Gå til innhold
1-2-3 <3

April 2018

Anbefalte innlegg

Anonym bruker

Hvordan går det her? Er nå på 6.dag overtid😭 har ikke overtidskontroll før dag 9, og da forventer jeg nesten å bli satt i gang! Blir gal av denne ventingen. Er som dd sier, 3 mann er en luring. Har hatt fødselssymptomer i 3 uker nå, med de to forrige fikk jeg dette samme dag som fødsel. Det verste med ventingen, er faktisk alle som maser om det har skjedd noe -jeg mener, de får da beskjed når barnet er født..nesten som at folk forventer oppdatering mens ungen er på vei ut av hulen sin. 

Mitt lille utløp for dagen🙈 

Anonymkode: 20860...3ad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandys
Skrevet (endret)

Uff! Høres ut som at du er i den situasjonen jeg har sett for meg å være i om 3 uker 🙈 Krysser fingrene for at det skjer noe snart for din del ❤️ Det er jo uansett ikke lenge til du får se lille nurket ditt ❤️👶🏼

Er selv 37+6, og kjenner nada til modning. Tror denne frøkna trives for godt i mors mage!

Har også tenkt på dette med mas om ungen er ute, og tenker at jeg kommer til å bare ignorere det, så kan de heller tro hva de vil 😅 Blir mest irritert over venninnen min som godter seg over at jeg ikke har noe modning og at hodet ikke er festet, for da vinner hun kanskje tippekonkurransen fra babyshower om 10 dager overtid... altså, sier hun det igjen slår jeg til henne tror jeg haha 😭😅 Foreløpig er jeg ikke utålmodig... men utålmodigheten kommer nok snart ja 👶🏼❤️

Endret av Mandys

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Atemor

Hei jenter ❤ 10 april kom min lille prins til verden 🌼 vannet gikk uten forvarsel klokken 1250 - riene kom med en gang. Kjempetett -  1717 var han ute! 

Har hatt en tøff uke. Viste seg at han hadde en hjertefeil. Så vår første uke har vært preget av sjokk og frykt. Men nå er han hjerteoperert. Operasjonen har vært vellykket uten komplikasjoner og det ser ut til at vi får dra hjem ila et par uker ❤ 

Takk høyere makter for vårt fantastiske helsevesen ❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrøkenKokos

Så godt å høre at alt gikk bra med den lille, Atemor! ❤️ Gratulerer, nå kan dere slappe av og nyte.

Prinsessa vår kom 15.april, 2 dager på overtid! 🌸

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lissygloss

Så godt å høre Atemor 💙 Krysser fingrene for at alt går fint og rolig for seg videre 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MilleMarmelade

God bedring til lillegutt, atemor! Og deg! Vi har fått ei jente, frisk og rask. På dag 6 hade hun allerede tatt igjen fødselsvekten sin. 😊 

Fødselen startet med rier uten forvarsel også her og gikk kjapt og greit. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mandys

Gratulerer til alle med sine fine små 💖👶🏼

Og Atemor - så godt å høre at alt gikk så bra! Det er fantastisk at vi har en så bra helseomsorg knyttet til nyfødte 🙏

Hvem er det igjen nå? Er det bare deg og meg Lissygloss? Hvordan går det med deg? ☺️ Jeg er 38+0 idag! Har begynt å kjenne litt murring og sterkere kynnere, men har slått meg til ro med at det kan være sånn i noen uker før lillemor kommer 😅💖

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lissygloss
8 timer siden, Mandys skrev:

Gratulerer til alle med sine fine små 💖👶🏼

Og Atemor - så godt å høre at alt gikk så bra! Det er fantastisk at vi har en så bra helseomsorg knyttet til nyfødte 🙏

Hvem er det igjen nå? Er det bare deg og meg Lissygloss? Hvordan går det med deg? ☺️ Jeg er 38+0 idag! Har begynt å kjenne litt murring og sterkere kynnere, men har slått meg til ro med at det kan være sånn i noen uker før lillemor kommer 😅💖

Mulig mulig! Hodet er festet i allefall, sunket ned i bekkenet. Tidvise kynnere, men disse er ikke vonde. Heller de daglige mensensmertene som er litt vonde. Klarer nesten ikke sove nå, får ikke puste ved å ligge på siden og heller ikke på magen. Babyen tar opp hver lille mm inni magen og den er konstant stram :bond:

Snakket med legen om det i dag, da jeg sliter med tung pust når jeg sitter også, spesielt etter mat. Det er liksom ikke plass til noe! Så jeg ser litt mørkt på å gå over tiden. Håper jeg slipper å vente så lenge i allefall. 

Gleder meg veldig til å få hun ut, har så og si pakket fødebagen ferdig og bilsetet er på plass :Nikke:  Går bare rundt og ser på den tomme senga og stellebordet. Kan nesten ikke tro at vi straks er i mål! 

Gjerne fortell om fødslene deres folkens. Jeg liker å lese de ulike erfaringene :smilyblomst:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Atemor

Takk for fine ord ❤

Lykke til med innspurten! Det er verdt all ventingen når de først kommer ❤

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nordpolen

Jeg har fortsatt lille i magen. Termin på lørdag som kommer :) 

I dag har det vært kynnerfest mens hun har sprellet og kost seg. Nå er det litt murringer, men virker som at fødsel enda er langt unna. 

Er i uforskammet god form, og kjenner først nå at jeg er høygravid. Veldig takknemlig for at kroppen reagerte sånn i første svangerskap!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mandys
9 timer siden, Nordpolen skrev:

Jeg har fortsatt lille i magen. Termin på lørdag som kommer :) 

I dag har det vært kynnerfest mens hun har sprellet og kost seg. Nå er det litt murringer, men virker som at fødsel enda er langt unna. 

Er i uforskammet god form, og kjenner først nå at jeg er høygravid. Veldig takknemlig for at kroppen reagerte sånn i første svangerskap!

Åh, så spennende!! 😁 Var det du som skulle på ABC mon tro? 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nordpolen
1 time siden, Mandys skrev:

Åh, så spennende!! 😁 Var det du som skulle på ABC mon tro? 🤔

Skulle ja :) Men fikk svangerskapsdiabetes, så må på vanlig føden. 

Og det kan godt være at det skjer i dag. Modningsrier siden klokka 6.... tar seg fint opp. Har flere stående stand by rundt meg. Bor alene, men synes det er helt OK i dette stadiet ihvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mandys
1 time siden, Nordpolen skrev:

Skulle ja :) Men fikk svangerskapsdiabetes, så må på vanlig føden. 

Og det kan godt være at det skjer i dag. Modningsrier siden klokka 6.... tar seg fint opp. Har flere stående stand by rundt meg. Bor alene, men synes det er helt OK i dette stadiet ihvertfall

Ja, det stemmer. Så kjedelig! Men man kan jo trøste seg med at over 50% havner på føden uansett ☺️ 

Åhhh så spennende!!! Masse lykke til 🌸❤️ Sender mange styrketanker i din retning!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Nordpolen

Lille Mathea kom til verden på termin, 21 april:) sprek lita frøken  på 3675!gr, og 49

cm lang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Atemor
2 hours ago, Nordpolen said:

Lille Mathea kom til verden på termin, 21 april:) sprek lita frøken  på 3675!gr, og 49

cm lang :)

Gratulerer💖

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mandys

Gratulerer så mye med lille Mathea 🌸💖👶🏼

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nordpolen

Takk for det:) vi henger fortsatt på barselhotellet. En ekstra natt da hun har fått i seg litt lite mat.

Helsenorge er magisk! 

Hjemreise i morgen tidlig. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her