Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg såå stinn og stor. Måtte ta et magebilde i dag.. er jo ikke så stor i grunnen! Nå skal jo bebisen vokse maks fremover. Spent på hvordan det blir🙈😍 hvordan er deres mager? 💖Snapchat-2126098397.thumb.jpg.58a21592fec30cb4224816368e46cec7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Atemor skrev:

Jeg føler meg såå stinn og stor. Måtte ta et magebilde i dag.. er jo ikke så stor i grunnen! Nå skal jo bebisen vokse maks fremover. Spent på hvordan det blir🙈😍 hvordan er deres mager? 💖Snapchat-2126098397.thumb.jpg.58a21592fec30cb4224816368e46cec7.jpg

Så fiiin mage da😍 Magen min kom litt sent i gang, men har virkelig poppet for fullt. 31+3 i dag🌸 Føler meg ganske stor nå, og passer ikke i så veldig mye annet enn joggebuksa og pusjbuksa mi, hehe. Komfort fremfor alt!!

NÅ nærmer det seg altså.. Litt skremmende hvor fort tiden går! Noen her som har begynt å pakke fødebagen? 🙊 (jeg har så smått begynt) Lurte på om noen hadde Must-have tips!! Noe dere satte pris på sist, eller evt tenker vil være nyttig eller digg 😍 GOD HELG!!

6C83302F-21FC-4AB2-9C74-F2AC283B7FA2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, FrøkenKokos said:

Så fiiin mage da😍 Magen min kom litt sent i gang, men har virkelig poppet for fullt. 31+3 i dag🌸 Føler meg ganske stor nå, og passer ikke i så veldig mye annet enn joggebuksa og pusjbuksa mi, hehe. Komfort fremfor alt!!

NÅ nærmer det seg altså.. Litt skremmende hvor fort tiden går! Noen her som har begynt å pakke fødebagen? 🙊 (jeg har så smått begynt) Lurte på om noen hadde Must-have tips!! Noe dere satte pris på sist, eller evt tenker vil være nyttig eller digg 😍 GOD HELG!!

6C83302F-21FC-4AB2-9C74-F2AC283B7FA2.jpeg

Det er altså så vakkert med bebiskul 💖 du er nydelig 💖

Sandaler/slippers til å dusje i(!) 

AmmeBH

Ammesinglet

Omslagsjakke/ genser (ammevennlig)

Digg og løs bukse

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine babykuler 😍😍😍

Her er min kul nå i uke 28 ☺️👶🏼 Hadde nesten ikke noe kul før for 2-3 uker siden. Nå føler jeg den vokser i rekordfart! Hjelpes 🙈❤️ Har ikke begynt på pakkeliste, men har begynt smått å tenke litt da. 

Altså, denne matlysten. Nå har jeg altså bare spist og spist og spist i hele dag og skal i bursdag etterpå og spise enda mer haha. Kommer jo til å bli en blåhval 🐳

IMG_7428.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fine mager dere har ☺ skal få tatt bilde av min mage. Synes den er så stor i forhold til deres. Kanskje for stor? Føler jeg sprekker snart og at magen vokser som aldri før. Føler at huden er vond fordi den strekker seg så voldsomt. Har dere det slik også eller er det bare meg? Og i dag synes jeg det er tungt å puste og få nok oksygen. Men det er bedre nå som jeg ligger i senga og bare tar det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Mandys said:

Fine babykuler 😍😍😍

Her er min kul nå i uke 28 ☺️👶🏼 Hadde nesten ikke noe kul før for 2-3 uker siden. Nå føler jeg den vokser i rekordfart! Hjelpes 🙈❤️ Har ikke begynt på pakkeliste, men har begynt smått å tenke litt da. 

