Gå til innhold

Mister dere mye hår/røyter dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter ute nå og drar hendene gjennom håret og sitter igjen med hår i hendene..Etter flere runder så har jeg vel telt borti 50 hårstrå! Har masse å ta av så ingen fare 😉 I perioder så mister jeg en del,har tatt det opp med både lege og frisør...Hvordan er det med dere?

Anonymkode: 58f19...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg røyter mye jeg også. Rart jeg har hår igjen på hodet. Mister mest når jeg dusjer og ser det spesielt hvis jeg vasker det sjeldnere enn hver dag. Prøver å børste meg skikkelig etter dusjen for å få bort resten av de løse så jeg slipper å røyte så mye i resten av huset. Må feie over badegulvet hver gang jeg har dusja. 

Anonymkode: 3fee9...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes jeg røyter mye jeg også. Rart jeg har hår igjen på hodet. Mister mest når jeg dusjer og ser det spesielt hvis jeg vasker det sjeldnere enn hver dag. Prøver å børste meg skikkelig etter dusjen for å få bort resten av de løse så jeg slipper å røyte så mye i resten av huset. Må feie over badegulvet hver gang jeg har dusja. 

Anonymkode: 3fee9...286

Jeg har ikke vaska håret på 2,5 dag nå og det er nok da jeg røyter værst! Håret er modent for en vask men skal prøve å drøye en time el to til før jeg dusjer..

Hi

Anonymkode: 58f19...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...