (det koster 498,-) Jeg hadde blitt utrolig glad for disse tingene :) Lurt å kjøpe nå som det er salg. Min første bok til utfylling er også kjekt om hun ikke har det enda :)

Liker at du endret på grunn av skrivefeil ikke på grunn av feil tråd.

 

Du burde dele boet og komme deg vekk fra mannen, mens du enda kan rydde den delen av rotet du er solidarisk ansvarlig for.

Anonymkode: c1393...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker at du endret på grunn av skrivefeil ikke på grunn av feil tråd.

 

Du burde dele boet og komme deg vekk fra mannen, mens du enda kan rydde den delen av rotet du er solidarisk ansvarlig for.

Anonymkode: c1393...b81

Hahaha, beklager! Litt tidlig på mårran for meg.. For å svare på tråden så bør du ta full kontroll over økonomien dersom du tilgir dette HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har mannen din sagt om dette i dag, Hi?

Dere har tydeligvis en historie hvor han roter til økonomien. Nå var dere liksom i ferd med å rydde opp - eller du var tydeligvis i ferd med å rydde opp - og han velger å likevel setter dere i langt større gjeld og pådra seg større utgifter. I tillegg lyger han for deg.

Dette er en mann du ikke kan stole på. Hvis han i dag legger seg HELT flat, unnskylder seg og innrømmer at han har et problem og sier seg villig til å gå i terapi for problemene han har + parterapi, DA kan du vurdere å ta 100 % kontroll over økonomien og kun gi ham lommepenger. Men helt ærlig, dette er mann som trolig bare vil føre deg langt mer ut i økonomisk uføre, så jeg ville nok ha gått fra ham før han ødelegger din økonomiske fremtid også. Spesielt hvis dere er gift siden du da er delansvarlig for gjelden hans. Kom deg unna om han ikke legger seg helt flat, unnskylder, innrømmer at han har problemer han trenger profesjonell hjelp til og overlater alt av økonomi til deg.

Hvis du skal ta over økonomi så må du huske at dere må orden slik at han ikke kan ta opp mer gjeld eller bestille kredittkort (det er mulig å "svarteliste" seg selv slik at man ikke får ordnet slikt), han kan ikke ha kredittkort, kan ikke bestille medlemsskap i noe, du må ha 100 % kontroll på ALL økonomi og kun dele ut lommepenger til ham. I tillegg bør han skaffe seg en ekstrajobb for å betale ned gjelden raskere! Vil han ikke gå med på alt nevnt over, kom deg unna jo før jo heller!

Anonymkode: 3ef8f...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...