Gå til innhold

Jeg fikk beskjed om å kle på meg, jeg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på camping. Satt utenfor bobilen og soler meg (er 24 grader og strålende sol) i bikini. 

Da kommer en dame bort og sier at jeg må kle meg mer anstendig, for mannen hennes blir så yr! Selvsagt nektet jeg. Det er varmt. Men sånne klær hører visst bare til på stranden!!! Så nå sitter hun og ser stygt på meg hele tiden.

Så husk å kle på dere i ferien damer! Andres menn kan bli yre av å se dere! 

Anonymkode: 03fdb...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

De blir neppe særlig yre av å se mitt blekfete legeme. Da må de være veldig desperate. Så det tar jeg med knusende ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke så mye bedre jeg heller😂 Ikke en flott dame å se på i det hele tatt

Anonymkode: 03fdb...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke en sånn søvnmaske du kan tilby ham da? Det kan kanskje være et greit hjelpemiddel for ham, siden han helt tydelig mangler viljestyrke nok til å snu hodet en anen vei...

Anonymkode: 08bd3...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, uff. Tenk å ha en yr mann! Det naturlige hadde kanskje vært å be mannen feste blikket et annet sted, men han kan sikkert ikke holdes ansvarlig for at han blir litt på styr... Jeg hadde ikke kledd på meg jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, sug lut skrev:

Da hadde jeg kasta overdelelen.

Jeg også....og vasket bilen i samme antrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Julia1984 skrev:

Jeg også....og vasket bilen i samme antrekk

Haha konge, jeg kunne slengt pattane over panseret i ei sky av såpeskum, marerittversjonen av Liv Tyler i One night at Mccools.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sug lut skrev:

Haha konge, jeg kunne slengt pattane over panseret i ei sky av såpeskum, marerittversjonen av Liv Tyler i One night at Mccools.

Hadde ikke polert bilen i samme slengen....viktig å gjøre dette nøye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt sånn stakkars dame at hun er så usikker på mannen sin! Kan virkelig ikke ha ett godt liv! Dette hadde jeg selvsagt sagt meget høyt slik at alle spesielt hun hørte det!

Anonymkode: b2f80...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville svart dama : Bare vent litt så skal jeg rope på mannen min, så du også kan få noe fint å se på! Smilt og ønsket henne en strålende dag! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom mannen i huset glor veldig mye på ei bikinikledd dame, ville jeg jo bedt HAM om å dra til seg blikket. Sagt at at han skulle slutte å glo som en annen ekkel gris. Damene må få lov til å kle seg som de vil (det samme med mannfolka.)

Anonymkode: 2c2b9...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha spesielt 😁😁😁😂 

Vi er i syden og jeg var på langtur igår. Måtte gå gjennom byen med kort topp og hotpants på vei hjem. Det var maaange som kikket da. Gikk langs veien idag i bikini. Mange som glor. Jeg bryr meg ikke. Det er varmt og jeg vil gjerne bli brun. 

Jeg sier bare en ting, slipp Willy fri 😁😁 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte seier eg.  Det er lov å sole seg i bikini men ikkje oppi trynet på naboen,  så lenge det er litt avstand er det vel greit.  Sole seg topplaus blir berre feil om du ikkje tilfeldigvis er på nudiststrand.  Det er vanlig folkeskikk å ikkje sjenere andre rundt seg når ein blotter kroppen for å grille den i sola. 

Anonymkode: 212d4...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt med måte seier eg.  Det er lov å sole seg i bikini men ikkje oppi trynet på naboen,  så lenge det er litt avstand er det vel greit.  Sole seg topplaus blir berre feil om du ikkje tilfeldigvis er på nudiststrand.  Det er vanlig folkeskikk å ikkje sjenere andre rundt seg når ein blotter kroppen for å grille den i sola. 

Anonymkode: 212d4...4e3

Om man ikke takler folk i bikini nær seg, da er vel ikke campingplass stedet å slå seg ned på. Camping, sommer, bikini, folk tett på - hører liksom sammen.

Her er det jo tydelig at ekteskapet mellom den andre dama og mannen ikke fungerer, at han er respektløs og åpenlyst glor på andre mens kona hans er der. Hun er frustrert og lei seg - og tar det ut på HI. Den dama burde rydde opp hjemme og i forholdet før hun prøver å kontrollere vilt fremmede mennesker som bare gjør normale ting.

Hadde noen kommet og sagt noe slikt til meg, som Hi opplevde, da tror jeg at jeg ville blitt så paff at jeg spontant ville ledd. Hadde nok fortalt henne at jeg ikke var problemet, at hun fikk ta tak i mannen sin istedenfor, det er han som er problemet!

 

Anonymkode: 0878b...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor stor var avstanden da hi? 

Husker eg ba ei dame kle på seg  på sydenferie,  ho la seg topplaus på solsenga vedsidan av oss ved barnebassenget,  æsj! 

 

Anonymkode: 212d4...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Haha spesielt 😁😁😁😂 

Vi er i syden og jeg var på langtur igår. Måtte gå gjennom byen med kort topp og hotpants på vei hjem. Det var maaange som kikket da. Gikk langs veien idag i bikini. Mange som glor. Jeg bryr meg ikke. Det er varmt og jeg vil gjerne bli brun. 

Jeg sier bare en ting, slipp Willy fri 😁😁 

 

Ikke rart Norske turister får ett dårlig rykte.

 

Anonymkode: f3330...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke rart Norske turister får ett dårlig rykte.

 

Anonymkode: f3330...e84

Ikke sant...

Anonymkode: aa7f5...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke rart Norske turister får ett dårlig rykte.

 

Anonymkode: f3330...e84

Hvem vet at jeg er norsk? De som kjører forbi meg langs veien? Eller de gamle damene som sitter på benken når vi passerer? 

Og dårlig rykte fordi vi går kledd i bikini i syden i 30grader? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kor stor var avstanden da hi? 

Husker eg ba ei dame kle på seg  på sydenferie,  ho la seg topplaus på solsenga vedsidan av oss ved barnebassenget,  æsj! 

 

Anonymkode: 212d4...4e3

Som om barn ikke har sett pupper før 😂 For den flokken der er jo partene bare en matstasjon (så jeg tviler på at de syns det er æsj). Finnes ikke en mer ufarlig gjeng å ta av seg toppen foran.

Anonymkode: ece7a...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, moota m storebror&lillebror skrev:

Måtte gå gjennom byen med kort topp og hotpants på vei hjem

Hvem tvang deg til det?

Anonymkode: 450a8...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kor stor var avstanden da hi? 

Husker eg ba ei dame kle på seg  på sydenferie,  ho la seg topplaus på solsenga vedsidan av oss ved barnebassenget,  æsj! 

 

Anonymkode: 212d4...4e3

Ba du ei dame som lå i bikini ved bassenget om å kle på seg? Du er jammen meg ikke lite frekk

Anonymkode: 450a8...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvem tvang deg til det?

Anonymkode: 450a8...5c9

Glemte smilet bak :)

Anonymkode: 450a8...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...