Gå til innhold

toppløs


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å gå toppløs når jeg går tur ute i naturen. Puppene trenger vel også litt sol. Jeg gjør det ikke når jeg går på gangveier og populære turstier hvor det alltid er andre folk, men når jeg går på slike plasser hvor det går lite folk.

Jeg kler toppen på meg til hvis det kommer noen, uansett om det er kvinne eller mann. Også dersom det er en annen tursti over der det er folk som kan se ned på stien der jeg går.

Men spørsmålet mitt er hvordan hadde du reagert hvis du møtte meg toppløs uten at jeg hadde kledt på meg toppen? Og kan du spørre mannen din hvordan han hadde reagert.

Må si at jeg elsker tanken på at noen som jeg ikke ser kan se meg.

Nå har jeg ikke pupper som er "noe å skryte" av, de er ikke spesielt store, men jeg vet at jeg ikke har stygge pupper.

Anonymkode: 5dfcf...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt at du var litt creepy som har behov for å blotte deg

Anonymkode: 4c767...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde møtt deg hadde jeg lurt på om du var riktig vel bevart, om mannen hadde møtt deg ville han ledd og fortalt om det til folk etterpå (jeg møtte et kvinnfolk i skauen her om dagen som gikk rundt halvnaken hahaha, gikk med puppene løse rundt i skauen...)

Anonymkode: 56eb1...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at du hadde en skrue løs, ingen normale folk går rundt og viser puppene i skogen vel :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Jeg spør ikke mannen min om det 😅 eller vent.. jo, det skal ut faktisk gjøre etterpå!

Anonymkode: b90d1...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville jo tenkt at du var svært spesielt lettkledd, og at det enten var noe rart med oppdragelsen din eller at det var noe galt i hodet ditt. Det er jo ikke helt normalt eller akseptabelt at damer flyr rundt i bar overkropp. Det er vel 20 år siden man sluttet å gjøre det på stranda. Mannen min hadde syntes at det var svært underlig, og hadde bedt deg oppsøke en nudiststrand eller lufte de i din egen hage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt støtt, men hadde tenkt at dette var en spesiell batikk-dame. Sannsynligvis ute i skogen for å hente blåbærlyng til kvelds teen sin, eller så er hun tom for myrull til de heklede bindene :):)

Anonymkode: a053d...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at du var en raring og muligens psykisk syk og derfor ikke i stand til å vurdere situasjonen selv.

Anonymkode: 17898...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lov heller, blir ikke det blotting? 

Uansett blir du fort bygdas snakkis da, det er vel ikke så vanlig med kvinnelige blottere? Du må ihvertfall regne ned å bli sett på som psykisk syk, bygdas "nut-case" 

Anonymkode: 56eb1...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt du var psykisk syk og ringt politiet. En ting hjemme i hagen/ verandaen din eller på stranda men nei du kan ikke gå toppløs på skogstur og tro folk ikke tenker det mangler noen skruer.  Du spurte oss også hva mennene våre ville tenkt , for puppene dine var helt ok? Nå spurte ikke jeg min men jeg lurer jo på om du er litt blottete siden det var et spm og også viktig nevne hvordan de ser ut. ( for the record mine er kjempe fine så er ikke misunnelig hehe) men du virker jo som om du er ute etter oppmerksomhet på turen din, hørt om Dogging? Mulig det er noe for deg hehe 😉

Anonymkode: 922ea...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er forskjellen på mann og damepupper er fettvev og melkekjertler. Da er det blotting når menn går i bar overkropp også da. 

Anonymkode: 6eb40...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke slik som jeg også nevnte i Hovedinnlegget at det mye folk der jeg går, i går møtte jeg 3 personer på den 4 timer lange turen t/r. Og jeg kledde på meg med en gang jeg så/hørte dem alle gangene.

Ja, mulig jeg er blotter, ja, er sikkert noe galt med det. Men jeg ville aldri gått verken naken eller toppløs på min egen veranda/hage, eller der det er fare for å møte barnefamilier på tur, eller mye folk generelt.

Jeg har ikke gått toppløs når jeg har møtt noen, var bare et spørsmål om dersom jeg hadde gjort det. Har hatt lyst nemlig.

