Gå til innhold

Samboeren har vært utro i fylla


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et forhold i litt over tre år nå og vi har vært samboere de to siste. For noen måneder siden fortalte han meg at han hadde vært utro en stund tilbake i tid på jobbtur. Han sa at han var kjempe full og ikke husker noen ting av det som hadde skjedd. Jeg fikk også fortalt samme regla om at "jeg hadde ikke lyst på henne i det hele tatt", "det betydde ingen ting for meg" og lignende. Vi har nå valgt å prøve å løse dette og fortsatt holde sammen. Det jeg sliter med nå er at tillitten er jo ikke til stedet i det hele tatt. Hver gang han skal bort med jobben er jeg livredd for at det skal skje igjen. I hverdagen går ting veldig fint da tillittsproblemet ikke er så synlig, da jeg vet hva han foretar seg. Samtidig sliter jeg med at han ikke sa noe med en gang det skjedde, men dro hjem fra turen og fortsatte å ha sex med meg i mange mnd før det kom frem. 
Ønsker å høre deres tanker rundt tema? 

Går det an å komme seg forbi sånne episoder? noen som har erfaringer rundt dette?
 

Takk for alle svar!
- Jente 28 

Anonymkode: b31bb...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jente 28 :)

Skjønner at tillitten din er ikke tilstede når han reiser ifm jobb, det er helt forståelig! Veldig synd å skulle oppleve dette :/

Der er fullt mulig å komme over dette, men det krever mye styrke, åpenhet og kommunikasjon fra begge sider for å få det til! 

 

Håper dere finner ut av dette <3 

men vit at det kan ta tid før man føler "normalen" igjen!

 

Anonymkode: c331a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...