Gå til innhold

Noen her som har lås med kode på ytterdør?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En vennine av meg har sånn lås med kode å hun er veldig fornøyd,å anbefalte det til meg som ALLTID mister nøkkelen min :P

Anonymkode: c129f...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

En vennine av meg har sånn lås med kode å hun er veldig fornøyd,å anbefalte det til meg som ALLTID mister nøkkelen min :P

Anonymkode: c129f...e16

Du kan og ha nøkkelboks med kode

Anonymkode: 0bc5d...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Yale, der får du brikker også som ungene kan ha. Men sønnen vår lærte den 6-sifrede koden allerede som 5-åring, så han trenger det ikke:) vi angrer ikke på dette altså! Vi angrer faktisk så lite at vi skal kjøpe kodelås på verandadøren også 😂 men du, kjøp aldri noe annet enn yale, det er Rolls-Royce

Anonymkode: 15e0d...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan og ha nøkkelboks med kode

Anonymkode: 0bc5d...50a

ja var sånn hun har.

Anonymkode: c129f...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ja var sånn hun har.

Anonymkode: c129f...e16

Jeg er sånn som deg, og tenkte å skaffe meg en sånn nøkkelboks :)

Anonymkode: 0bc5d...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yale. Superfornøyd. Og barna var de som først lærte koden utenat. Har ikke hatt bruk for kodebrikkene. 

Anonymkode: 5574f...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Yale og er veldig fornøyd! Absolutt  ikke angret på at vi byttet. Vær oppmerksom på at ikke alle kodelåser er forsikringsgodkjent så dette bør du sjekke før du eventuelt bytter:-)

 

Anonymkode: 794ab...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yale her å.knall fornøyd.har det koblet opp til alarmselskapet.helt genialt.ser jeg når ungene kommer hjem fra skolen når de låser opp døren.å jeg kan lås og låse opp døren med mobilen min ved behov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søster har en slik. 

De ser i appen at døren har vært åpen og vet da at barna har kommet hjem fra skolen.

Åpner en egen kode de dagene de har vaskehjelp. 

Ingen nøkkel som kan mistes eller kopieres av vaskedama. 

Anonymkode: c4746...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yale doorman. Superfornøyd! Så deilig å kunne gjøre ærender mens barna er ute uten å måtte finne de for å gi nøkkel. Og vi kan sjekke appen om de har kommet hjem fra skolen. I tillegg kan jeg låse opp og igjen med appen så hvis noen MÅ inn i huset mens jeg er på jobb så kan jeg fikse det lett. Har forskjellig kode for forskjellige folk. Vaskedama har egen som fungerer kun på formiddagen den dagen hun skal vaske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar,

Det blir nok Yale doorman. Monterte dere selv? Vi har Verisure så jeg ønsker å koble den mot appen. Utfordringen er at vi også har balkongdør og dør mot hagen. Det er disse som er de svake leddene. Nylig var det uvedkomne som hadde gått inn balkongdøren, alarmen gikk og Verisure rykket ut. Sannsynligvis var balkongdøren ulåst. Den er vond å låse og derfor lett å glemme. Jeg skulle gjerne kunnet sett om alle 3 dørene var låst via en app, men det blir jo dyrt å innstallere doorman på alle tre dørene. Noen som har Yale balcony? Fungere det bra?

Anonymkode: 9e7e6...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...