Gå til innhold

Hva skal 1. klassejentene deres ha på seg første skoledag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, har du begynt å tenke på det alt nå...?

Hun skal ha på seg klær, det er alt jeg vet. 

Anonymkode: 4f728...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst noen som tar stilling til sånt én måned før det skjer? 

Anonymkode: 5c329...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme røde kjolen med hvite prikker som jeg, min søster og eldstejenta brukte. Hvite strømper og røde sko.

Anonymkode: fed2e...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Samme røde kjolen med hvite prikker som jeg, min søster og eldstejenta brukte. Hvite strømper og røde sko.

Anonymkode: fed2e...e62

Uff da, høres jo søtt ut men moten er jo veldig annerledes nå enn på 80-tallet...sikker på hun skal gjøre førsteinntrykk i "gamle klær"?

Anonymkode: 7858f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig stas ut med arvekjole. Moten går i sirkler så ofte er klærne som er rundt 30 år gamle veldig kule..

Synes det er gøy med klær og har faktisk begynt å tenke på hva min skolestarter om et år(!) skal gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kjøpte nytt antrekk på ferie i England. Lys thights med hjerter på og en søt topp + nye joggesko. Tar høyde for at hun ombestemmer seg innen da! ☺️

Anonymkode: 710a3...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Samme røde kjolen med hvite prikker som jeg, min søster og eldstejenta brukte. Hvite strømper og røde sko.

Anonymkode: fed2e...e62

Så koselig 😊!

Min hadde en yndlingsbluse og olaskjørt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff da, høres jo søtt ut men moten er jo veldig annerledes nå enn på 80-tallet...sikker på hun skal gjøre førsteinntrykk i "gamle klær"?

Anonymkode: 7858f...fa0

Mote? Vi snakker om seksåringer. Og "gamle klær" og "førsteinntrykk"? Er det debutantball i Tatt Av Vinden?

Kan forøvrig opplyse at min hadde et antrekk der begge komponentene var "gamle", en arvet og en loppis. Merkelig nok har hun hatt femten års lykkelig skolegang og mange venner likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fikk velge antrekk selv. Hun endte opp som en salig blanding av striper og prikker. Slik var hun de første årene på barneskolen, jo mer mønster jo bedre. Bildet fra første dag i 1. klasse får meg fortsatt til å smile.

Anonymkode: 4d725...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått velge selv ja, begge hadde en hverdagskjole og sandaler da de begynte i 1.klasse.

Anonymkode: 01a16...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngste datteren min begynte i 1. klassen i fjor. Hadde hvit og blå stripete kjole, hvite blonde sokker og pensko til. Hun hadde antrekket klart flere mnd. før ;)

Anonymkode: 07398...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vanskelige valgene i livet, hvor man må ty til forum for å få svar. Å bestemme hva man skal ha på brødskiva må være et helvete for noen. 

Anonymkode: d11b4...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...