Gå til innhold

Perfekt slankemotivasjon!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

OG slutte-å-røyke-motivasjon!

Skal på h&m og legge til massevis av kule klær i str mindre, samtidig som jeg skal legge bort det jeg hadde brukt på røyk, brus og snop. Når jeg endelig har gått ned skal jeg bestille helt ny garderobe  😁

Skal ned 10 kg, så om 3-4 mnd kanskje?😄

Anonymkode: 45b65...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Fugit skrev:

Skal du kjøpe FØR vektnedgang?

Neeei! Står jo at når jeg endelig har gått ned skal jeg kjøpe ny garderobe :P Skal legge de i handlekurven så jeg har noe å glede meg til og holde motet oppe:p mye blir nok utsolgt i mellomtiden, men da finner jeg andre ting, poenget er å lage en premie til meg selv ;) 

Inspirert at h&m-katalogen som kom i posten i dag :) 

Anonymkode: 45b65...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

OG slutte-å-røyke-motivasjon!

Skal på h&m og legge til massevis av kule klær i str mindre, samtidig som jeg skal legge bort det jeg hadde brukt på røyk, brus og snop. Når jeg endelig har gått ned skal jeg bestille helt ny garderobe  😁

Skal ned 10 kg, så om 3-4 mnd kanskje?😄

Anonymkode: 45b65...c60

Skikkelig dumt spørsmål, men forsvinner ikke den handlelisten etterhvert?

Anonymkode: dad46...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skikkelig dumt spørsmål, men forsvinner ikke den handlelisten etterhvert?

Anonymkode: dad46...175

Joda sikkert, men jeg syns det er supergøy å "handle" (altså vare legge til det jeg vil ha og ikke sende inn bestilling), så om det skjer gjør det ingenting 😄 Kanskje det til og med kommer på salg noe av det når jeg er ferdig?

Ikke dumt spørsmål, jeg har tenkt på det samme :)

Anonymkode: 45b65...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda sikkert, men jeg syns det er supergøy å "handle" (altså vare legge til det jeg vil ha og ikke sende inn bestilling), så om det skjer gjør det ingenting 😄 Kanskje det til og med kommer på salg noe av det når jeg er ferdig?

Ikke dumt spørsmål, jeg har tenkt på det samme :)

Anonymkode: 45b65...c60

;) Lykke til :)

Anonymkode: dad46...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

;) Lykke til :)

Anonymkode: dad46...175

Takk 😃

Anonymkode: 45b65...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du er inne på h&m og kikker i handlekurven minst 1 gang i uka forsvinner det ikke 😉  Da kan du ha klærne som ikke blir utsolgt der i flere måneder. Bare husk på at prisene ikke alltid blir senket i handlekurven fordi om de er på salg på h&m. De må gjerne legges oppi på ny for at prisen skal bli rett 😊 

Det er veldig god motivasjon 😁  Jeg kjøper gjerne en bukse som er akkurat litt liten og prøver med jevne mellomrom. Hver sin hobby 😁😁😁😁😂😂😂😂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Dersom du er inne på h&m og kikker i handlekurven minst 1 gang i uka forsvinner det ikke 😉  Da kan du ha klærne som ikke blir utsolgt der i flere måneder. Bare husk på at prisene ikke alltid blir senket i handlekurven fordi om de er på salg på h&m. De må gjerne legges oppi på ny for at prisen skal bli rett 😊 

Det er veldig god motivasjon 😁  Jeg kjøper gjerne en bukse som er akkurat litt liten og prøver med jevne mellomrom. Hver sin hobby 😁😁😁😁😂😂😂😂 

 

Haha, det er sant 😂 

Har "skinny-pants" i skapet mitt. Et par bukser jeg brukte før jeg ble gravid med førstemann, altså for 14 år siden. Kom inn i den en gang for 4 år siden, har ikke turt å  prøve den siden 😂 Er nok to nr for liten nå🙄

Anonymkode: 45b65...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...