Dogging: sex med fremmede på fremmede steder. Nei, er ikke helt der. Vil gjerne ha sex ute i naturen, gjerne med fare for å bli oppdaget også, men det måtte være med min mann. Og ville ikke gjort det heller på egen veranda/hage eller der det vanligvis går mye folk.

HI

Anonymkode: 5dfcf...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du elsker tanken på at noen skal se deg så ER DU JO BLOTTER

 

Og derfor er ikke dette akseptert i samfunnet, blotting er ikke lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eliseflisa skrev:

Siden du elsker tanken på at noen skal se deg så ER DU JO BLOTTER

 

Og derfor er ikke dette akseptert i samfunnet, blotting er ikke lov. 

Ok. Da er jeg det. Men jeg blotter meg likevel ikke der jeg vet der er folk som kan se meg.

Men som hun over her sier, bryster er bare fettvev, er det forskjell på mannepupper og damepupper? Hvorfor skal menn få gå i bar overkropp og ikke kvinner? Trenger ikke kvinner like mye sol på kroppen som menn?

HI

Anonymkode: 5dfcf...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ok. Da er jeg det. Men jeg blotter meg likevel ikke der jeg vet der er folk som kan se meg.

Men som hun over her sier, bryster er bare fettvev, er det forskjell på mannepupper og damepupper? Hvorfor skal menn få gå i bar overkropp og ikke kvinner? Trenger ikke kvinner like mye sol på kroppen som menn?

HI

Anonymkode: 5dfcf...015

Vaginaen din er også fettvev, og rumpehullet ditt.... Det var et meget dårlig argument..  At menn kan gå i bar overkropp og ikke jenter sier seg vel selv- Brystene våre er en del av vår seksualitet. Noen få mener noe annen, og de er sikkert vaksinemotstandere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Da er jeg det. Men jeg blotter meg likevel ikke der jeg vet der er folk som kan se meg.

Men som hun over her sier, bryster er bare fettvev, er det forskjell på mannepupper og damepupper? Hvorfor skal menn få gå i bar overkropp og ikke kvinner? Trenger ikke kvinner like mye sol på kroppen som menn?

HI

Anonymkode: 5dfcf...015

Du gjør det ikke for å få sol på kroppen, men for spenningen med at noen kanskje kan se deg

Anonymkode: 4c767...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
13 timer siden, *Kleopatra skrev:

Jeg hadde tenkt at du hadde en skrue løs, ingen normale folk går rundt og viser puppene i skogen vel :-O

Syns vel de er mer normale som går med nakne pupper i skogen enn de som gjør det i byen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
2 minutter siden, Eliseflisa skrev:

Vaginaen din er også fettvev, og rumpehullet ditt.... Det var et meget dårlig argument..  At menn kan gå i bar overkropp og ikke jenter sier seg vel selv- Brystene våre er en del av vår seksualitet. Noen få mener noe annen, og de er sikkert vaksinemotstandere også.

Noen mener til og med at bryster kan brukes til å fôre babyer med. Men de er i alle fall gærninger med aluminiumshatt på hodet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Syns vel de er mer normale som går med nakne pupper i skogen enn de som gjør det i byen 😂

Pleier du å møte mange som går toppløse i byen?

Anonymkode: 4c767...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eliseflisa skrev:

Vaginaen din er også fettvev, og rumpehullet ditt.... Det var et meget dårlig argument..  At menn kan gå i bar overkropp og ikke jenter sier seg vel selv- Brystene våre er en del av vår seksualitet. Noen få mener noe annen, og de er sikkert vaksinemotstandere også.

Så menns bryster er ikke en del av deres seksualitet? Nå er det nå sånn at flest menn heller ikke går rundt og slenger med kuken bar, så argumentet ditt var jo helt noldus. 

Anonymkode: 6eb40...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pleier du å møte mange som går toppløse i byen?

Anonymkode: 4c767...b5a

Nei, ikke i skogen heller. Men skal man først av med skjorta, så bør det vel heller være i skogen enn i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gjør det ikke for å få sol på kroppen, men for spenningen med at noen kanskje kan se deg

Anonymkode: 4c767...b5a

Både-og faktisk.

HI

Anonymkode: 5dfcf...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønte hva jeg mente.... Det er en grunn til at kvinner ikke går rundt med puppene bare overalt, men at menn gjør det. Det er fordi pupper forbindes med seksualitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...