Gå til innhold

Hvorfor skjer dette??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg tror heller ikke noen med virkelig helseangst vil skrive som du gjør, du virker mer oppsatt på å herje med folk enn å få info.

Anonymkode: c302d...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.7.2017 den 0.48, Anonym bruker skrev:

Veldig typisk oss damer nå om sommeren. 

Ta jerntilskudd, vitamin K , drikk mer vann og SPIS OFTERE. 

Mvh Personlig trener og kostholdveileder ;) 

Anonymkode: 3dcf0...879

Hvordan kan du anbefale sånt helt uten videre? Du vet ingenting om hi, ingenting om hvilke sykdommer hun har eller medisiner hun tar. Hva om hun har hemochromatose? Hva om hun tar marevan? Da er dine råd direkte farlige! Men det vet du kanskje ikke og det tyder på at du har for lite kunnskap til å kunne gi kostholdsråd til folk.

Anonymkode: 7d0b0...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan du anbefale sånt helt uten videre? Du vet ingenting om hi, ingenting om hvilke sykdommer hun har eller medisiner hun tar. Hva om hun har hemochromatose? Hva om hun tar marevan? Da er dine råd direkte farlige! Men det vet du kanskje ikke og det tyder på at du har for lite kunnskap til å kunne gi kostholdsråd til folk.

Anonymkode: 7d0b0...fdb

Enig

...eller Antitrombinmangel, som en del har uten å vite det. K-vitamin skal man ikke tulle med nei...heller ikke jern uten å sjekke lagrene først.

Anonymkode: e337a...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ut fra det du har fortalt oss kan blodtrykksfallet aller mest trolig forklares ut fra de faktorene som jeg nevnte over, i det tilfellet kan det være normalt med et blodtrykksfall.

Hvorfor jeg mener du har helseangst? Av måten du svarer på i tråden. Enten har du helseangst, eller du bare troller. Måten du svarer på, tar ikke til deg noen av svarene, kverrulerer på de opplagte årsakene, uttrykker deg som om du ønsker det skal være en klaffefeil uten at du nevner ett eneste symptom som skulle tilsi at det skulle være det fremfor et blodtrykksfall av ovennevnte årsaker. Du virker unormalt opptatt av klaffefeil, du har googler og har tydeligvis ikke kunnskap nok til å tolke hverken svarene du får her eller den medisinske informasjonen du leser på nett.

Hvorfor overser du de forklaringene du har fått her, som er den aller mest sannsynlige årsaken til det du opplevde? Hvorfor er du så opphengt i det med klaffefeil?

Er du virkelig redd for klaffefeil, oppsøk lege.

Jeg tror ingenting på at dette er den første tråden du har hatt om dette, det har vært flere tråder om omtrent det samme og du argumenterer akkurat på samme måte som den som er utestengt fra forumet for å ha spammet forumet med disse hjertetrådene. Om du ikke er samme person så bør du ta til deg det som skrives i tråden og oppsøke hjelp for din angst for klaffefeil.

Anonymkode: aac4c...430

Hvordavet du at det ikke er klaffefeil relatert? Er det fordi jeg hadde en god grunn til blodtrykksfallet, om man kan si det sånn?

Anonymkode: 5f1c2...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Og jeg spør om jeg burde dra dit lege? Fordi blodtrykksfall er vel ganske seriøst?

Anonymkode: 5f1c2...462

Herregud, nå må du slutte å sose, og spamme forumet med hypokondertråder

Anonymkode: a3193...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...