Gå til innhold

Forhøyede hvite blodlegemer


Milisa

Anbefalte innlegg

Noen flere som har fått opplevd det i graviditet? Altså det er normalt at de stiger i andre trimester opp til 14. Men jeg hadde allerede en lett forhøyelse ved uke 12, og var derfor å tok en kontrollprøve for en uke siden(uke 18, gikk så lang tid før jeg tok kontrollprøven fordi jeg ble så innmari forkjøla og måtte vente til det var gitt seg). Selvsagt var kontrollprøven også forhøyet og hadde steget fra 11,9 til 13,6. Så jeg skal tilbake om en uke å ta flere blodprøver. Legen sa jeg ikke skulle bekymre meg.....ja du det er enkelt gitt jeg stoler jo sååå lite på turnusleger (fastlegen min er på ferie).....og dumme meg som da går i fella og googler :overrasket: det burde jeg aldri gjort, for nå har jeg skremt opp meg selv. Så nå er jeg jo livredd for de aller verste greiene ifht dette da, selv om jeg prøver å minne meg på at det kan være flere årsaker til stigningen. Men plutselig føltes 1 uke veldig lenge, og blir jo 1 uke til før svarene kommer tilbake igjen da. Blæh altså, sliten av å være bekymra :sad: :sukk: 

noen med erfaring/innspill på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...