Altså, denne matlysten. Nå har jeg altså bare spist og spist og spist i hele dag og skal i bursdag etterpå og spise enda mer haha. Kommer jo til å bli en blåhval 🐳

IMG_7428.JPG

😍😍😍 sååå fin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Stoort ønske om en til... said:

Ååå så fine mager dere har ☺ skal få tatt bilde av min mage. Synes den er så stor i forhold til deres. Kanskje for stor? Føler jeg sprekker snart og at magen vokser som aldri før. Føler at huden er vond fordi den strekker seg så voldsomt. Har dere det slik også eller er det bare meg? Og i dag synes jeg det er tungt å puste og få nok oksygen. Men det er bedre nå som jeg ligger i senga og bare tar det helt med ro.

Mager er så individuelt. Min endrer seg fra dag til dag. Noen dager er den liten, andre dager stor.

Jeg føler det samme som deg. Føler at magen er for stram og at jeg ikke får puste. Må strekke meg ut eller ligge for at det skal føles nogenlunde ok!

2 mnd igjen dere💖😍💖

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alles mager er forskjellige, man skal ikke være redd for å være «for stor» eller «for liten» 😍💗💝🤰🏼

Gratulerer med «lillemorsdagen» alle 💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden kjennes veldig stram ut på magen min, og det klør noe voldsomt.. Også på bein og armer, så jeg må jo smøre meg nesten hver eneste dag!! Og siden huden er så strukket på magen, får jeg jo røde kloremerker over hele :bond:

Off, i går var det en bil som kræsjet inn i oss (typ 40-50km/t) men det er jo nok når det er møtende!! Heldigvis traff han bare inn i siden, men bilen min er totalvrak. Ingen skadet (puh) og fikk sjekk på sykehuset på kvelden. Alt bra med bebis :) <3 Veldig skremmende når slikt skjer.. Og selvfølgelig i bilen hvor jeg ikke hadde gravidbelte!! Følte meg så dum etterpå...... 

I dag har jeg fått slappet av, og fått "pre-morsdagsgave", fra mageboeren og hunden, hehe. Veldig koselig <3 Håper dere har en fin dag, alle sammen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, FrøkenKokos said:

Huden kjennes veldig stram ut på magen min, og det klør noe voldsomt.. Også på bein og armer, så jeg må jo smøre meg nesten hver eneste dag!! Og siden huden er så strukket på magen, får jeg jo røde kloremerker over hele :bond:

Off, i går var det en bil som kræsjet inn i oss (typ 40-50km/t) men det er jo nok når det er møtende!! Heldigvis traff han bare inn i siden, men bilen min er totalvrak. Ingen skadet (puh) og fikk sjekk på sykehuset på kvelden. Alt bra med bebis :) <3 Veldig skremmende når slikt skjer.. Og selvfølgelig i bilen hvor jeg ikke hadde gravidbelte!! Følte meg så dum etterpå...... 

I dag har jeg fått slappet av, og fått "pre-morsdagsgave", fra mageboeren og hunden, hehe. Veldig koselig <3 Håper dere har en fin dag, alle sammen :strix:

Så ekkelt med bilulykke. Det er ikkr påbudt med preggobelte.. er det?  Veldig godt å høre at det gikk bra med bebis og deg. Kjedelig med bilen da😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atemor skrev:

Så ekkelt med bilulykke. Det er ikkr påbudt med preggobelte.. er det?  Veldig godt å høre at det gikk bra med bebis og deg. Kjedelig med bilen da😭

Nei nei, ikke påbudt!! Men var så ufattelig redd for bebis rett etter ulykken, og følte meg så dum over å ha gravidbelte, men ikke bruke det! Når det først oppstår en situasjon som den er ment for....🙄☹️ Heldigvis gikk det jo veldig bra denne gangen da :))) Takk og lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til fredag. Har bestilt meg en skikkelig me-time dag. Starter dagen med klassisk fotpleie, så er det svangerskapskontroll før dagen avsluttes med å forme og farge vipper og bryn! Da mangler det bare en time hos frisøren så er jeg klar for bebis 😍 

Hvordan går d med dere? 

