Gå til innhold

April 2018


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Hvordan går det her? Er nå på 6.dag overtid😭 har ikke overtidskontroll før dag 9, og da forventer jeg nesten å bli satt i gang! Blir gal av denne ventingen. Er som dd sier, 3 mann er en luring. Har hatt fødselssymptomer i 3 uker nå, med de to forrige fikk jeg dette samme dag som fødsel. Det verste med ventingen, er faktisk alle som maser om det har skjedd noe -jeg mener, de får da beskjed når barnet er født..nesten som at folk forventer oppdatering mens ungen er på vei ut av hulen sin. 

Mitt lille utløp for dagen🙈 

Anonymkode: 20860...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff! Høres ut som at du er i den situasjonen jeg har sett for meg å være i om 3 uker 🙈 Krysser fingrene for at det skjer noe snart for din del ❤️ Det er jo uansett ikke lenge til du får se lille nurket ditt ❤️👶🏼

Er selv 37+6, og kjenner nada til modning. Tror denne frøkna trives for godt i mors mage!

Har også tenkt på dette med mas om ungen er ute, og tenker at jeg kommer til å bare ignorere det, så kan de heller tro hva de vil 😅 Blir mest irritert over venninnen min som godter seg over at jeg ikke har noe modning og at hodet ikke er festet, for da vinner hun kanskje tippekonkurransen fra babyshower om 10 dager overtid... altså, sier hun det igjen slår jeg til henne tror jeg haha 😭😅 Foreløpig er jeg ikke utålmodig... men utålmodigheten kommer nok snart ja 👶🏼❤️

Endret av Mandys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter ❤ 10 april kom min lille prins til verden 🌼 vannet gikk uten forvarsel klokken 1250 - riene kom med en gang. Kjempetett -  1717 var han ute! 

Har hatt en tøff uke. Viste seg at han hadde en hjertefeil. Så vår første uke har vært preget av sjokk og frykt. Men nå er han hjerteoperert. Operasjonen har vært vellykket uten komplikasjoner og det ser ut til at vi får dra hjem ila et par uker ❤ 

Takk høyere makter for vårt fantastiske helsevesen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt gikk bra med den lille, Atemor! ❤️ Gratulerer, nå kan dere slappe av og nyte.

Prinsessa vår kom 15.april, 2 dager på overtid! 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til lillegutt, atemor! Og deg! Vi har fått ei jente, frisk og rask. På dag 6 hade hun allerede tatt igjen fødselsvekten sin. 😊 

Fødselen startet med rier uten forvarsel også her og gikk kjapt og greit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle med sine fine små 💖👶🏼

Og Atemor - så godt å høre at alt gikk så bra! Det er fantastisk at vi har en så bra helseomsorg knyttet til nyfødte 🙏

Hvem er det igjen nå? Er det bare deg og meg Lissygloss? Hvordan går det med deg? ☺️ Jeg er 38+0 idag! Har begynt å kjenne litt murring og sterkere kynnere, men har slått meg til ro med at det kan være sånn i noen uker før lillemor kommer 😅💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mandys skrev:

Gratulerer til alle med sine fine små 💖👶🏼

Og Atemor - så godt å høre at alt gikk så bra! Det er fantastisk at vi har en så bra helseomsorg knyttet til nyfødte 🙏

Hvem er det igjen nå? Er det bare deg og meg Lissygloss? Hvordan går det med deg? ☺️ Jeg er 38+0 idag! Har begynt å kjenne litt murring og sterkere kynnere, men har slått meg til ro med at det kan være sånn i noen uker før lillemor kommer 😅💖

Mulig mulig! Hodet er festet i allefall, sunket ned i bekkenet. Tidvise kynnere, men disse er ikke vonde. Heller de daglige mensensmertene som er litt vonde. Klarer nesten ikke sove nå, får ikke puste ved å ligge på siden og heller ikke på magen. Babyen tar opp hver lille mm inni magen og den er konstant stram :bond:

Snakket med legen om det i dag, da jeg sliter med tung pust når jeg sitter også, spesielt etter mat. Det er liksom ikke plass til noe! Så jeg ser litt mørkt på å gå over tiden. Håper jeg slipper å vente så lenge i allefall. 

Gleder meg veldig til å få hun ut, har så og si pakket fødebagen ferdig og bilsetet er på plass :Nikke:  Går bare rundt og ser på den tomme senga og stellebordet. Kan nesten ikke tro at vi straks er i mål! 

Gjerne fortell om fødslene deres folkens. Jeg liker å lese de ulike erfaringene :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt lille i magen. Termin på lørdag som kommer :) 

I dag har det vært kynnerfest mens hun har sprellet og kost seg. Nå er det litt murringer, men virker som at fødsel enda er langt unna. 

