Gå til innhold

Ikm uke 33❤️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også med 😊 Testet positivt på torsdag, og våknet til styrtblødning i dag 🤕☹️

Men, da håper vi det klaffer igjen neste måned! 🤞🏼

IKM 20 august 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, LillaLulu skrev:

Jeg er også med 😊 Testet positivt på torsdag, og våknet til styrtblødning i dag 🤕☹️

Men, da håper vi det klaffer igjen neste måned! 🤞🏼

IKM 20 august 🤓

Samme her... to dager med svake streker, så styrtblødning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her jeg også :) her er det bare pp2, selv om jeg er ganske sikker på at jeg bommet på EL forrige måned. IKM 20. august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på første barn så jeg har litt begrenset kunnskap om dette. Jeg skal ta el-test for første gang denne måneden, men jeg aner ikke når el er. Når ville dere startet testingen? Første menstrasjonsdag var 22/23. juli, og jeg har vanligvis syklus på mellom 27 og 29 dager. Jeg har kjøpt 14 tester sånn for sikkerhets skyld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruLind skrev:

Vi prøver på første barn så jeg har litt begrenset kunnskap om dette. Jeg skal ta el-test for første gang denne måneden, men jeg aner ikke når el er. Når ville dere startet testingen? Første menstrasjonsdag var 22/23. juli, og jeg har vanligvis syklus på mellom 27 og 29 dager. Jeg har kjøpt 14 tester sånn for sikkerhets skyld :D

Start på dag 10 i syklusen.

Anonymkode: aff08...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruLind skrev:

Vi prøver på første barn så jeg har litt begrenset kunnskap om dette. Jeg skal ta el-test for første gang denne måneden, men jeg aner ikke når el er. Når ville dere startet testingen? Første menstrasjonsdag var 22/23. juli, og jeg har vanligvis syklus på mellom 27 og 29 dager. Jeg har kjøpt 14 tester sånn for sikkerhets skyld :D

Her er prøving på barn nr to, men første gang med el-testing. Første barn gikk det i første forsøk, men er nå i pp4. Det er jo ikke mye, men tenkte det var litt spennende å få litt mer kontroll over syklusene. Men jeg synes det er vanskelig med disse testene. Her er det styrken på strekene som  avgjør? For begynte å teste i går og er jo streker på begge, men i følge manualen skal den være like sterk som teststreken for at det skal være eggløsning. Jeg får teste litt fremover å se hvilken dag den blir sterk på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Start på dag 10 i syklusen.

Anonymkode: aff08...769

Jeg begynte dag 12, syklusen min er 32-33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Frøken87 skrev:

Jeg begynte dag 12, syklusen min er 32-33.

Takk for svar :) Jeg har merket antydninger til slim i dag, så jeg starter testingen i morgen som er dag 10/11. Vi er bare i pp2, og jeg trodde jeg skulle være helt avslappet og kul under denne prøvingen, men etter en negativ test forrige måned har jeg blitt noen hakk mer gal enn jeg trodde.:rolleyes: Dette er jo så utrolig spennende! :bond: Krysser fingrene for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, FruLind skrev:

Takk for svar :) Jeg har merket antydninger til slim i dag, så jeg starter testingen i morgen som er dag 10/11. Vi er bare i pp2, og jeg trodde jeg skulle være helt avslappet og kul under denne prøvingen, men etter en negativ test forrige måned har jeg blitt noen hakk mer gal enn jeg trodde.:rolleyes: Dette er jo så utrolig spennende! :bond: Krysser fingrene for alle sammen.

Blei litt stressa her. Er på tur vekke fra mannen og fekk ganske sterk strek på testen allerede i dag... tenkte meg egentlig ikke hjem før onsdag.. what to do... håpte at vi traff EL denne måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 1.53, Sami12 skrev:

Følger jeg også😃 Ikm 19 august🙏🏻

Har visst Ikm 16 august😃👍🏻 Positiv eggløsning test igår kveld og idag💖 La inn aksjer 😎 Igår og det må vell bli idag også😋 krysser alt jeg har for at vi alle får positive tester👏🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 15 i dag og har denne pp lagt inn aksjer hver dag siden dag 4, tenker vi fortsetter et par dager til. Tror jeg er 1 dpo i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra! Eggløsningslimet mitt er tilbake! 😂 (Vært vekke i 4 mnd) Da blir det forhåpentligvis EL de neste dagene, men begynner aksjeleggingen i kveld 😁 Denne måneden skal jeg ikke nevne et ord om eggløsning og lignende til mannen, han ble så lei seg forrige periode når det gikk galt 😔 Så forhåpentligvis har jeg en koselig overraskelse i slutten av måneden 😍🤞🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2017 den 0.24, Frøken87 skrev:

Samme her... to dager med svake streker, så styrtblødning...

Er så jævlig kjip følelse det der 😖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyndta meg hjem til mannen i går, pga EL-testen som var positiv. Så satser på at askjer ble lagt inn på riktig tidspunkt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tydelig svakere strek enn teststreken på eltest på onsdag, men på kvelden hadde jeg skikkelig vondt i det jeg antar er høyre eggstokk, så da tenkte jeg at el var på vei. i går fikk jeg sterkere strek på eltesten, men fremdeles noe svakere enn teststreken. Jeg tenkte da at jeg måtte få positiv test i dag, men i dag var streken tydelig svakere igjen, og smertene er helt borte. Hva har skjedd her? Har jeg hatt el onsdag kveld selv om testen viste svakere strek enn teststrek onsdag morgen? Jeg trodde el skulle være 24-48 timer ETTER positiv eltest, men jeg har jo aldri fått en klart positiv eltest. Kan det tenkes at jeg ikke har hatt el i det hele tatt (selv om jeg har hatt sterke symptomer), eller er ikke testene helt pålitelige? Hvor stort er vinduet der man får et sterkere strek enn teststreken? Jeg trodde det holdt å teste hver morgen.

