Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Jeg har time når jeg er 15+6. Da nærmer det seg jo oul, men jeg tar en likevel jeg 😉 Og ja, da kan det hende vi får se kjønn 😄

Så stas :) Jeg har time til ul når jeg er 16+1, hehe. Venter fortsatt på time til oul jeg da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, Nordpolen said:

På Ullevål var de superkjappe. Kom innkalling bare en ukes tid etter første legetime. Jeg ble imponert!

Samme på Bærum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Atemor skrev:

Samme på Bærum :-)

Får håper jeg får innkalling i posten tirsdag, da har det gått 1 uke fra henvisningen ble sendt her og 😃🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært på desperat jakt wtter Hamar julebrus. Og jeg ble sååååå lykkelig da Rema1000 hadde det. It made my saturday!

 

tror jeg har fått min første rare preggo MÅ ha! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?

Magen min har plutselig poppet litt. En søt liten steinhard ball. Flere har kommentert at det ikke er tvil om hva som skjer med meg 😘😍 jeg liker det. Gleder meg sånn til å begynne å kjenne liv ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det veldig fint! Fått litt mage jeg også, men folk er vel fortsatt i tvil om jeg bare har lagt på meg litt, eller om jeg faktisk er gravid. :) Hehe. Gleder meg til den blir større, og ja; ikke minst kjenne liv! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+0 og var på kontroll hos jordmor i dag! Magen har begynt å bli veldig tydelig, og hun kunne fortelle at nå var toppen av livmoren like over navlen. Hun kjente liv da hun tok på magen, og fosterlyden var veldig fin. ❤️ Hun tror ikke det er veldig lenge før jeg kan kjenne liv selv og, selv om jeg er førstegangsgravid🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har kjent noe de siste ukene, men er ennå ikke helt sikker på at det er ungen jeg kjenner. Var 90% sikker i helga, men så går det noen dager uten bobler igjen. 15+4 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Isbjørnungen said:

Jeg er 15+0 og var på kontroll hos jordmor i dag! Magen har begynt å bli veldig tydelig, og hun kunne fortelle at nå var toppen av livmoren like over navlen. Hun kjente liv da hun tok på magen, og fosterlyden var veldig fin. ❤️ Hun tror ikke det er veldig lenge før jeg kan kjenne liv selv og, selv om jeg er førstegangsgravid🙈

Jeg mener at jeg kjente noen stikkeboblegreier rundt 16 på min første ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke symptomer har dere nå? Jeg føler liksom ikke jeg har noe særlig.. :o 
Blir fortsatt tidlig trøtt, litt ømme nipler og jeg får fort høy puls.. Men utenom det føler jeg meg ikke så gravid.

Håper det er vanlig nå som vi er i 2.trimester... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FrøkenKokos skrev:

Hvilke symptomer har dere nå? Jeg føler liksom ikke jeg har noe særlig.. :o 
Blir fortsatt tidlig trøtt, litt ømme nipler og jeg får fort høy puls.. Men utenom det føler jeg meg ikke så gravid.

Håper det er vanlig nå som vi er i 2.trimester... :))

Jeg er trøtt, fortsatt litt kvalm og ganske sulten. Magen vokser, puppene er større og mørkere. Og av og til bobler det, jeg gleder meg til jeg kjenner ordentlige bevegelser! (og etterhvert kommer jeg til å ønske at det bare var én person i kroppen min! 😜)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MilleMarmelade skrev:

Jeg er trøtt, fortsatt litt kvalm og ganske sulten. Magen vokser, puppene er større og mørkere. Og av og til bobler det, jeg gleder meg til jeg kjenner ordentlige bevegelser! (og etterhvert kommer jeg til å ønske at det bare var én person i kroppen min! 😜)

Åå, venter du tvillinger?? Så koselig :) Og ikke minst hyggelig med litt bobling, det har ikke jeg merket noe til enda.. 

Når skal du på oul? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FrøkenKokos skrev:

Åå, venter du tvillinger?? Så koselig :) Og ikke minst hyggelig med litt bobling, det har ikke jeg merket noe til enda.. 

Når skal du på oul? 😊

Neineinei, herregud ikke tvillinger, det hadde vært krise! Mente bare at mot slutten vil jeg ønske å ha kroppen min i fred, uten noen andre inni som åler seg rundt! Og etter fødselen vil jeg savne den fine gravidmagen og de koselige bevegelsene. 😂

Oul 9.11, så det nærmer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MilleMarmelade skrev:

Neineinei, herregud ikke tvillinger, det hadde vært krise! Mente bare at mot slutten vil jeg ønske å ha kroppen min i fred, uten noen andre inni som åler seg rundt! Og etter fødselen vil jeg savne den fine gravidmagen og de koselige bevegelsene. 😂

Oul 9.11, så det nærmer seg. 

Haha, da misforstod jeg litt ja :P Jeg fikk time i posten i dag, 9.11 her også :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Haha, da misforstod jeg litt ja :P Jeg fikk time i posten i dag, 9.11 her også :))

Åh, det blir spennende! Vil dere vite kjønnet? Jeg tror vi vil. Visste med første, men ikke andremann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MilleMarmelade skrev:

Åh, det blir spennende! Vil dere vite kjønnet? Jeg tror vi vil. Visste med første, men ikke andremann. 

Ja, jeg vil veldig gjerne vite kjønn! Dette er første svangerskap, men jeg er så spent at jeg kan nesten ikke vente :) 
Samboer er også veldig gira, han skulle gjerne visst det i går. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Tusenfryd84 skrev:

Jeg har fått time til oul 13/11. Gleder meg! 🤗

Så gøy! Blir spennende å høre hvordan det går med alle sammen :) Vil dere vite kjønn også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Så gøy! Blir spennende å høre hvordan det går med alle sammen :) Vil dere vite kjønn også?

Ja, vi har lyst til å vite kjønn 😊

Synes også det er moro å følge med på dere andre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tusenfryd84 skrev:

Ja, vi har lyst til å vite kjønn 😊

Synes også det er moro å følge med på dere andre 😊

Ja, veldig moro :D Var det i dag du skulle på ultralyd?? Mener det var du som skulle 15+6 :) isåfall må vi få høre når du har vært der!! Kanskje du får vite kjønn i dag?! Spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...