Her går det saaakte. Men så lenge jeg tar hensyn så fungerer jeg. Er 50% SM. Håper det holder resten av permisjonen. Vil ikke føle meg helt ubrukelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig, Atemor! Jeg fikk gavekort på fotpleie til jul - gleder meg til å bruke det😍 Så blir det frisørtime på meg 23.feb. Digg.

Ellers er formen min overraskende bra egentlig. Driver med litt yoga hjemme, får inn pusteteknikk! Går turer, og nyter late dager på sofaen 😅❤️

Endret av FrøkenKokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh det høres så deilig ut Atemor. 

Jeg har blitt 100% sm men har ikke dårlig samvittighet da jeg har jobbet så lenge jeg har kunnet. Nå har kroppen sagt stopp, så tar det med ro hjemme.

Skal dere ta fødselsforberedende kurs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Stoort ønske om en til... said:

Åh det høres så deilig ut Atemor. 

Jeg har blitt 100% sm men har ikke dårlig samvittighet da jeg har jobbet så lenge jeg har kunnet. Nå har kroppen sagt stopp, så tar det med ro hjemme.

Skal dere ta fødselsforberedende kurs? 

Jeg var på fødselsforberedende kurs med første. Det var kjempefint. Kommer ikke til å gå igjen nå. 

Viktig å høre på kroppen. Har hatt min første sykedag i dag. Hadde så mye mer tålmodighet med 3åringen i ettermiddag/kveld. Føltes helt fantastisk  💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig morsomt. Har skrevet det før også, vi er liksom på samme plass, og har «samme» behov. 

 

I går klipte jeg håret, og i dag på min «hjemmedag» fra jobb fikk jeg hode/nakke/skuldremassasje. Også gikk jeg alene på kino etterpå. Var veldig deilig! 

Kjøpte barnevogn i dag da. Skjedde ekstremt plutselig, og måtte stresse litt for å rekke butikken. Veldig god service der jeg handla. Resten blir nok handla der også. God service fra voksne mennesker Midt i oslogryta!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh.. såå deilig med massasje. Kanskje jeg dkal koste på meg det også. Det var magisk med fotpleie i dag 😍 tror bena mine var fæle. For behandlingen varte i nesten 45min lenger enn på planen 🙈 men jeg føler meg som et nytt menneske 😍😍💜

Nå sitter jeg på kafe og slapper av før jeg skal farge vipper og bryn 😍

I kveld er det jentekveld med 3åringen. Tror vi skal slækken med barneTV, ferdigpizza og sjokkis 😂😂🙈 

 

💜💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det begynner å bli tungt. Får lette ubehag/smerter øverst i magen når jeg spiser mat (særlig middag) og når maten fordøyes. Og så forsvinner ubehaget når jeg har vært på toalettet og gjort nr to 😃 

Har ofte kynnere så ikke lett å få beveget seg nok. Jeg liker å gå turer hver dag, men disse kynnere gjør det vanskelig😞 

Og så har jeg økt utflod når jeg gjør noe fysisk (går tur, vasker gulv, tar på meg sko, reiser meg opp av bilen). Blir redd det er vannet men jm beroliger meg med at dersom vannet hadde gått så hjelper ikke truseinnlegg da det bare fortsetter å renne.

Beklager for mange detaljer, men måtte bare få det ut. Godt å få klagd litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutes ago, Stoort ønske om en til... said:

Jeg synes det begynner å bli tungt. Får lette ubehag/smerter øverst i magen når jeg spiser mat (særlig middag) og når maten fordøyes. Og så forsvinner ubehaget når jeg har vært på toalettet og gjort nr to 😃 

Har ofte kynnere så ikke lett å få beveget seg nok. Jeg liker å gå turer hver dag, men disse kynnere gjør det vanskelig😞 

Og så har jeg økt utflod når jeg gjør noe fysisk (går tur, vasker gulv, tar på meg sko, reiser meg opp av bilen). Blir redd det er vannet men jm beroliger meg med at dersom vannet hadde gått så hjelper ikke truseinnlegg da det bare fortsetter å renne.

