Gå til innhold

Ikm uke 33❤️


Flutili

Anbefalte innlegg

Er halsbrann et vanlig symptom når det gjelder graviditet? 

IKM 9 dager, og har hatt halsbrann et par dager nå. + litt andre ting, men fikk kun meget svak positiv på morgenurin i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Er halsbrann et vanlig symptom når det gjelder graviditet? 

IKM 9 dager, og har hatt halsbrann et par dager nå. + litt andre ting, men fikk kun meget svak positiv på morgenurin i dag.

Er ikm om ni dager eller er du ni dager over? Her var halsbrann eneste symptom da jeg ble gravid sist. Men er jo mest vanlig å ha når babyen er stor og presser oppover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøken87 skrev:

Er ikm om ni dager eller er du ni dager over? Her var halsbrann eneste symptom da jeg ble gravid sist. Men er jo mest vanlig å ha når babyen er stor og presser oppover. 

9 dager over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg! Ikm 17 august :) El rundt nå!  og jeg er sååå utålmodig for å teste! dette er pp2 (pp1 etter SA i juli), så har ikke prøvd lenge men ganske spennende! Håper spira holder seg fast denne gangen bare!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL-testen begynt å bli svakere, rikelig med aksjer er lagt inn siste dagene, så nå er det bare å vente i spenning 😍 IKM 20.august 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne måneden er det 3 år siden jeg sluttet på prevensjon 😒 Så hadde vært sååå stas om det gikk veien for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo i dag, og tiden går aaaaaalt for sakte. Har vondt i niplene, det kom i går. Det hadde jeg også ved min første graviditet (endte dessverre i sa😢). Har også masse murringer i magen, mest på venstre side. Pms eller tidlige tegn? Hmm..... tiden vil vise😄😉

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, LillaLulu skrev:

Denne måneden er det 3 år siden jeg sluttet på prevensjon 😒 Så hadde vært sååå stas om det gikk veien for oss!

Krysser fingrene for dere! :) Håper på mange fine, sterke tester som varer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 10.30, Anonym bruker skrev:

5dpo i dag, og tiden går aaaaaalt for sakte. Har vondt i niplene, det kom i går. Det hadde jeg også ved min første graviditet (endte dessverre i sa😢). Har også masse murringer i magen, mest på venstre side. Pms eller tidlige tegn? Hmm..... tiden vil vise😄😉

Anonymkode: bc18c...391

 

Enig i at tiden går sakte! Vente helt til helga med å begynne å teste hvertfall! ;) Jeg har også vondt i niplene, og masse murringer.. Men vet jo ikke om det er tidlig tegn eller hva det er for noe :P Kroppen er jo ganske rar! Og vet ikke helt hvordan det oppfører seg etter SA`en i juli. Jeg håper jeg har hatt el denne uka, har lagt inn masse aksjer hvertfall :P Idag har jeg vært skikkelig oppblåst også.. Jeg håper sånn at spira skal sitte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også med her. Ikm 14.08. Symptomjakten er i gang! 😜 Har bestilt tester så håper de kommer i dag eller  i morgen. Jeg prøver å tenke at jeg ikke prøver å bli gravid, men når det nærmer seg ikm, så blir jeg jo helt tussete! Mine "symptomer" er; trøtt (de tre siste dagene), murringer nederst i magen, MYE hvit utflod (beklager detaljene!!). Har dere noen symptomer?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Jeg skal også med her. Ikm 14.08. Symptomjakten er i gang! 😜 Har bestilt tester så håper de kommer i dag eller  i morgen. Jeg prøver å tenke at jeg ikke prøver å bli gravid, men når det nærmer seg ikm, så blir jeg jo helt tussete! Mine "symptomer" er; trøtt (de tre siste dagene), murringer nederst i magen, MYE hvit utflod (beklager detaljene!!). Har dere noen symptomer?? 

