Gå til innhold

MammatilMichelle......hjemmeskole eller offentlig skole?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet pga en kamerat av min sønn har hjemmeskole.  De måtte søke, vise frem pensum etc etc...Det er ikke bare å si at man skal ha hjemmeskole. De er to begge utdannet pedagoger og drev hjemmeskole med sine to langt eldre barn også.

Så nå starter Michelle på skolen. Anna drøftet hjemmeskole eller offentlig skole på bloggen sin. Litt uten å vite hva hun snakker om. Nå skal hun plutselig "verne om privatlivet" til datteren din uten å fortelle hva valget ble. DEN samme dama som har utlevert barna sine på TV og internett fra den dagen de ble født.

Jeg tror det blir offentlig skole på Michelle, håper det for hennes skyld for at hun skal få venner, ta del i det sosiale vanlige livet.

Anonymkode: 2ce6b...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du kan ta det helt med ro. Man får ikke ha hjemmeskole når man ikke har fullført grunnskolen selv en gang. Dette er bare klikk-horeri!

Anonymkode: f0fff...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg vet pga en kamerat av min sønn har hjemmeskole.  De måtte søke, vise frem pensum etc etc...Det er ikke bare å si at man skal ha hjemmeskole. De er to begge utdannet pedagoger og drev hjemmeskole med sine to langt eldre barn også.

Så nå starter Michelle på skolen. Anna drøftet hjemmeskole eller offentlig skole på bloggen sin. Litt uten å vite hva hun snakker om. Nå skal hun plutselig "verne om privatlivet" til datteren din uten å fortelle hva valget ble. DEN samme dama som har utlevert barna sine på TV og internett fra den dagen de ble født.

Jeg tror det blir offentlig skole på Michelle, håper det for hennes skyld for at hun skal få venner, ta del i det sosiale vanlige livet.

Anonymkode: 2ce6b...a42

Er det du som har laget alle de andre trådene om mammatilmichelle også? 

Slutt å vær så opphengt i hva hun gjør. Vi har da null og nada med det å gjøre? Og er det noe særlig å navngi mødre og barn her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, villekulla skrev:

Er det du som har laget alle de andre trådene om mammatilmichelle også? 

Slutt å vær så opphengt i hva hun gjør. Vi har da null og nada med det å gjøre? Og er det noe særlig å navngi mødre og barn her inne? 

Nei, faktisk første gang....så det må være andre. Når det gjelder å navngi.....hun har da sørget for å blottlegge hele seg selv, familie og barn selv...så mitt enkle spørsmål har ikke noe å si

Anonymkode: 2ce6b...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må faktisk ha ett minimum av utdannelse for å greie å undervise barna dine. Hun har vel ikke gjort ferdig noe som helst? Hun virker vel ikke naturlig superintelligent heller. 

Anonymkode: 1940b...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kan ta det helt med ro. Disse folka burde gå grunnskolen om igjen selv først. De er selvfølgelig ikke i stand til å undervise barna sine. 

Anonymkode: 4aa05...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan sikkert være en fordel å ha gjennomført 8.klasse før man setter i gang med hjemmeundervisning ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan hun ikke hjemmeundervise barna. Pluss at både hun og far til minste er hjemme hele dagen, men barna er i barnehage. Og så skal hun ha hjemmeundervisning?? Neppe.....😂😂😀

Anonymkode: fefef...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan muligens leie inn en lærer. Men tviler på at hun gjør alvor av det.

Anonymkode: 6f29a...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at hun "drøfter" dette offentlig. Helt klart for klikk og penger. Snakk om å selge barndommen deres... stakkars unger som ikke får privatliv :(

Anonymkode: 3edee...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med hjemmeundervisning er nok bare for å provosere og villede. Selvfølgelig skal hun ikke det!!! Det er jo omsorgssvikt! Nå har ikke jeg satt meg inn i regelverket for et slikt opplegg, men det kan da ikke være sånn at hvem som helst kan få det. I spesielle tilfeller så skjønner jeg jo at det må til, om barnet er kronisk sykt osv, men å ta fra en frisk normal jente retten til en vanlig liv med skolehverdag og venner på bakgrunn av mammas elendige blogg?? Nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om barna hennes har omgang med andre barn på fritiden i det hele tatt? Type, ta med seg noen hjem fra barnehagen osv...? 

Anonymkode: 4aa05...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen, så det tror jeg ikke hun klarer. 

Anonymkode: 300ce...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24. juli 2017 den 16.47, Anonym bruker skrev:

Utrolig at hun "drøfter" dette offentlig. Helt klart for klikk og penger. Snakk om å selge barndommen deres... stakkars unger som ikke får privatliv :(

Anonymkode: 3edee...384

stakkars deg, du virker bitter og sjalu

Anonymkode: 873da...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...