Er i uforskammet god form, og kjenner først nå at jeg er høygravid. Veldig takknemlig for at kroppen reagerte sånn i første svangerskap!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nordpolen skrev:

Jeg har fortsatt lille i magen. Termin på lørdag som kommer :) 

I dag har det vært kynnerfest mens hun har sprellet og kost seg. Nå er det litt murringer, men virker som at fødsel enda er langt unna. 

Er i uforskammet god form, og kjenner først nå at jeg er høygravid. Veldig takknemlig for at kroppen reagerte sånn i første svangerskap!

 

Åh, så spennende!! 😁 Var det du som skulle på ABC mon tro? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mandys skrev:

Åh, så spennende!! 😁 Var det du som skulle på ABC mon tro? 🤔

Skulle ja :) Men fikk svangerskapsdiabetes, så må på vanlig føden. 

Og det kan godt være at det skjer i dag. Modningsrier siden klokka 6.... tar seg fint opp. Har flere stående stand by rundt meg. Bor alene, men synes det er helt OK i dette stadiet ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nordpolen skrev:

Skulle ja :) Men fikk svangerskapsdiabetes, så må på vanlig føden. 

Og det kan godt være at det skjer i dag. Modningsrier siden klokka 6.... tar seg fint opp. Har flere stående stand by rundt meg. Bor alene, men synes det er helt OK i dette stadiet ihvertfall

Ja, det stemmer. Så kjedelig! Men man kan jo trøste seg med at over 50% havner på føden uansett ☺️ 

Åhhh så spennende!!! Masse lykke til 🌸❤️ Sender mange styrketanker i din retning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Nordpolen said:

Lille Mathea kom til verden på termin, 21 april:) sprek lita frøken  på 3675!gr, og 49

cm lang :)

Gratulerer💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) vi henger fortsatt på barselhotellet. En ekstra natt da hun har fått i seg litt lite mat.

Helsenorge er magisk! 

Hjemreise i morgen tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går d med dere barselskvinner? Her skifter det mellom lykke, takknemlighet, barselsangst og barselståret. Ammingen går heldigvis fint. Men det er litt uvant å ha en som styrer dagen og natten så til de grader. Litt overveldende. Men veldig fint. Prøver å nyte dagene. Men må innrømme at jeg gleder meg til disse 6 barselsukene er gjennomført🙈😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit, men har vært litt sur og såra fordi samboer har prioritert jobb framfor familie de to første ukene. Men formen begynner å komme seg og jeg begynner å bli litt kjent med lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har født 😊 Her koser vi oss hjemme masse, men må innrømme at jeg savner søvn. Opp hver 2-3 time... Har glemt hvor slitsom det faktisk er.. Appetitten er tilbake igjen og alt smaker så mye bedre. Har lyst på alt og spiser alt hehe 😁 Gleder meg til sommeren og til jeg kan begynne å trene igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er igjen nå? 😬 Har 5 dager til termin. Masse murringer, kraftige kynnere og litt blødninger i 4 dager. Ingen bebis.

Tipper jeg må på andre siden av termindatoen her 👋 Men gleder meg så innmari nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille jenta var ble født på tirsdag 1.mai etter en lang kveld, natt, morgen og kveld med fødsel. Det var uhyre tøft, men nå har vi klart å komme til hektene igjen 🙏❤️

Er overveldet, men fy fillern så mye følelser g kjærlighet visste jeg ikke at jeg hadde i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Mandys said:

Lille jenta var ble født på tirsdag 1.mai etter en lang kveld, natt, morgen og kveld med fødsel. Det var uhyre tøft, men nå har vi klart å komme til hektene igjen 🙏❤️

Er overveldet, men fy fillern så mye følelser g kjærlighet visste jeg ikke at jeg hadde i meg!

Graaatulerer 🌻🌼🌻 håper du får hentet deg inn etter fødselen 💖

Her nærmer vi oss 4 uker og rutinene begynner så smått å lande 💖 blir godt å bli kvitt litt barselshormoner og følelser.  Har vært myyye tårer her🙈💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så lite motivasjon jeg har nå.. Har høy fosterstilling, hun legger seg ikke ned langt nok i bekkenet. Det gjør alt ubehagelig!! Skal klage som bre det på legetime onsdag, har henvisning til sykehus fredag for trivselskontroll. VEL, JEG TRIVES IKKE :sur:

Dagens utblåsning. 

Gratulerer så mye Mandys :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.5.2018 den 15.14, Lissygloss skrev:

Åh så lite motivasjon jeg har nå.. Har høy fosterstilling, hun legger seg ikke ned langt nok i bekkenet. Det gjør alt ubehagelig!! Skal klage som bre det på legetime onsdag, har henvisning til sykehus fredag for trivselskontroll. VEL, JEG TRIVES IKKE :sur:

Dagens utblåsning. 

Gratulerer så mye Mandys :smilyblomst:

Hvordan gikk det?🌸

Anonymkode: d2ea6...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...