Gå til innhold

Smerter øverst i magen og kvalm uke 34. Noen som har opplevd det samme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Di siste 3 dagene har jeg hatt vondt øverst i magen+under ribbeinene og kvalm. Har lest at det kan være symptomer på sv.forgifting. Føler meg mere trett/sliten nå, vondt i hodet og ser ofte stjerneskudd. Men det kan også være pga lavt blodtrykk, på sist kontroll i uke 32 hadde jeg lavt BT. Nå er jeg uke 34. I mitt forrige svangerskap fikk jeg alvorlig svangerskapsforgiftning like før termin, men hadde ikke vondt øverst i magen da. Eneste symptomene da var hodepine og stjerneskudd. Kom inn på kontroll på sykehuset fordi jeg trodde fostervann hadde begynt å renne. Sa til dem at jeg hadde følt meg litt dårlig, etter prøvetaking og BTmåling ble jeg plutselig hasteinnlagt og satt i gang. Men at man får det igjen med nr 2 er vel ikke stor? Synes å ha lest det. 

Noen andre som har hatt vondt øverst i magen? Og hva var det? 

Anonymkode: fc417...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjansen er større for å få det igjen om du har hatt det før. Kontakt legen nå!!!

Anonymkode: 354bd...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjansen er større for å få det igjen om du har hatt det før. Kontakt legen nå!!!

Anonymkode: 354bd...761

Man er så redd for å virke overnervøs, så man tenker man skal se det litt ann. Men kanskje jeg skal ringe for å høre hva dem sier. 

Anonymkode: fc417...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ringer man lege eller jordmor? 

Anonymkode: fc417...19b

Du må vel ringe ø-hjelp siden det er helg nå? Ring heller en gang for mye, og hør om legen mener det er noe som haster nå i helga.

Anonymkode: 492fa...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer direkte til føden. Det er ikke greit å la være å ringe. Fort gjort å finne ut om det er noe galt, og tenk om det går forferdelig galt fordi du lot være å kontakte hjelp!!

Anonymkode: 354bd...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...