Beklager for mange detaljer, men måtte bare få det ut. Godt å få klagd litt :)

 

Syns det begynner å bli tungt sjæl. Men tror bebisen har lagt seg litt til for d føles som om det er bedre pkass øverst i magen. Jeg har derimot met ubehag nederst i magen. Skikkelig mensenmurring. Trykkende følelse ned mot eggstokkene (eller..er eggstokkene der lenger) 🤣😂🤣 

Jeg fikk gleden av å få en runde med omgangssyke på søndagkveld/mandag. Ugg..skal love dere at det å ha omgangssyke med en aktiv bebis i magen ikke er særlig behagelig!! Varte heldigvis bare 1 døgn. Usjameg!

Kan love deg at du merket når vannet går. Her gikk det 4 nattbind på under 5 minutter før jeg turte å tro at vannet hadde gått.

Jeg gleder meg veeeldig til jeg kan være fysisk aktiv igjen. Ser såå innmari frem til trilleturer denne våren 💖

Herlighet.. det nærmer seg nå 💖

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Atemor, gleder meg til ungen er ute og vi kan begynne med trilleturer. Blir godt å få tilbake kroppen sin og begynne å trene igjen. Og da er det også vår og forhåpentligvis ikke mere snø. Er så lei vinteren nå.

Jeg hadde også omgangssyke for en stund siden. Det var helt forferdelig!! Fikk masse kynnere etter å ha kastet opp. Nei uff, det var grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer 🙋🏼 Her er formen overraskende bra fortsatt - styrer og ordner i huset, går med hund og trener litt yoga! Gleder meg veldig til å få tilbake kroppen min jeg også, men så var det jo denne fødselen først da...😰 Vel, det går vel bra!! Har heldigvis ikke så altfor lang tid igjen å grue meg på..

Jeg som normalt er et matvrak, har jo nesten ikke plass til mat mer! Blir kjempefort mett (ift vanlig) Sikkert greit, så går jeg ikke nødvendigvis opp 10 kg den siste tiden 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert noen møbler, ordnet barnevogn og skal snart begynne å vaske klær. Så her er det noe som skjer med hodet :P hehe. Hun har en tendens til å ligge med ryggen ut mot magen min, og sparke innover. Det er sykt ubehagelig, får sting i magesekken og alt føles ubehagelig. I tillegg strekker hun da ut magen in sånn at den er konstant stram. For en rar stilling!! :bond:

Snart fødselsforberedende kurs her, det skal bli kjekt å delta på. Lurer på hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 hvor mye kynnere har dere? Er 33+5 i dag, og får sterke kynnere når jeg går tur på rundt 40 min. Merker magen blkr hard med en gang jeg begynner å gå/er i aktivitet. Men det verste er sammentrekningene etter turen. Var sikker på jeg kom til å føde tidlig her en dag, lå på sofaen i flere timer og kjente på dette. Det skal sies at jeg ikke we flink å gå tur hver dag. Har ikke fått mine to andre barn før 3 dager +/- termin. 

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Hei😊 hvor mye kynnere har dere? Er 33+5 i dag, og får sterke kynnere når jeg går tur på rundt 40 min. Merker magen blkr hard med en gang jeg begynner å gå/er i aktivitet. Men det verste er sammentrekningene etter turen. Var sikker på jeg kom til å føde tidlig her en dag, lå på sofaen i flere timer og kjente på dette. Det skal sies at jeg ikke we flink å gå tur hver dag. Har ikke fått mine to andre barn før 3 dager +/- termin. 

Anonymkode: 20860...3ad

Jeg får kynnere av å gå fra bilen og inn i huset 🙈 de slipper relativt raskt når j slapper av. Men det skal ingenting til før de hugger tak! Veldig vondt! 

Hvis du har mye sammentrekninger etter tur eller kynnerne ikke slipper, så syns j du skal roe ned turgåingen. Bebisen kan godt godtgjøre seg 3-4 uker til😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...