Gå til innhold

Hvor mye sover deres baby?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en baby på 3 1/2 mnd som har den siste mnd sovet mellom 6-9t sammenhengende på natten. Blir hele tiden fortalt hvor heldig jeg er osv. Men er det vanlig å sove så mye? Spiser litt og forsetter å sove 2-3timer til. Full ammer. Født 4uker før termin. Da han sover mye ammer jeg ca 5-6 ganger i løpet av et helt døgn. Legger godt på seg da han allerede har doblet fødselsvekten😨. 

Anonymkode: c1298...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

I min omgangskrets er dette mer "vanlig" enn 3 hver time amming. Derfor jeg skrev et innlegg ang amming og natt. Hadde vært så utrolig spennede å vite hvorfor det er sånn utrolig forskjell på hvordan disse små spiser og sover😊 nyt den gode natten🖒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jenta mi ble født nesten 5 uker før termin og ble 3 mnder på mandag. Hun sover også 6-8 timer om natten nå, og legger godt på seg. Har gått opp litt over 2400g siden hun ble født☺️ Hun sover derimot svært lite på dagtid, så har vært bekymret for at hun kun sover lenge på natta fordi hun er helt utslitt. Ofte mye uro og gråt på kvelden, og svært hyppige amminger. Men de siste dagene har hun sovet på dagtid i tillegg til å sove gjennom natta, så hun er nok bare like glad i å sove som mamman sin😅

Anonymkode: 04dca...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby er 6mnd og har siden han ble født sovet mye. Vært/er bekymret da han sover mye både natt og dag. Sover omtrent 12 t natten får frokost og fortsetter å sove 1-3t. Så er han kanskje våken i 3 timer før han sovner igjen. Grunnet mye soving så syntes jeg det går treigt fremover med utviklingen. Liker ikke å ligge på magen, snudd seg et par ganger over til rygg men ikke lært seg å rulle på magen osv.  Flere som har det slik? Hs mener jeg ikke skal bekymre meg da alle utvikler seg i sitt eget tempo.🤔

Anonymkode: c1298...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...