Gå til innhold

Ikm uke 33❤️


Flutili

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du testa?

Anonymkode: bc18c...391

Yes, det har jeg, og "ikke gravid" lyste imot meg 🙄 Er på ferie og digital var det eneste de hadde..  Men negativ digital på 10 dpo tar jeg ikke så tungt, tar en ny test på lørdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, FjelletKaller skrev:

Herregud!!!! Nå har jeg drivi å testa som en gal i mange dager, har ikke vært antydning til strek!!! Og jeg har hatt ordentlige mensmurringer de siste dagene! Jeg bestilte faktisk eggløsningstester for neste periode fordi jeg var sikker på at tr var rett rundt hjørne!!  I dag, en dag etter ikm fikk jeg en svak strek på billig strimmel test, ettersom jeg hadde en digital liggende så tenkte jeg litt sånn pytt sann!! Og se hva den viser!!! 😍😍😍 

20170815_072708.jpg

Gratulerer! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent jeg! æææh. Greier jeg å vente til i morgen da, Da er jeg 13 dpo :P Dagen før IKM. Testa i går, da var den negativ. Jeg har null følelse på graviditet akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FjelletKaller skrev:

Herregud!!!! Nå har jeg drivi å testa som en gal i mange dager, har ikke vært antydning til strek!!! Og jeg har hatt ordentlige mensmurringer de siste dagene! Jeg bestilte faktisk eggløsningstester for neste periode fordi jeg var sikker på at tr var rett rundt hjørne!!  I dag, en dag etter ikm fikk jeg en svak strek på billig strimmel test, ettersom jeg hadde en digital liggende så tenkte jeg litt sånn pytt sann!! Og se hva den viser!!! 😍😍😍 

20170815_072708.jpg

Gratulerer🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Vivilblifler skrev:

Testet i dag, ikke vært med her før. Tror disse er for svake til å være 13 dpo.🙄

IMG_1854.JPG

IMG_1868.JPG

IMG_1879.JPG

Jeg testet ikke positivt før 16dpo, også på tidlig tester!! 1 dag etter ikm. 😊🤞 Så fortsatt håp!! 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Frøken87 skrev:

Her kom tr. Før tida til og med.... jaja...

Det var dumt 😐 Lykke til v neste pp... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nett, og den er positiv 😀👍🏼 Er d slik at ukeindikstoren ikke tar m de to første ukene? I følge de ulike terminkalkulatorene er jeg 3-4 uker ... 

IMG_5835.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Testet nett, og den er positiv 😀👍🏼 Er d slik at ukeindikstoren ikke tar m de to første ukene? I følge de ulike terminkalkulatorene er jeg 3-4 uker ... 

IMG_5835.JPG

Den tar fra unnfangelse, altså du er 3-4 uker på vei, men 1-2 uke siden unnfangelse 😉 gratulerer 🎉🎉

Anonymkode: 81dd9...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Testet nett, og den er positiv 😀👍🏼 Er d slik at ukeindikstoren ikke tar m de to første ukene? I følge de ulike terminkalkulatorene er jeg 3-4 uker ... 

IMG_5835.JPG

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Testet nett, og den er positiv 😀👍🏼 Er d slik at ukeindikstoren ikke tar m de to første ukene? I følge de ulike terminkalkulatorene er jeg 3-4 uker ... 

IMG_5835.JPG

Gratulerer! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene verker og strutter (for første gang på lenge ser de ikke i gulvet 😂), mensmurringer, men overhodet ingen gravidfølelse, som jeg har hatt de to andre gangene 😕 (Som begge endte i MA og SA). IKM søndag, men tester ikke før mandag. Orker ikke få opp forhåpningene 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det murrer litt i magen, trodde tr var på vei i gårkveld men har ikke kommet noe enda.. IKM i morgen. Greide ikke holde meg unna test i stad.. negativ.. Men holder håpet oppe ved å tenke at jeg ikke testet positiv dagen før IKM sist gang heller ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

To dager over ikm, slutter med testinga🙄 Tanta er nok bare litt treg av seg

IMG_1934.JPG

IMG_1936.JPG

Anonymkode: 920b0...dca

Lykke til v neste 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jipppiiii. Det var godmurringer jeg har kjent. IKM i går, positiv idag. Tok to tester i går også men da kunne jeg kaaanskje skimte svake streker, men trodde det var hodet mitt som tøysa. Men tydeligvis ikke! Idag er den tydelig og fin! :D:D 

IMAG0065.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i går/dag..

Kan skimte en strek, men er disse testene pålitelige? De strimlene fra billig-tester.

20170818_100620.jpg

Anonymkode: ee404...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vivilblifler skrev:

Der kom tanta ja, tre dager for seint:frustrert:

Kjipt ☹️ Lykke til v neste mulighet 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...