Er mye meir energisk enn eg pleier. Har energi til mye. Men har ferie enda da... ikm trur eg er 16. Ellers ingen symptomer. Hadde halsbrann i helga, det har eg bare hatt sist eg var gravid😜 Alltid spennande i disse dpo-dager😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøken87 skrev:

Er mye meir energisk enn eg pleier. Har energi til mye. Men har ferie enda da... ikm trur eg er 16. Ellers ingen symptomer. Hadde halsbrann i helga, det har eg bare hatt sist eg var gravid😜 Alltid spennande i disse dpo-dager😊

Alt for spennende!! 😜 Jeg krysser fingrene for at halsbrannen var ett positivt tegn! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm 16 august. Hadde positiv el test på kvelden 31 juli, positiv på formiddagen også dagen etterpå. Hadde sex både mandag, tirsdag og onsdag. Hadde ikke fler el tester etter det så fikk ikke sjekket etter det. Men siden forrige torsdag har jeg hatt slags mensmurring av og på siden. Ingen andre symptomer. 

Dette er tredje kuren med clomid og hadde spontanabort i uke 10 i vinter pluss jeg var gravid forrige syklus men mistet da jeg var 4+3 dager igjen 😓 Er så lei, at jeg holder på å gi opp💔 Har ett barn fra før ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle denne måneden🤞🤞🤞

Selv er jeg 7 dpo og har syyykt vondt i niplene. Bare bikkja vifter borti dem med halen så gjør det vondt😄

Hvilken dpo tester dere?

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krysser fingrene for oss alle denne måneden🤞🤞🤞

Selv er jeg 7 dpo og har syyykt vondt i niplene. Bare bikkja vifter borti dem med halen så gjør det vondt😄

Hvilken dpo tester dere?

Anonymkode: bc18c...391

Jeg tar første på 10dpo. Og det er i morgen! 😊Hvis jeg ikke får testene i morgen så blir det på 11dpo! Krysser fingrene!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på 5 dpo bare, om el har kommet når jeg har regnet ut da.. :P Har hatt el-smerter siden forrige mandag, og hadde muligens el på torsdag.. Idag er det bedre. Masse murringer, og vondt i korsryggen (vetke om det er pga el da, men mamma har visst også hatt ryggvondt under el, så regner med at det er det...) ømme nipler, og i går og litt i dag er jeg oppblåst! Håper spira sitter og klooorer seg fast! Jeg viiiil! Jeg fikk nettopp noen tester som jeg har bestilt, og må nok teste til helga.. :) Da er det 9 dpo (lørdag). Oooom el har kommet på utregning da. Spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er antagelig 7 dpo, men aksjer ble trolig ikke lagt før etter el dessverre. Jeg har absolutt ingen symptomer, men jeg har aldri vært gravid før så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.:ler:  Jeg har likevel et liiiiite håp tross liten sannsynlighet. 

Krysser fingrene for dere andre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt inn så mye aksjer som i denne pp, så nå håper jeg en sædcelle kan finne fram og gjøre jobben sin.  

7 dpo i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her... Kroppen min styrer på, men jeg klarer ikke helt tro på den :-) hadde el forrige tirsdag, og allerede nå kjenner jeg ømme/vonde pupper, kvalme og lignende... Jeg har ikke tidligere hatt så tidlige symptomer, så tror nok ikke det er det. men men... får se de neste ukene hva som skjer. Lykke til dere alle :-)

Anonymkode: 0c5a6...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Flutili skrev:

Jeg føler meg skikkelig oppblåst, ser ut som jeg er 4 mnd på vei.... 😳😟

Jeg var sånn i går :P  Jeg spurte samboern "Jeg pleier ikke å være så tjukk vell..." :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste "symptomene" jeg har, er periodevis voldsomme mensmurringer og et latterlig temperament 🙈 Kjeftet på mannen i over en time i dag, var bare så rasende - og det var bare en bagatell 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, I caved😄 8dpo og måtte teste. Håper det er en svak strek jeg ser, og ikke bare en ønskestrek🤞🤞🤞

IMG_1614.PNG

IMG_1613.JPG

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...