Gå til innhold

Noen å prate med....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Savner noen å prate med... Noen man kan snakke med alt om.. Le sammen med, dele bekymringer med, dele gleder med.. Gjerne en venn man kan tilbringe tid med etterhvert også, men også gjerne bare noen å prate med... Savner det.. Har selvsagt min samboer eg kan prate med om alt, men hadde vert så godt med en venninne også.. Det er liksom litt anderledes.. Har mistet kontakten med alle vennene mine opp gjennom årene, av grunner som bare er at man får eget liv på hver sin kant og vokser fra hverandre gjerne.. Kjenner ingen rundt her.. Er "sosialt tilbskestående" når eg møter mennesker... Klarer ikke føre en samtale hbor mye eg har lyst, blir bare kleint.. Skjønner ikke hvorfor... Er sjenert, og har litt sosial angst rett og slett... Trenger å bli kjent med noen på en annen måte.. Når eg er med noen som er god på prating, går praten ofte greit, er de stille av seg, kan det bli stille.. Er ingen god samtalestarter.. Å bare møte noen eg ikke kjenner eller har pratt med på cafe feks, er vanskelig... Har alltid klart best å utrykke meg skriftlig, og prater greit der... Har en sønn på 7 og en  datter på 6,5 mnd, er selv 38.. 

Anonymkode: f30b8...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner hva du mener-skriv gjerne......hadde vært veldig koselig🙂

Anonymkode: b5301...615

Hvem skriver jeg til da? 😊 😉

 

Hi

Anonymkode: f30b8...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem skriver jeg til da? 😊 😉

 

Hi

Anonymkode: f30b8...be9

Haha.....jeg er ganske ny her og vet ikke helt hvordan dette fungerer......

Man kan sikkert skrive en direkte melding......men vet ikke hvordan😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Eg vil gjerne skrive.. 😊 men litt vanskelig å skrive til anonym... Eller går det? 😉 😊 

Holder  til i Bergensområdet, innflyttet sådan... 

Hi

Anonymkode: f30b8...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
På 23.7.2017 den 1.04, Anonym bruker skrev:

Savner noen å prate med... Noen man kan snakke med alt om.. Le sammen med, dele bekymringer med, dele gleder med.. Gjerne en venn man kan tilbringe tid med etterhvert også, men også gjerne bare noen å prate med... Savner det.. Har selvsagt min samboer eg kan prate med om alt, men hadde vert så godt med en venninne også.. Det er liksom litt anderledes.. Har mistet kontakten med alle vennene mine opp gjennom årene, av grunner som bare er at man får eget liv på hver sin kant og vokser fra hverandre gjerne.. Kjenner ingen rundt her.. Er "sosialt tilbskestående" når eg møter mennesker... Klarer ikke føre en samtale hbor mye eg har lyst, blir bare kleint.. Skjønner ikke hvorfor... Er sjenert, og har litt sosial angst rett og slett... Trenger å bli kjent med noen på en annen måte.. Når eg er med noen som er god på prating, går praten ofte greit, er de stille av seg, kan det bli stille.. Er ingen god samtalestarter.. Å bare møte noen eg ikke kjenner eller har pratt med på cafe feks, er vanskelig... Har alltid klart best å utrykke meg skriftlig, og prater greit der... Har en sønn på 7 og en  datter på 6,5 mnd, er selv 38.. 

Anonymkode: f30b8...be9

Hei hvor bor du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...