Gå til innhold

Ok damer.. Jeg trenger litt hjelp. Ang ny mann og Facebook


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann i mai, og jeg er forelsket, men, det er et stort men. Han blir unnvikende når det blir snakk om det å bli venn på Facebook. 

Ja han er singel, jeg har vært hos han flere ganger, og vet hvem eks og unger er.

Profilen hans var slik at man ikke fikk sendt venneforespørsel eller mld til han, men jeg har han på messenger likevel.

Prøvde å søke han opp her om dagen, det har gått før, men nå kommer ikke profilen opp i det hele tatt. Kun når jeg klikker på bildet hans på messenger. Går jeg inn på venner av han som har likt et bilde hos han, og søker etter han i deres lister, kommer han heller ikke opp. Hva slags innstilling er det han har?

Jeg spurte han om det, men han spilte helt uforstående. Dette skurrer veldig hos meg.

Så damer... Hva kan jeg si til han om dette? Må legge til at vi er i 40 årene begge to, og jeg gidder ikke leke.

Anonymkode: 3fac3...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg ville dette vært en dealbreaker. Er det det for deg?

Anonymkode: 9754a...e2f

Mulig det er det. Jeg føler det er noe som skurrer. Men skjønner ikke hvilke innstillinger han har brukt. 

Anonymkode: 3fac3...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han vil nok skåne barna sine fra snokingen din

Anonymkode: b475f...264

Barna er for unge til Facebook, og vet han ikke har bilder av barna der.

Anonymkode: 3fac3...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er det. Jeg føler det er noe som skurrer. Men skjønner ikke hvilke innstillinger han har brukt. 

Anonymkode: 3fac3...790

Er mulig at han har gjort en "soft blokkering" av deg? Dvs at du ikke kan søke han opp eller at alle han ikke er venn med ikke kan søke han opp? Har dere felles venner?

Anonymkode: 535bc...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er mulig at han har gjort en "soft blokkering" av deg? Dvs at du ikke kan søke han opp eller at alle han ikke er venn med ikke kan søke han opp? Har dere felles venner?

Anonymkode: 535bc...874

Nei har ikke felles venner. Hvordan foretar man en soft blokkering?

Anonymkode: 3fac3...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG merkelig at han ikke vil være venn med deg på Facebook....... 

Anonymkode: 3b74b...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei har ikke felles venner. Hvordan foretar man en soft blokkering?

Anonymkode: 3fac3...790

Det er ikke noe som heter det, men var mer for å forklare fenomenet. Om du går inn på innstillinger og personvern på facebook ser du at det er flere valg for hvem som kan søke deg opp, hvem som kan legge til venn osv. Der kan man ha egendefinerte innstillinger, som feks navn/epost/tlf osv. 

At han ikke vil være venn på face er veldig merkelig....og ikke positivt. 

Anonymkode: 535bc...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

For meg ville dette vært en dealbreaker. Er det det for deg?

Anonymkode: 9754a...e2f

Hvorfor hadde dette vært en deal breaker? Facebook betyr ingenting? Jeg kjenner flere som bare har facebook til praktiske ting, og ulike grupper de er med i, egne og barnas fritidsinteresser. Som ikke er venn med noen. 

Anonymkode: 05e11...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor hadde dette vært en deal breaker? Facebook betyr ingenting? Jeg kjenner flere som bare har facebook til praktiske ting, og ulike grupper de er med i, egne og barnas fritidsinteresser. Som ikke er venn med noen. 

Anonymkode: 05e11...0c8

Hadde det vært sånn for han, så hadde han vel bare sagt det. Og det hadde nok ikke vært vanskelig for hi å forstå heller

Anonymkode: 64e80...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor hadde dette vært en deal breaker? Facebook betyr ingenting? Jeg kjenner flere som bare har facebook til praktiske ting, og ulike grupper de er med i, egne og barnas fritidsinteresser. Som ikke er venn med noen. 

Anonymkode: 05e11...0c8

Joda, men forskjell på å ikke være aktiv på FB og aktivt gå inn for å gjøre seg utilgjengelig for enkeltmennesker. Spesielt når dette ene mennesket er kjæresten din...

HI, er kjæresten din av typen med dårlige datakunnskaper, som kan ha rota med noen personverninnstillinger uten å vite helt hva han har vært borti? Hvis ikke, så hadde jeg tenkt at han prøvde å skjule noe eller gjøre seg utilgjengelig for en eller annen grumsete grunn. Hadde ikke villet gå videre med forholdet uten å få klarhet i dette.

Anonymkode: c168e...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men forskjell på å ikke være aktiv på FB og aktivt gå inn for å gjøre seg utilgjengelig for enkeltmennesker. Spesielt når dette ene mennesket er kjæresten din...

HI, er kjæresten din av typen med dårlige datakunnskaper, som kan ha rota med noen personverninnstillinger uten å vite helt hva han har vært borti? Hvis ikke, så hadde jeg tenkt at han prøvde å skjule noe eller gjøre seg utilgjengelig for en eller annen grumsete grunn. Hadde ikke villet gå videre med forholdet uten å få klarhet i dette.

Anonymkode: c168e...375

Han har særdeles gode datakunnskaper. Jeg har forsøkt å finne ut av disse innstillingene han har foretatt, men skjønner det ikke. Han kan ikke ha blokkert meg, da ville han ikke vært på messenger.

Jeg har vært barnslig, og gjort min egen profil helt lukket for andre enn venner, så får jeg se hva slags reaksjon jeg får på det. 

Anonymkode: 3fac3...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har særdeles gode datakunnskaper. Jeg har forsøkt å finne ut av disse innstillingene han har foretatt, men skjønner det ikke. Han kan ikke ha blokkert meg, da ville han ikke vært på messenger.

Jeg har vært barnslig, og gjort min egen profil helt lukket for andre enn venner, så får jeg se hva slags reaksjon jeg får på det. 

Anonymkode: 3fac3...790

Men slik dere holder på så viser dere egentlig bare en ting - dere passer ikke sammen. Dere har vært sammen siden mai, og fremdeles skal han ikke inkludere deg på fb, og så skal du gjøre det samme mot ham. Personer som gjør som han vil ikke bry seg om du gjør det samme igjen, Hi.

Mye bedre at du sier det som det er - du finner dette veldig merkelig. Enten er dere åpne om at dere er på vei inn i et forhold og er åpne med hverandre, eller så har dere ingen fremtid sammen. Om dere ikke kan kommunisere sammen så her dere uansett ingen fremtid.

Om han spiller med deg - ikke spill tilbake, det vil det ikke komme noe godt ut av for din del.

Anonymkode: 5ba0d...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...