Setter pris på svar fra erfarne testere da dette er min første testmåned. Hvis det ikke blir klaff denne måneden (hvilket jeg tviler på nå pga testene) tror jeg at jeg rett og slett bare skal legge inn aksjer hele el-uken, høre på kroppen og droppe testingen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FruLind skrev:

Jeg fikk tydelig svakere strek enn teststreken på eltest på onsdag, men på kvelden hadde jeg skikkelig vondt i det jeg antar er høyre eggstokk, så da tenkte jeg at el var på vei. i går fikk jeg sterkere strek på eltesten, men fremdeles noe svakere enn teststreken. Jeg tenkte da at jeg måtte få positiv test i dag, men i dag var streken tydelig svakere igjen, og smertene er helt borte. Hva har skjedd her? Har jeg hatt el onsdag kveld selv om testen viste svakere strek enn teststrek onsdag morgen? Jeg trodde el skulle være 24-48 timer ETTER positiv eltest, men jeg har jo aldri fått en klart positiv eltest. Kan det tenkes at jeg ikke har hatt el i det hele tatt (selv om jeg har hatt sterke symptomer), eller er ikke testene helt pålitelige? Hvor stort er vinduet der man får et sterkere strek enn teststreken? Jeg trodde det holdt å teste hver morgen.

Setter pris på svar fra erfarne testere da dette er min første testmåned. Hvis det ikke blir klaff denne måneden (hvilket jeg tviler på nå pga testene) tror jeg at jeg rett og slett bare skal legge inn aksjer hele el-uken, høre på kroppen og droppe testingen :sur:

Sliter du med el testene ville jeg ha starta Temping for å sjå om du har el.

Anonymkode: aff08...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2017 den 7.57, FruLind skrev:

Jeg fikk tydelig svakere strek enn teststreken på eltest på onsdag, men på kvelden hadde jeg skikkelig vondt i det jeg antar er høyre eggstokk, så da tenkte jeg at el var på vei. i går fikk jeg sterkere strek på eltesten, men fremdeles noe svakere enn teststreken. Jeg tenkte da at jeg måtte få positiv test i dag, men i dag var streken tydelig svakere igjen, og smertene er helt borte. Hva har skjedd her? Har jeg hatt el onsdag kveld selv om testen viste svakere strek enn teststrek onsdag morgen? Jeg trodde el skulle være 24-48 timer ETTER positiv eltest, men jeg har jo aldri fått en klart positiv eltest. Kan det tenkes at jeg ikke har hatt el i det hele tatt (selv om jeg har hatt sterke symptomer), eller er ikke testene helt pålitelige? Hvor stort er vinduet der man får et sterkere strek enn teststreken? Jeg trodde det holdt å teste hver morgen.

Setter pris på svar fra erfarne testere da dette er min første testmåned. Hvis det ikke blir klaff denne måneden (hvilket jeg tviler på nå pga testene) tror jeg at jeg rett og slett bare skal legge inn aksjer hele el-uken, høre på kroppen og droppe testingen :sur:

Har hørt at noen kan ha en veldig kjapp LH stigning, og dermed ikke får fanget det opp på testene, om man ikke tester flere ganger til dagen da. 

Jeg har positiv EL test 3-4 dager før de blir svakere igjen. Så jeg vurderer å prøve denne tempinga for å finne ut når EL egentlig er. Det er bare det at jeg er litt vims, har prøvd temping en pp tidligere, men glemmer å ta tempen hver dag. Så tror jeg må ha tempealarm på tlf for å huske det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Flutili skrev:

Har hørt at noen kan ha en veldig kjapp LH stigning, og dermed ikke får fanget det opp på testene, om man ikke tester flere ganger til dagen da. 

Jeg har positiv EL test 3-4 dager før de blir svakere igjen. Så jeg vurderer å prøve denne tempinga for å finne ut når EL egentlig er. Det er bare det at jeg er litt vims, har prøvd temping en pp tidligere, men glemmer å ta tempen hver dag. Så tror jeg må ha tempealarm på tlf for å huske det 🙈

Takk for svar. Da tror og håper jeg at jeg har veldig kjapp LH stigning .Testen ble jo nesten positiv før den ble svakere igjen, og jeg har hatt sterke symptomer på el. Jeg får heller gå etter symptomene enn å stole blindt på EL-testen fremover.:)

Jeg er også en vims som ikke engang klarte å huske p-pillene mine da jeg gikk på det, så jeg synes temping virker litt styrete :rolleyes: Jeg prøver en måned til uten, så skal jeg vurdere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg dpo 5 eller noe, og har egentlig ikke tenkt så mye på symptom iom at det er så tidlig. Men har enorm halsbrann i dag, og den eneste gangen jeg har hatt det er sist jeg var gravid😊🙈 har ikke spist noe spesielt som kan forårsake det heller. Blir en lang venting frem mot ikm😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...